33. Ha viszont szeret, visszajön

1.2K 101 4
                                    

Krisztiánnal szomorúan mentünk haza. Roli elment. Öt évre. A tömb előtt leállítottam a motort, és kiszálltam. Krisztiánt kivetettem, és a kezemben felvittem a lakásba. Kinyitottam az ajtót, és letettem a fiamat a földre. Bementem a konyhába vacsorát csinálni. Krisztián kedvencét csináltam (tejbegríz). Vacsora után megfürdettem, majd lefektettem aludni a kincsemet. Lefürödtem utána a konyhában még mosogattam. Amikor végeztem bementem a szobába. Befeküdtem az ágyba, és szomorúan néztem Roli üres helyére. Öt év hosszú idő.

-másnap-

Reggel valami furcsa dologra lettem figyelmes. Lassan kinyitottam a szemeimet. A konyhából gőz áradozott a szobába. Ijedtemben kipattantam az ágyból, és kirohantam a konyhába. Először azt hittem, hogy Krisz csinált valamit (négy évesen, tapsot nekem), de nem akartam hinni a szememnek.
- Jó reggelt, Debi - vigyorgott rám Roli. Úgy álltam a konyha ajtóban, mint aki szellemet látott. Kettőt pislogtam, majd odafutottam hozzá, és a nyakába ugrottam. Hosszasan megcsókolt, amit azonnal viszonoztam.
- Mit csinálsz itt? Tegnap mentél el - néztem rá könnyezve.
- Tudod, mégsem mentem el, mert rossz volt látni a szomorúságotokat. Így nem szálltam fel a gépre. Megvártam míg elmentek utána átmentem Petihez, ott aludtam majd most reggel idejöttem - mesélte el.
- Olyan hülye tudsz lenni! - csókoltam meg ismét.
- De te szereted ezt a hülyét - vigyorgott.
- Még szép! - öleltem meg szorosan.

A szív dallama +BEFEJEZETT+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora