Sabah çalan saaati durdurup yine aynı şeyi tekrarladım; Sabah erken kalkmamı sağlayan her şeyden nefret ediyorum!
Kalkıp hazırlanmaya başladım.Camdan dışarı baktım ve havanın rüzgarlı olduğunu görünce hırkamıda yanıma aldım.Çantamı alıp servisi beklemeye indim.Ve parkı görünce düşünmeye başladım.Ne zamandır gitmemiştim oraya? Hergün okuldan sonra gider 2 saat yürürdüm.Hava güzelse kitabımı alır banklarda kitabımı okurdum.-ve yine eskiyi hatırladım-Yine bir gün yürüyüş sonrası başka apartmana taşınan birinin olduğunu gördüm.Umursamadan geçip evime gitmiştim.İki gün sonra parkta 1 tur atıp dönerken yarı yolda hiç görmediğim bi çocukla karşılaştım.Her göz göze geldiğim insan gibi bunada hafif tebessüm edip yoluma devam ettim.Eve girdim.Yemek yiyip odama girdiğimde çocuğu bu mekanlarda hiç görmediğimi farkettim.Yeni taşınan onlardı heralde.Çocukta masum bir tip vardı.Koyu kestane saçlar,açık kahve gözleri,uzun normal bir boyu,normal bir kilosu ve hafif sakalları vardı.Ha birde gamzeleri.Benim tebessümüme karşılık verince farketmiştim.Nerden bilebirildim ki o çocuğun hayatımda büyük bi yer edeceğini.Bizim okula gelip eğleneceğimizi ve parkta beraber yürüyeceğimizi.Ben bunları düşünürken servisin boşaldığını şoförün benim inmemi beklediğini farkettim.Özür dileyip indim.Yine inmez olaydım dedim.Bilerek yapıyor bunu değil mi?Her seferinde servisin nerede duracağını biliyor tabii.Gözlerim bir kez dana kızarırken hızla dönüp kızların yanına gittim.Sabahın körü hep aynı şeyi yapıp moralimi bozuyordu.Artık tenefüste çıkıp onu görmek istemediğim için sınıfta oturuyordum.Öğle tenefüsü gelince kızlarla kantine indim.Yemekleri alıp kantinden çıkarken (binlerce kez lanet okuduğum o an) onun bir kızla gayet samimi bir şekilde sarıldığını görünce donup kalmıştım.Sonra sarılmayı bırakıp el ele tutuşup merdivenlerden çıkarken beni gördü.Kızın elini bıraktı bana doğru gelecekti bir adım attı ama tekrar durup kızın elini tuttu.Ağlamaya Başlamıştım bile.Bütün bunlar sadece çıkma teklifini kabul etmediğim için miydi?
Kızlar olanları görüp benim ağlamamı onun görmemesini istemedikleri için sınıfa çıkardılar.Donup kalmıştım.Biraz önce gördüklerim gerçek miydi? Evet kızlar beni tatmin etmeye çalıştıklarına göre gerçekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alışmaya Çalışmak
Literatura KobiecaUmutla bekedim,acı çektim,huzur buldum,benliğimi kaybettim