Selam Ben Yaprak ❤️

1.7K 63 3
                                    

Merhaba. Ben Yaprak Ayvaz. 25 Yaşındayım. En son sizinle 17 yaşındayken karşılaşmıştık değil mi ? Sırık yüzünden. Gerçi artık Sırık değil ama ?
  Göremediğiniz o 8 yılda çok güzel olaylar oldu. Ben bir Mimar'ım... Ali bir mühendis. Oğuz'dan hiç beklemiyorduk ama Oğuz bir çocuk doktoru. Gökhan ve Sinan işletme okudular ve bir şirket kurdular.
     Ben çalışıyorum. Kendi mimarlık şirketim var. Ali ile beraber çalışıyoruz.
       Sırık ile ne oldu derseniz hemen anlatıyorum efenim...
Barış üniveristenin 1.sınıfına kadar beni sevdi. Sonra geldi ve bana aslında onun için artık bir takıntıya dönüştüğümü ve de çocukluk aşkı olduğumu söyledi. Tabi biz bu olayalar olurken Ali ile sevgiliydik ve tüm çete ve tüm aile biliyordu. Ali'de bunu anlayışla karşıladı ve bizim çete Barış ile anlaştı. Hatta Barış bir yönetmen oldu. Dünyalar tatlısı bir de kızı var. Defne... Çok tatlı. 2 yaşında.

    Biz Ali ile 22 yaşında evlendik. Bir oğlumuz var. Ali gibi gamzeleri var. 3 yaşında. Saçları Ali gibi kıvır kıvır. Ve davranışları aynı Gökhan. Şimdi ben hamileyim. Bir erkek kardeşi olacak Atakan'ın... Sanırım diğer oğlumun adı Burak olacak.
    Oğuz , İrem ile evlendi. İrem hamile değil. Oğuz hala pislik yapmaya devam ediyor. O devam ettikçe Atakan'da yapmaya devam ediyor.
    Gökhan ve Merve'de evlendi. Ve 2 yaşında olan ikizleri var. İkisi de erkek. Sina ve Cihan. Çok tatlılar. Gökhan'ın hala çıkarmadığı piercingler ile oynamaya bayılıyorlar.
   Sinan ve Ece üniversitedeyken ayrıldılar. Fakat 1 yıl sonra tekrar birleştiler. Bir sene önce evlendiler. Ve Ece Hamile fakat Sinan'a daha söylemedik. Yarın söyleyeceğiz.
    Gökhan,Sinan ve Oğuz aynı apartmanda oturuyorlar. Biz ise Ali'yle yan apartmanlarında oturuyoruz. Barış'da bize yakın bir yerde oturuyor.
     Kısacası 8 yıl içerisinde böyle tatlı olaylar yaşandı. Atakan Burak'ı sabırsızlıkla bekliyor. Sina ve Sinan hiç anlaşamıyorlar ama çok tatlılar. Ece'de Hamile. İrem ve Oğuz ise bebek sahiplenmek istiyor.
Kısacası 4N1K'yız biz hala. Ama aramıza yeni misafirler katıldı.


Diğer Bölümler Çok Komik 😂

4N1K ve Çocukları ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin