Atakan'ın ağzından ;
"Defne şimd hemen bizim eve geliyosun !"dedi Atakan. "Noluyor ya ?"
"Şarkı yarışmasının tarihi erkene alındı. 2 gün sonra. Sina ve Cihan'da geliyor. Ama kalabalık olmalıyız. Gözde Eslem ve Su gitar çalıyorlar. Onlar da var."
"Geliyorum bebeğim sakin ol. Abartma. Hallederiz. Gerekirse babamdan ve babandan yardım alırız."
"Tamam o zaman. Bekliyorum."
"Öptüm.."O sırada kapı çaldı. Annem kapıyı açtı. O sırada odaya Su geldi ve şunu dedi. "Abi benim bff'im Irmak geldi. Senden hoşlanıyor sanırım ya."dedi. Fuck to adalet. "Seviyosa sevsin Su. Defne'm var benim."
"İyi tamam tamam."
Salona geçtim. Salonda inanılmaz süslü bir kadın ve yanında Su ile yaşır olan Irmak duruyordu. Fakat kız annemin küçüklüğüne o kadar benziyorduki. Kpıda ki ayakkabılara bakmıştım. Converse'leri,kot tulumu,kırmızı kepi. Bunlar hayatta anne kız olmaazdı.
"Bade."dedi annem iğneleyeci bir ses tonuyla. "Nasılsın Yaprakçım ?"dedi Bade Teyze. "Irmak Su siz içeri geçin hadi kızım."dedi annem. Demek ki annem bayağğğ kızacaktı o kadına. Benim yanında kalmama izin verirdi. Çünkü büyüktüm. Yaşasın Büyüklük.
"Canım. Nasılsın. Bakıyorum boyun kadar çocukların olmuş. Ali'cim ne yapıyor ?"
"İyi Bade İyi. Sende evlenmişsin çocuğun falan olmuş."
"Boşandım bebeğim ben ya. Olmadı. Hep iş seyehatindeydi. Yapamadım. Ali'cim nerede ?"
"Ebenin... Neyse. İş seyehatinde canım. Çeteyle beraber Yunanitan'a bir iş için gittler.."
"Olmaz böyle Yaprak'çım. Mesafe falza oluyor. Başkasına bakar gözü falan. Aman diyim."
O sırada annem elinde ki su bardağının içinde ki suyu Bade Teyze'nin üstüne döktü. Ve saçından tuttu. "Höööst. Yeter lan." Ben o sırada kapıyı kapadım. Su ve Irmak duymazlardı bu sayede. "Başlarım senin Ali aşkına. Düş yakamdan lan. Kızın için yapma bari ya. Sen kim benim Ali'me laf etmek kim ?"
Sonunda onları ayırdığımda Bade Teyze'de Irmak'ı alıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K ve Çocukları ♡
Fanfiction> 4N1K Fam'larından Bir Kızın Yazmış Olduğu 8 Yıl Sonra Ki Çete Hayali ❤️