Atakan,Sina ve Cihan 16 yaşındalar. Defne 15 yaşında. Babası gibi sarı saçları var.Barış ile eşi boşandıkları için Defne Barış ile kalıyor. Ve size imkansız gibi geliyor ama her şeyini ama her şeyini Ali'ye anlatıyor. Ara sıra bana da anlatıyor ama Ali onun bir numaralı sırdaşı.Su'da babasıyla konuşuyor her şeyi ama Defne ile daha yakınlar ve Barış'la çok fazla konuşuyor ve onu çok seviyor. . Su ve Eslem ise 13 yaşına geldiler. Çok büyüdüler. Oğuz'un bir kızı vardı. Fakat 3 günlükken vefat etti Melek. Oğuz çok büyük bir çöküş yaşadı tabi ki. Ama çocuk doktorluğunun kendisine iyi geldiğini söyledi. Oğuz ve eşi bir çocuk sahiplenmeye karar vermişlerdi. Oğuz ve eşi 8 yaşında Gözde adında bir kız sahiplendiler. Ama bizim kızlar 8 yaşındayken sahiplendiler ki kuzen olsunlar ve anlaşsınlar. Ama Meleğe Hepsi çok üzüldü. Tabi ki bizde çok üzüldük.
Merve işini bıraktı ve bir YouTube kanalı var. Makyaj kanalı. Sina ve Cihan çok dalga geçiyorlar anneleriyle. Gökhan,Su ve Eslem'in başından asla ayrılmıyor. "Benim kızım sizlersiniz. Karışacağım tabi ki."diyip kıskanmaya başlıyor.
Su , Sina'ya aşık. Sina'da ona. Ama ikiside açılamıyorlar birbirine. İkisi de gelip ara ara Ali'yle bu konu hakkında konuşuyorlar fakat hala birbirlerini karşılıklı olarak sevdiklerinden haberleri yok. Eslem ve Cihan'da öyle. Ama Cihan ilk adımı atmaya kararlıymış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K ve Çocukları ♡
Fiksi Penggemar> 4N1K Fam'larından Bir Kızın Yazmış Olduğu 8 Yıl Sonra Ki Çete Hayali ❤️