Artık Kitap 3.Kişi Ağzından Anlatılacaktır.
Defne bembeyaz bir elbise gitmişti. Çok güzel gözüküyordu. Su,Defne'yi yıldızları izleyip ona yeni bir şey anlatacağını söyledi. Ve onu üst kata çıkardı.
"Defne ben bir su alıp geleceğim bekle beni."
Su onu orada bıraktı ve telefonundan Atakan'a mesaj attı. "Abi Defne kapıda. Başlayabilirsin İyi Şanslar."
Atakan mesajı aldıktan sonra yavaşça giydiği tişörtün yakasını düzeltti ve Defne'nin yanına geçti.
"Defne gel içeri geçelim." Atakan'ın sesi heyecandan titriyordu. Defne ilk başta çok şaşırdı. Sonra içeri geçtiler. Defne'nin Ağzından
Atakan çok yakışıklı görünüyordu. Beni çatı katına getirdiğinde etrafta beraber çekindiğimiz fotoğraflar vardı. "Tavana baksana."dedi bir anda. O da çok heyecanlıydı. Belli oluyordu. Tavana baktım. Çok güzel parıldayan yıldız şeklinde stickerler vardı. "Burası.... Burası inanılmaz görünüyor Atakan."dedim. "Aynı senin gibi."
Köşede duran gitarı gördüm. "Gitar mı çalacaksın ?"dedim. "Evet kendi bestemi daha doğrusu babamın bestesini çalacağım sana."
Atakan'la dm'den konuşurken bana Ali Amca gibi kendi bestesini sevdiği kıza okuyacağını söylemişti.Fakat kendisi yazamadığı için babasınınkini okuyacağını söylemişti. Yoksa ?
"Tamam o zaman.Çal bakalım."dedim.
"Sen öyle nasıl gülüyorsun ? Açıyorsun Yaprak Yaprak. Burda ben sanki ölüyorum. Sen çiçeksin ben toprak.Bu yürek nasıl böyle oldu ? Seni bulunca yeniden doğdu. Şaire doktora sordum. Çözemedi bu durumu. Bir gün bitse bu sihir hatırlar söyler bizi bu şehir. Bin yıl geçse unutulmaz ilk aşklar..."
"Bu... Bu gerçekten çok güzel Atakan."
Sadece bu cümleyi söyleyebilmiştim. Çünkü bu şarkı Ali Amca'nın Yaprak Teyze'ye yazdığı şarkıydı.
Sonra gitarın durduğu yerin arkasından iki adet dondurma çıkarırdı. Bu hikayeyi de biliyordum. Sanırım not çıkacaktı içinden. Dondurmalardan birini aldım. Ve açtım içinde not yoktu. "Şey Defne. Senin dondurmanın külağı kırılmış. Bana ver onu. Sen bunu al."
Not kağıtlı dondurma ona gelmişti. Elinde ki ni aldım. Ve notu okudum.
"Seni seviyorum ♡"
"Atakan bu gerçekten çok güzel bir süpriz."
"Defne benimle çıkar mısın ?"
Yanaklarım kızarmıştı sanırım. Atakan'da vereceğim cevap için heyecanlı görünüyordu.
"Tamam o zaman. Kabul ediyorum Tekelioğlu."
Atakan geldi ve bana sarıldı.—————-
Azıcık romantik oldu yaw. Neyse bu bölümü Defne ve Irmak diye iki arkadaşım için yazdım öpüyom sizi bacımsular ❤️💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K ve Çocukları ♡
Fanfiction> 4N1K Fam'larından Bir Kızın Yazmış Olduğu 8 Yıl Sonra Ki Çete Hayali ❤️