Pijama Partisi ve Yeni Fikir

572 47 0
                                    

  "Anne ben Büşra Abla'yı çağırmaya gidiyorum."
Annemden izin aldıktan sonra hemen annemin converslerinin üzerine basıp karşı dairenin ziline bastım.
"Büşra Abla. Hadi gel. Diğer kişilerde gelmeye başladı."
"Bana Büşü diyebilirsin tatlım."
Çok sevecendi. O sırada asansörden inen Gökhan Amcamı ve Merve Yengemi Gördüm. "Gökhan Amcam benim."diyerek sarıldım. "Bu Büşü. Bugün partiye oda gelecek."
"Hoşgeldiniz."dedi. "Mini etek gitmiyorsun değil mi Su ?"dedi amcam. O sırada Oğuz amcam İrem teyzem ve Ece Teyze ve Sinan amcam da geldi. Ardından da Barış Amcam ve Defne Abla geldi. "Çok tatlı bir aileymişsiniz."dedi kapıdan içeri geçerken Büşü. Eslem bir anda Büşra Abla'ya sarıldı ve dili tutulduğu için konuşamadı.
"Yaprak Abla istersen yardım edeyim sana."dedi Büşü.
"Gerek yok Büşra'cım. Hallettim her şeyi ben."
   Biz hep beraber salona geçtiğimizde Büşra Abla kendini tanrmaya başladı.
"Ben bir yazarım. Yani kitap yazıyorum. Şuana kadar sadece 1 kitabım çıktı. Ölüme fısıldayan adam."
"Büşü ben senin çok büyük hayranınım valla. O kadar seviyorum ki seni. Yan apartöanımıza taşınman o kadar iyi oldu ki..."
Eslem bir anda ağlamaya başladı. "Özgür... ölecek mi ? Ağğğğ."
Büşü kollarını açtı ve Eslem'e sarıldı. "Ağlamana gerek yok. Ben daha yazmadım ÖFA 2'yi. O yüzden bir bilgi veremem tatlım. Ama beni sevdiğine çok sevindim. Seni çok seviyorum. Şuramdasın."
Eslem'de ona sarılıyordu. Büyük Çete ise merakla onu izliyordu.
"Ne kitabı yazıyorsun Büşra ?"dedi babam.
"Büşü diyebilirsiniz. Ben kitap yazıyordum Wattpad üzerinden. O şekilde basıldı."
"Varya baba. Sizin lise de olanları anlatsak roman olur. 1 milyon satarsınız."dedi Sina.
"Anlatın bakalım merak ettim."dedi Büşü.

  Herkes halıya oturdu. Önümüzde ki masanın üzerinde tabu vb. oyunlar vardı. Annem anlatmaya başladı.
"Biz her zaman ki gibi okulda takılıyorduk. Sonra bana bir paket geldi. İçinde pembe bir çift topuklu ayakkabı-"
O arada Eslem ile aynı ayna "ööğğğ."dedik.
Annem bütün detaylarıyla hikayeyi anlattığında Büşü dahil hepimiz hem ağlıyor hem gülüyorduk. Babamın bıçaklanma sahnesi vb. sahnelerde ağlıyorduk. Oğuz Amca'mın sahnelerinds gülüyorduk.
"Benim aklıma güzel bir fikir geldi. Ben bu yaşadıklarınızı alıp kitap yazsam içerisine başka olaylar eklesem olur mu ?"
Hepimiz çok şaşırmıştık. Cidden Ailemin roman olacak bir hayatı olduğunu ilk defa farketmiştim.

  Sonra herkesle beraber tabuu oynadık.

4N1K ve Çocukları ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin