1 Yıl Sonra : Yaprak'ın Ağzından
________Büşü'nün bizden isteği üzerine 4N1K kitabının gerçek karakterleri olarak bizi de imza gününe götürecekti. Onun için hazırlanıyorduk.
"Atakankuşum,canım abim."
"Ne istiyorsum yine ?"
"Ben bugün etek giyeceğim. Sina'ya söylede kıskanmasın."
"İyi destek atarım sana yine."Hep beraber evden çıktık. Büşü'müz de bizimle beraber gelmişti. Eslem,Su ve Gözde Büşü'ye sarılıyorlardı.
İndiğimizde bizi ayrı bir yerden aldılar. Saat geldiğinde masaya geçtik. Karşımızda öyle bir kalabalık vardı ki. İnanamazdınız. Büşü sayesinde hem ben kendi yaşadıklarımın farkına varmıştım. Hem de bu kocaman ailenin sahibi olmuştum. Sırayla onların istedikleri şeyleri imzalarken sırada ki kızın bize sarılırken ağladığını gördüm.
"Neden ağlıyorsun ?"
"Çok mutluyum."
Mutluluktan ağlayacak kadar çok sevmişlerdi bizi. Çocuklarımızla da fotoğraf çekindiler. Ali'nin gamzesine bir sürü parmak soktular. Hatta biri pizza getirmişti ve Oğuz yedi. Gökhan gibi piercing taktıranlar vardı.
Büşü sayesinde biz bu aileyle tanıştık. İyi ki varsınız.Final bölümünü 1 Haziran'da atacaktım aslında. Fakat çok istek geldi. Belki 1 Haziran'dan sonra bir kaç bölüm atatum emin değilim. Ama bana LgS hakkında tavsiye veren kişilere çok teşekkür ederim. Benim @ezgisu8648ceylan adında bir hesabım var. Orada ki Değişkenim kitabını vs. vs. okursanız sevinirim. Döndüğümde büyümüş olmayı çok istyorum. Bu kısa yolculukta benimle yürüyen uncookies okurkuş aileme büşüye sevgilerimi iletiyorum.
Buralar size emanet.
Döndüğümde büyümüş olalım olur mu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K ve Çocukları ♡
Fanfic> 4N1K Fam'larından Bir Kızın Yazmış Olduğu 8 Yıl Sonra Ki Çete Hayali ❤️