Atakan ♡ Defne ve Tuna

546 45 4
                                    

"Su buraya gelir misin ?"dedi abim odasından.
Yanına gittim. "Ya ben Defne'ye açılmayı planlıyorum."
"Ne ?"
"Sakin ol annem duyarsa eğer Barış Amca'ma söyler ve iş iddialı bir iş olabilir. Lütfen sessi ol."
"Peki nasıl yapacaksın ?"
"Aslında hani Büşra Abla'ya anlatmıştılar ya Annem babama açılmıştı dondurmadan kağıt çıkmıştı."
"Eeee ?"
"İşte onun yapacağım."
"Defne iyleşmiş mi ?"dedim. Çünkü hastaydı.
"İyileşmiş."
"Nereden biliyorsun ?"
"Sen benim platonik olduğumu falan düşünüyorsun herhalde. Defne ile konuşuyoruz."
"Oooo işleri büyütmüşsün."
"Neyse iki gün sonra babamla apartmanın en yüksek katı boşya oranın tabanına yıldızlar yapıştıracağız. Ben seni arayınca bir şekilde onu çatı karına getireceksin."
"İyi tamam."
Odadan çıktım ve hemen annemin yanına gittim. "Anne ben bir Defnelere gidebilir miyim gittiğimi abime söyleme."
Annem izin verdi. Aynı apartmanda olduğumuz için ona haber verecektim. Tabi ona açılacağını söylemeyecektim. Ama Atakan'ı seviyor mu onu öğrenecektim.
Evlerne geldiğimde Defne ile Defne'nin odasına geçtik. "Defne. Sen Kimi Seviyorsun ?"dedim.
"Söyleyeceğim ama kimseye söylemeyeceksin."
"Tamam valla söz."
"Atakan."
"Oh be !"
"Ne oh be ?"
"Ya boşver. 2 gün sonra bize gelsene."
"Olur babamdan izin alayım."
"Dur ben hemen alırım."
"Noluyoruz ya ?"dedi gülerek Defne.
Hemen ayağa kalkıp Barış Amca'nın odasına gittim. Elinde ki küçük basketbol topuyla küçük potaya basket atıyordu.
"Barış Amca."
"Efendim Rüyalar Kızı'nın Kızı."dedi gülerek.
"Ya bu iki gün sonra Defne bize gelebilir mi acik de ?"
"Ne oldu anlat bakalım Rüyalar Kızı."
"Ya abim hani Defne'yi seviyordu ya ?"
"Evet. Defne'de onu seviyor."
"İşte o gün abim açılacak."
"Dondurmadan kağıt mı çıkacak ?"dedi gülerek.
"Evet."
"Akşam Defne'yi size veriyorum o zaman."
"Cansın sen Barış Amca."
Elinde ki topu onun önceden öğrettiği şekilde aldım ve potaya basket attım. Çıkarken göz kırptım.
Defneyi ayarladıktan sonra eve geldim. Annem salonda biriyle sohbet ediyordu. "Evet Tuna......Banane Gökçe'den Tuna......"
Odaya girdiğimde anne o adamı tanıttı.
"Bu Tuna. Benim liseden arkadaşım. Tuna bu da kızım Su."
"Hepinizden tiksiniyorum tiksineceğim."dedi ve gitti Tuna Amca.

4N1K ve Çocukları ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin