Defne'nin Annesi Geliyor !

338 26 0
                                    

Defne'nin Ağzından ;

"Anne seninle görüşmek istemiyorum."dedim beni okul çıkışında yakalayan anneme. "Ama ben senin annenim."
"Doğurmakla anne olunmuyor yalnız."dedim. Ona karşı olan kinimi artık içimde tutamazdım. Çünkü tuttukça bu bana zarar veriyordu.
"Özür dilerim Defne. Her şeyi düzeltmek istiyorum işte. Yanıma alacağım seni de. Sen benim kızımsın Defne."
" istemiyorum seni. Basketbol kursum var benim ve geç kalıyorum. Annem değilsin sen benim."
O arada Atakan,Sina ve Cihan geldi.
"Ne oluyor Başgan ?"dedi.
Atakan,Cihan ve Sina ile çok yakındık. Çünkü aramızda sadece 1 yaş vardı.
"Annem. İstemiyorum seni ya. Hayatımdan bir anda gittin. Terk ettin beni başka bir adam için. Şimdi karşıma geçmiş anne olduğunu söylüyorsun. Sen nasıl bir kadınsın ya ?"
O arada Atakan kolumdan tuttu. "Gel gidelim hadi. Bugün aile yemeği var. Geç kalıyoruz. Barış Amca'da geliyor. Antrenman iptal bugün."
"Geliyorum hemen son bir şey söyleyeceğim kuşlarım."
Ve hemen annemin yanına gittim.
"Hani diyorsun ya yeni bir başlangıç yapalım diye ! Benim ailem sadece babam var zannediyorsun değil mi ? Benim ailem çok kalabalık anne ! Atakan var. Sina,Cihan,Eslem,Su,Gözde var. Onlar benim Kuzenlerim ! Anladın mı ? Gökhan Amcam,Sinan Amcam,Ali Amcam,Oğuz Amcam var benim. Onlar aramızda kan bağı olmadan bile benim ailem olabiliyorlar. Ama sen aramızda bir kan bağı varken birl bunu başaramıyorsun ve başaramayacaksın. Keşke aynı kanı taşımasaydık."
Çetenin yanına gittiğimde Atakan'ın göğsüne omzumu yasladım.
"Cidden söylediklerini hissediyor musun Defne ?"dedi Cihan. "Tabi ki Cihankuşum."
   "Sizd bir müjdem var. Bugün piercingim olacak. Ve babam eğer sizde deldirmek isterseniz diye ailelerinizden izin almış."
"Valla mı ?"dedim. Çünkü piercing çok istiyordum. "Evet." Hatta yemek yiyelim. Hemen babamın piercingcisine gideceğiz.

  Onlar iyi ki vardılar. 💗

4N1K ve Çocukları ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin