İlk aşkım 4 (final)

1.2K 44 1
                                    

Evet tam 3 sene geçmişti artık insanların dediği gibi duygusuz bir piçtim evet böyle diyorlar ama umrumda değil insan aşırı acı çekince ister istemez duyguları köreriyordu ne aşk duygusu kalıyordu nede sevgi. Bir merhametim kaldı oda gitmesin diye elimden geleni yapıyorum lisem bitmişti üniversite tercihlerimi yapmıştım Türkiye'de sayısalda 43?. Olmuştum ve İTÜ bilgisayar mühendisliğini yazmıştım. Lise hayatım hep susarak geçti teniste Türkiye'de dereceye girmiştim vucüt geliştirmede neredeyse profesyonel olmuştum bunlar bana Çağla'nın kazandırdıklarıydı şuanda nerde ne yapıyor bilmiyorum. Kimle kalıyor sevdiği biri varmı yoksa oda benim gibi acı çekiyor mu.? Umarım burada yazdıklarımı okuyordur tek dileğim onsuz neler yaşadım bunu bilmesi onu son kez olsa bile görmek. Evet ona ulaşmak için elimden geleni yaptım okula gidip müdüre rüşvet önerip ismini soyismini ve aile bilgilerin almak için ama olmadı çektiğim acıları anlattım yine olmadı okula gizlice girdim bekçi tarafından yakalanıp polise teslim edildim ama yine olmadı. Demek kader buymuş birleşmek yokmuş demek ki kadarimizde yazılmış birkere. Şimdi hala sokağı dönene kadar bana baktığı pencerenin karşısındayım, sigara yakıp dalıyorum pencereye o güzel gülüşü aklıma geliyor, geldikçe daha derin çekiyorum dumanı. O şimdi nerede ? Seni hep seveceğim ay yüzlüm.

Bilinmeyen hikayeler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin