Yatakta öylece uzanıp tavana bakıyordum. O an hiç aklımdan çıkmıyordu. Neden kaçıp gitti ? Neden ağladı ? Kafamda birsürü soru vardı. "Hayırdır lan neyi düşünüyorsun mecnun." Serdar fark etmişti birşeyler olduğunu. Olayı anlattım direk,"işte böyle oldu Knk." "Vay amınakoyayım hahaha demek deliyle çarpıştın hı." Dedi."deli deme şu kıza belki karakteri öyledir." "Olum sende onu düşüne düşüne deli oldun herhalde kendine gel bi sakatlık yapma." Dedi ve gitti. Aklıma koymuştum o kızla neyapıp ne edip bi şekilde konuşmalıydım. İlk iş sınıfına gittim. Bende şeytan tüyü var çok çabuk insanlarla samimi olabiliyorum. 1 hafta uğraştım ve sınıfındaki bi kaç dedikoducuyla arkadaş oldum. Aysun diye bi kız vardı tam dedikoducu okulda ona ayaklı gazete diyorlardı. Çok yoklukta bi kızdı kahve teklifi edip buluşma ayarlamam zor olmadı. "Merhaba canımmmm" "merhaba tatlım hoş geldin ne içersin.?" Diye sordum. "Sen hangisinden içiyorsan ondan." Diyip göz kırptı. "Tabi alıp geliyorum hemen." Diyip filitresiz kahve almak için içeri yöneldim. "Kahven burda tatlım afiyet olsun." Kahvelerimiz içerken konuşmaya başladık, birbirimizden bahsetmeye tabi benim amacım bu değildi mavi saçlı kızla ilgili bilgi almaktı. "Çok delice bi hayatın varmış tatlım kıskandım." Dedim." Ah şekerim abartıyorsun." "Hahah sanırım. Bu arada deli demişken sizin sınıfta bi deli var sanırım öyle duymuştum doğrumu.?" "Ah evet deli değil aslında ama deli diyorlar." "Ee kim bu kız bi bilgin varmı.?" Diye sordum. "Evet ismi sude." İsmide kendisi kadar güzeldi. "Babası yok annesi ve bi kardeşi var." Diye sözüne devam etti."hadi ya üzüldüm." Dedim ve moralimin bozulduğunu çaktırmamaya çalıştım."sanırım bide amcası var o bakıyor onlara tüm bildiklerim bu." Dedi. Ne kadarda üzücü birşey babası yok ve kendi imkanlarıyla okumaya çalışıyor bu beni ona daha çok bağladı. Kahvemiz bitti ve evlerimize dağıldık. "Seroo ben geldim." "Hoş geldin kanka gel bi sigara içelim nerelerdeydin tüm gün.?" "Tamam kanka üstümü değiştirip geliyorum." Pijamalarımı giydikten sonra Serdar'la bi sigara yaktık ve bugün neler yaşadım neler öğrendim hepsini anlattım. "Lan hadi ya çok üzüldüm amk boşuna dalga geçmişiz kızla." "Evet şimdi Vicdan azabı çekebilirsin." Dedim. "Tamam olum üstüme gelme ee şimdi ne yapacaksın?."
-gidip onla konuşacağım.
-kafayı mı yedin .?
-hayır lan ne alakası var. Bilmiyorum belirsiz bi şekilde bağlandım sanırım
-iyi kanka sen bilirsin sonuna kadar arkandayım.
-eyvallah kardeşim benim çok saol ben yatmaya gidiyorum hadi Allah'a emanet iyi geceler.
-eyvallah ciğerim iyi geceler.
Yatağıma uzandım ve sabah olmasını bekledim sudeyle konuşmaya gidecektim heyecanlıydım... sabah olmuştu ajdarın çikita muz şarkısıyla uyandım. Hemen üstümü giyip çanta mı koluma takıp okulun yolunu tuttum. Öğlene kadar sudeyi aradım ama bulamadım. Tek çarem kaldı,kantin. Evet tamda düşündüğüm gibi masada oturmuş yine dalıp gitmişti. Hemen iki kahve aldım ve masasına oturdum.
-geçen ki olay için özür dilerim isteyerek olmadı. Diyip kahveyi ona ittim. Kahveyi aldı ama konuşmadı.
-hey oradamısın ? Neden cevap vermiyorsun.?
-beni rahat bırak baksana herkes sana bakıyor bu deliyle neden konuşuyorsun diye.
-umrumda değil o salaklar. Ben sadece özür dilemek istiyorum.
-tamam özrün kabul edildi artık gidebilirsin.
-biraz konuşsaydık.?
-kahve için saol
Diyip masadan kalkıp gitti. Offf neden böyle yapıyordu ki. O sırada telefonumu elime aldım bir mesaj daha dünki kızdan "bu arada demeyi unuttum kızın durumu kötü, dersleride sınavlardan çok kötü alıyor artık çalışmıyor mu notlarımı bulamıyor bilemiyorum artık. Müsait olduğunda yaz diğer kahven benden ama bizim evde ;)" diye yazmış. Şuanda onla uğraşamazdım. Demek durumu ve dersleri kötüydü hıı bişeyler yapmam lazımdı ilk işim sınıfındaki kızların yanına gitmek oldu. Ne olursa olsun ona yardım edecektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen hikayeler...
Short StoryGerçek hayattan alınmış kimselere anlatılmamış gerçek hikayeler... insanlar buzdağı gibidir görünmeyen kısmı görünen kısmından da derindir..