İlk aşkım bölüm 3

1.3K 40 2
                                    

Okullar açılmıştı, artık bir liseliydim hayatımın aşkıyla ayrılalı yıllar olmuştu. İnsan büyüyünce çektiği acıların acısı dahada büyür derlerdide inanmazdım, aynısı oldu. Evet sadece bir kız bu kadar abartma diyenleri duyuyor gibiyim şimdiden ama öyle değil işte okadar kolay değil. Artık birşeyler yapmam lazımdı, harekete geçmem, yoksa kafayı sıyırabilirdim, derslerim zaten çok iyiydi oda bana haz vermiyordu artık. Bi kaç gün sonra okulun panosunda bir afiş gördüm tenis eğitimi veriyordu bizim beden hocası. Bu olabilirmiydi bana spor çağlayı unutturabilirmiydi.?  Denemekte fayda vardı. Diğer teneffüs direk kayıt olmaya gittim oda nesi tüm kayıt olmaya gelenler kızlar, içlerinde birtek ben erkektim. Biraz zorluk çekecektim sanırım veya çekmeyede bilirdim çünki okulda hocalardan başka kimseyle konuşmuyordum. Aradan aylar geçti yavaş yavaş unutmaya başlıyordum ama yeterli değildi başka şeylerlede uğraşmam lazımdı ve internette bi araştırma yaptım birisini unutmak için ne yapılmalı. Bi makalede vucüt geliştirme yazıyordu dikkatimi çekti. Neden olmasın ? 1 hafta sonra en yakın spor salonuna yazıldım günde 2.5 saat çalışıyordum okuldan sonra haftada sadece 1 gün dinleniyordum, derken aradan bir yıl geçti hem vücutta gelişmiştim hemde teniste yaz ayındaydık okulların açılmasına bir hafta kalmıştı zaman çok çabuk geçip okulu geri getirmişti. Herzamanki gibi tenis antrenmanlarına gidiyordum. Ama nedense bu sene tüm kızların gözleri üstümdeydi, sanırım kızlar vücüdümu beğeniyorlardı. Çoğu kez yanıma gelip çilveler yapıyorlardı,+18 muhabbetler konuşuyorlardı ve çok açık giyiniyorlardı, hatta bi keresinde soyunma odasında beni kıstırıp öpmeye çalışan bile oldu. Ama hiç birisine karşılık vermiyordum,azarlıyordum benden uzak durmaları için evet çok zorlamıyordum çünki ergenlikte kızlar konusu biraz zorluyor erkekleri ama benim kendimi böyle sağlam tutmamın 2 nedeni vardı 1. Çağlaya kıyamazdım onun üstüne nasıl Gül koklardım 2. Eğer nefsime yenilip birisiyle çıkarsam ve bağlanırsam körükörüne ve giderse yine acı çekmek istemiyordum...

Bilinmeyen hikayeler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin