11

212 17 2
                                    

Jungkook

Namjoon hyungun söylediği şeye oldukça düşünmüştüm. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Ama Namjoon hyung bunu düşünmem için bana olayları anlatmıştı.

Aslında onlar GAP sisteminden nefret ediyorlarmış. Bu yüzden klanlarını tamaladıklarında GAP sistemini yıkmayı ve insanları kurtarmayı düşünüyorlarmış. Son kalan vampirler olarakta kendilerini ünlü yapmak istiyorlarmış. Bu gerçekten harika bir istekti. Son olarak Namjoon hyung, Yoongi hyungun eğer onlara katılırsam çok büyük bir katkı sağlıyacağımı söylemişti. Bende onlara güvendim ve cevabımı yarın söyliyeceğimi söyledim.

Normal bir ailem yoktu, benden neferet ediyorlardı. Baksanıza beni bırakıp amerikaya gitmiştiler. O yüzden neden olmasın.

Sabah olduğunda hepimiz oturma odasında toplanmıştık. Tabi biri hariç, Jimin....

Hemen Yoongi hyunga dönüp " Jimin nerde? " diye sordum. Oda bana dönüp " şey... " diyip duraksadı. Sonra elini ensesine götürüp kaşıdı. Ondan sonra tekrar ağzını araladı " ...biraz fazla ileriye gitmişim galiba. Belden aşası felç oldu " dedi. Bir anda Namjoon hyung ve Taehyung kahkahalara boğuldu.

Namjoon hyung gözünden gelen yaşları silip " tabiki de felç olucak. Hiç kimse ard arda sevişmeyi kaldıramaz " diyip tekrar kahkahalara boğuldu. Ben " o iyi mi? " dedim sakince. Yoongi hyungda " evet uyuyor şimdi " dedi. Gerçekten onu çok seviyordu, çünkü Jimin konusu olduğunda gözleri parıldıyordu.

Ben kabul ettiğimi söylemiştim. Sonra Yoongi hyung elinde bir kase kanla geri geldi. Bana içirdi ve benim için yeni bir dönüm noktasıl oldu.

Aslında bu herkes için bir dönüm noktası olmuştu...

Evet çok aptalca ve kısa bir bölüm oldu. Ama ben bu hikayeyi bitirecek ve kurtulacağım.

O yüzden hadi bakalım...

Zıt kutuplar✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin