10

241 21 1
                                    

Jimin

" Siz beni gerçekten deli ediceksiniz? "

Yoongi, içeriye gelen Taehyung ve Hoseok'u azarlıyordu. Ama azarlamısının sebebi Taehyung'un Yoongi'ye haber vermeden Hoseok'u vampir yapmasıydı. Zaten Namjoon hyungda aynısını yapmıştı. Bu yüzden Yoongi çileden çıkmıştı artık.

Hemen onun yanınana gidip " hayatım biraz sakin olur musun? " dedim. Yoongi bu sefer çatık kaşlarını bana çevirdi. Ben ne yaptım şimdi? Yoongi " nasıl sakin olmamı beklersin Jimin? Bu klanın başkanı benim ve benden habersiz işler çevriliyor. Nasıl sakin olayım?! " diye bağırdı. Aslında bu durumda benimde dellenmem gerekiyordu. Ama sakin kalmayı tercih ettim. Onla sabah sabah kavga edemezdim.

Yandan Taehyung'a baktım ve ' bana yardım et ' dercesine bakıyordu. Ayriyetten köpek bakışı atıyordu. Ama ben köpek bakışına karşı gelemem kii. Sonra derin nefesler aldım, son kozumu kullanacaktım.

Kollarımı Yoongi'nin boynuna sarıp kendime yaklaştırdım. Aslında kızgın bir boğayı kendime yaklaştırmam hiç iyi olmaz. Ama bu kızgın boğa eğitmem Park Jimin tarafından yenilenecek. O yüzden rahattım ve ona kendime bastırdım. Sonra kullağına yaklaştım ve fısıldamaya başladım.

" Eğer sinirini kontrol etmeyi başarırsan, seninle ard arda sevişirim " dedim. Yüce tanrı şahit ki Yoongi asla sinirini kontrol eden biri değildir. Kesinlikle rahatlığımdan bundan kaynaklanıyor.

Yoongi bana hala çatık kaşlarla ' sen ciddi misin? ' bakışları attı. Bende gülümseyerek kafa salladım. Kaşlarının pozisyonunu değiştirmeden koltuğuna oturdu. Sonra hiçbir tepki vermeden Taehyungu dinledi. Bunda biraz gariplik var.

Sonra Yoongi Hoseok hyunga " ailemize hoşgeldin " dedi. Aman tanrım! Ona ne oluyor? Hoseok hyung ilk önce şaşırmış ondan sonra " hoşbulduk " diyip Taehyungun elini tutmuştu. Ben ise hala şoktan çıkmamıştım. Tanrım! YOONGİ İLK DEFA SİNİRİNİ KONTROL ETMEYİ BAŞARDI.

Taehyung ordan beni dürtüp " Jimin merak etme knk yaptığın iyiliğin karşılığını ödiyecek ve mezarına bir gül koyucam " dedi. Şimdi şaka yapmanın sırasımı? Yoongi'ye baktığımda yarım ağız gülümsüyordu. Allahım ölmek için çok gencim.

Yoongi ayağa kalkıp elimden tuttu eve odasına yol aldık. Yoongi'ye " lordum, acıyın bana, hı? " dedim. Ama Yoongi daha çok gülümsedi ve " onu bunları söylemeden önce düşünecektin " dedi. Sonra o karanlık odaya girdik ve kapı kitlenme sesi.

Arkadaşlar başımız sağolsun🤣🤣🤣🤣

Jungkook

İçeriye girdiğimde mutlu bir şekilde onların karşısında durdum ve kollarımı açtım. Sonra " ben sonunda iyileştim " diye bağırdım. Etrafı incelediğimde kimsenin beni takmaması ve birbirlerini yiyişlerini gördüm. Şuan onların arasında kendimi dışlanmış hissettim.

Hadi Namjin moment'ı biliyoruzda,  Taesouk moment ne zaman oldu onu anlayamamıştım. Sonra onları daha çok incelemek için yaklaştığımda Hoseok hyungun kırmızı gözlerini gördüm. Zaten onunda hastanede olması gerekmiyor muydu? Ben yine gerilerden mi sardım. Beni fark eden ikiliye bakmadan Hoseok hyungun yanına oturdum. Sonra Taehyung kan torbalarıyla gelip herkese birer tane verdi. Çünkü vermezse ilk başta Hoseok hyung olmak şartıyla bana saldırcaklardı.

Kanlarını içtikten sonra Taehyung hyung- aslında sadece Taehyung diyebileceğimi söylemişti- Taehyung bana olayları anlattı. Aslında haklıydıda Hoseok hyungu kimse kaybetmek istemezdi.

Konuşma devam ederken inleme seslerini duymamla irkildim. Namjoon hyungha dönüp " bu sesler ne? " dedim. Namjoon ne dediğimi anladığında alaylı bir şekilde gülümsemeye başladı. Sonra konuşmaya başladı.

" Yoongi bu ikisine bağırıp çağrıyordu. Sonra Jimin Taehyungu korumak için öne atılıp Yoongi'ye bir teklif sundu ' eğer siniri kontrol edersen seninle ard arda sevişirim ' diye. Normalde Yoongi sinirini kontrol eden biri değildir. Hatta asla kontrol edemez diyebiliriz. Ama bugün herkesi şaşırtıp kontrol etmeyi başardı. Şimdide ödülünü alıyor " dedi. Bunu söyledikten sonra Jimin'e sabır diledim. Namjoon hyung " sanırım  yarına kadar sevişecekler " dedi bir teori kullanarak. Sonra Jin hyung " ama böyle uyunmaz ki " dedi. Namjoon onun elini tuttu ve " merak etme güzelim, odalarımız ses geçirmez. Seslerimiz dışardan duyulabilir ama içerden hiç bir şey duyulmaz. Yani rahatça uyuyabiliriz " dedi. Jin hyungda kafa salladı. Ben Namjoon hyunga dönüp " hyung sizden bir şey isteyebilir miyim? " dedim. Namjoon hyung " tabiki " dedi.

Ben derin derin nefes aldım. Nasıl söyliyeceğimi bilmiyordum ama bir şekilde söylemeliydim. Namjoon hyung " sakin ol kafanda cümlelerini toparla ve söyle " dedi. Sanırım zihnimi okumuştu. Ben cümlelerimi toparlayıp konuşmaya başladım.

" Hyung, ailem beni bırakıp amerikaya gittiler. Şuan evde yalnızım. Ama bizim burda bazı borçlarımız var. Anneme ne yapmam gerektiğini sorduğumda evi satmamı istedi. Ama benim kalacak yerim yok. Burda kalabilir miyim? " dedim. Namjoon hyung biraz düşündü, ne yapması gerektiğini bilmiyor gibiydi. Sonra Namjoon hyung " biz vampiriz Jungkook. Burda senin kalmana izin versek bile senin güvenliğini sağlayamayız. Yeni doğan vampirlerde daha hırçın olurlar ve kan isteme tutkularını bastıramazlar. Ve Jin ve Hoseok şuan yeni doğanlar " dedi. Anlıyordum, anlıyordum ama en kısa zamanda bir yer bulmazsam sokakta kalıcaktım. Namjoon hyunga " anladım " dedim.

Taehyung " aslında fark ettimde bun şuan altı kişiyiz. Bir kişi daha bulursak klanımız tamamlanıyor " dedi heyecanla. Namjoon hyung " oh, yıllar sonra sonunda klanımızı tamamlıyacağız " diyip Taehyunga katıldı. Onlar için çok mutluydum. Namjoon hyung " Jungkook, istersen şimdi birde Yoongi'ye danışayım. Belki o senin için daha altarnatif bir teklif sunar " dedi. Bende gülümseyerek kafa salladım.

Namjoon hyung Yoongi hyungun odasına gitmiş ve uzun bir konuşmanın ardından geri dönmüştü. Bana dönmüş ve konuşmaya başlamıştı.

" Yoongi, burda kalabileceğini söyledi. Ama bir şartla " dedi. Bende hemen " şartı ne? " dedim. Namjoon hyung derin nefesler alıyor ve benim gözümden başka her yere bakıyordu. Uzun bir sessizliğin ardından bana odaklanmış o sözcükleri söylemişti.

" Klanımızın son üyesi olur musun? "

Zıt kutuplar✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin