Zapowiedź NOWEJ KSIĄŻKI!

6.6K 159 60
                                    


GŁOS, ZA KTÓRYM IDĘ

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

GŁOS, ZA KTÓRYM IDĘ

♪♫♪

Popatrzył na mnie i uśmiechnął się - tak jak każdego dnia. A jednak od tamtej pory żaden dzień nie był już taki sam.

Kto nie marzy o przeżyciu historii rodem z wielkiego ekranu?

Gorzej, kiedy twoje życie faktycznie wreszcie zaczyna przypominać film, ale okazuje się on tandetnym melodramatem, a ty - gratulacje! - zostałeś obsadzony w roli głównej.

Lacey Gabriels ma swój melodramat już dawno za sobą. W wyniku kulminacji nieszczęść z pozytywnej i zakręconej nastolatki zmienia się w sarkastyczną i trzymającą się z dala od wszystkiego i wszystkich outsiderkę, która jest święcie przekonana, że największe życiowe wartości - przyjaźń i miłość - można odnaleźć jedynie w bajkach.

Czekająca ją wakacyjna praca nie wydaje się niczym trudnym, do czasu gdy na jej drodze nie staje osoba o zupełnie odmiennym zdaniu. To ktoś, kto wyznacza sobie za główny cel, żeby ją zmienić i w jego dopełnieniu nie cofnie się przed niczym.

Nawet jeśli ma na to wszystko zaledwie trzydzieści jeden dni...

♪♫♪

Witajcie moi drodzy! ♥

Oto i nadszedł wiekopomny moment, w którym mogę oficjalnie potwierdzić, że wracam na czeluści Wattpada! I to z czymś innym - nowym - czym mam nadzieję, będę mogła Was zaskoczyć i to oczywiście w pozytywnym sensie.

Zapraszam na kolejną dawkę mojego głupkowatego humoru, lecz tym razem... Z nieco bardziej sarkastycznego punktu widzenia. Bo chociaż, tak jak w Drogą spadających gwiazd, śmiech przeplecie się z łzami, a uczucia, emocje i pokonywanie własnych słabości będą odgrywać pierwsze skrzypce - historia ta zostanie ugryziona od zupełnie innej strony.

Ale cóż tu dłużej mówić? Jak to wszystko będzie wyglądać, przekonacie się sami, jeśli tylko dacie szansę Głos, za którym idę. Bardzo na to liczę i proszę o to Was wszystkich z całego serduszka

Książeczka pojawiła się już na moim koncie, chociaż na samą jej treść będzie trzeba jeszcze trochę zaczekać...

DO ZOBACZENIA 1 PAŹDZIERNIKA!

Drogą spadających gwiazd [ZOSTANIE WYDANE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz