Az ebédlő az evőeszközök csattogásától és a diákok kiabálásától volt hangos. Olivia, Amie és én a szokásos helyünkön ültünk és beszélgettünk jelentéktelen dolgokról.
-Anya véletlenül összemosta a fehér pulcsim a piros pólómmal. Soha többet nem fogom felvenni, mert utálom a rózsaszín ruhákat-sóhajtott Olivia, Amie pedig lenézett a babarózsaszín ingjére.
-Én szeretem őket-vonta aztán meg hanyagul a vállát és beleharapott a pizzájába.
-Amúgy mi lett a tesitanárnő buksijával?-kérdezte Olivia felém fordulva.
-Fogalmam sincs. Szerintem jól van, tettek rá borsót-válaszoltam nevetve. Még mindig nem értem azt a borsót.
-Most elképzelem, ahogy fekszik a földön a fizika tanárunk meg pakolja neki szemenként a borsót a fejére-kezdett el Amie röhögni.
-Ma nézünk filmet, igaz?-néztem a lányokra, akik bólogattak. Végre egy óra, ahol csak ülünk és nézünk. Nem kell sem írni, sem pedig figyelni a tanárra.
-Figyu Honey!-tette a kézfejemre a kezét Amie és vigyorogni kezdett-Ülhetek Brad mellé filmezésnél?
-Ezt miért kérdezed meg? Természetesen-válaszoltam izgatottan. Brad Pete legjobb haverja, Amie pedig már hetek óta chatel vele és fülig beleszeretett a srácba.
📖📚📖
-Ho..ho...honey!-ült le mellém Pete egy idegesítő vigyorral az arcán. Annyira éreztem, hogy mellém fog beülni.
-Szia Pete!-erőltettem magamra egy barátságos mosolyt. Igazából nincs vele semmi bajom, de nyilván nem barátkozom vele, miután Amie utálja.
-Hogy vagy ezen az irodalom óra előtti szüneten?-vonta fel a szemöldökét és beletúrt barna hajába.
-Jól, te?
-Kifejthetted volna kicsivel jobban is-nevetett fel, aztán megkocogtatta az előtte ülő Brad vállát.
-Na?-fordult hátra.
-Szerelmes Shakespeare, oda adnád az üvegem? Szomjas vagyok-biggyesztette le a száját. Brad nevetve az asztalra rakta, amit Pete kért, aztán visszafordult Amie-hez. Míg Pete ivott, addig én az osztályt fürkésztem. Nem az a típus, aki befogja, szóval ki kell élvezni minden olyan percet, amikor a száját másra használja. Félreérthető mondatok level 23.
Az ajtó nyitódása után Mr.Mendes lépett be a terembe a szokásos mosolyával, aztán a kivetítőre nézett, majd a monitorra. Miután megállapodott róla, hogy minden készen áll a filmezésre leült mögénk Olivia mellé. Szegény olyan piros lett, mint egy eper.
-Szóval ez a film...-köszörülte meg a torkát a tanár-A legjobb megfilmesített novella, legalábbis az internet szerint. Még én sem láttam, szóval már kíváncsian várom. Beszélgetni csakis nagyon halkan, ne zavarjuk a társainkat, akik nézni akarják.
-Akkor beszélgethetünk-mosolyodott el Pete.
-Ja-bólintottam. Anyám! Az asztalra felkönyökölve közelebb jött hozzám.
-Szóval Honey!-suttogta mosolyogva. Én és a jó hallásom nem fogjuk hallani, hogy mit suttog.
-Szóval Pete!-vontam fel a szemöldököm. Halkan felnevetett, aztán újra beletúrt a hajába.
-Mivel szeretnél majd foglalkozni?-kíváncsiskodott. A kérdésén eléggé meglepődtem, amit próbáltam leplezni. Azt hittem, hogy valami idióta kérdést fog feltenni, de nem.
-Hát fogalmam sincs-ingattam a fejem a padot bámulva.-Te?
-Hú hát van egy pár tervem-nevetett fel halkan, mire én is elmosolyodtam-Nagyon érdekel a pszichológusok élete, de valami menőbb munka is szóba jöhet mint például francia tanár..najó csak vicceltem, tanár semmi pénzért nem lennék.
YOU ARE READING
Mutual
RomanceMi van akkor, ha új irodalom tanár jön a gimibe? És mi van akkor, ha a tanár érdeklődését felkelti az egyik diákja? "-Hogyan jellemeznéd Rómeó és Júlia történetét? -Pont úgy, mint a miénket. Tiltott mégis gyönyörű."