-Akkor összegezzük, amit eddig tanultunk-mondta Timothy bácsi. Mivel az összefoglaló órák halál unalmasak, ezért a fejemet megtámasztottam a kézfejemen és megpróbáltam nem elaludni. Timothy bácsi teleírta a táblát képletekkel és fizikai kifejezésekkel, amiket nem másoltam le, mert ahogy a legtöbb tanár mondaná: minden benne van a tankönyvben. Legalább órákon tudok egy picit pihenni, ha már ez este nem jött össze, ugyanis a szembe szomszédunkhoz jöttek a tűzoltók, mert sikeresen felgyújtotta a kis fészerét a kertben. Még szerencse, hogy nagyobb baj nem lett.
A csendes teremben másodpercek töredéke alatt szántott végig a tűzjelző idegesítően rikácsoló hangja, mire páran ijedten kapták fel a fejüket, köztük én is, mindazok ellenére, hogy a legtöbbször tűkön ülve várom, hogy történjen valami izgalmas dolog, ami elveszi az időt, a tanulástól.
-Semmi baj gyerekek, ez csak próba. Mint ahogy tudjátok szépen lassan és fegyelmezetten vonuljatok ki a parkolóba-helyezte vissza a krétát a tartójába, aztán megdörzsölte a tenyerét és unottan elhagyta a termet a többiek társaságában.
-Csak én örültem volna annak, ha leég a suli?-kérdezte Olivia a telefonján pötyögve.
-Ezt ugye nem gondoltad komolyan? Mindenki örült volna, ha ebben a hidegben felmelegszik az iskola által-jegyezte meg mellettünk elhaladva Jessica, majd visszafordult Justinhoz.
-Van egy olyan érzésem, hogy ez a lány minden nap melegszik Justinnal csak nem a suli által-mondta Amie a gerlepár után vizslatva. Justin és Jessica elég régóta járnak. Már ha azt lehet annak mondani, hogy úgymond nyitott kapcsolatban élnek. Együtt járnak, de azzal bújnak ágyba, akivel akarnak.
A parkolóba kiérve kissé meglepetten tapasztaltam, hogy mennyien vagyunk. Tudtam, hogy az egész iskola létszáma durván meghaladja a kétezer főt, de ez akkor is meglepő volt. Elegyültünk a tömegben és megálltunk egy piros kocsi mellett. Általában a tűzriadók mindig egész órásak, mert mire kivonul az egész suli, ideér az igazgatóhelyettes, aki a tűzoltó szerepét játssza, és elrendezik az ezzel járó papírmunkákat az elhúzódik szerencsére.
-Miért nem lehet ezeket megtartani nyáron?-öleltem körbe magam a csupasz kezemmel. A kabátomat sikeresen a széken hagytam és csak egy pólóban voltam, aminek hála kezdtem megfagyni.
-Rád nézek és fázom-jelentette ki Amie összébb húzva magán a kabátját. Pete és Brad körülbelül tíz méterre álltak mellettünk, Amie pedig amint meglátta őket odarohant és Brad nyakába ugrott. Pete végül megnyílt és elmondta, hogy mi baja volt. A szülei elvállnak és az anyukája el akar költözni Kanadából, de szerencsére a főnöke meggyőzte, hogy itt sokkal jobb.
-Látod valahol Mikeot?-nyújtogatta a nyakát Olivia a tömeget pásztázva.
-Asszem’ az ott ő-mutattam a srácra, aki zöld kabátjának zsebébe süllyesztette a karját és úgy járkált fel s alá.
-Nem baj, ha odamegyek?-kérdezte válaszul pedig mosolyogva megráztam a fejem. Olivia egy halk sikkantást hallatott, majd odarohant Mikehoz.
Mivel egyedül maradtam, ezért elővettem a telefonom és megnyitottam az Angry Birds nevű játékot és unottan próbáltam ledönteni és kinyiffantani pár madarat a saját, mérges madárkáimmal. Unaloműzésnek jó játék, de amúgy nagyon fel tud idegesíteni, ha már tizedszer kezdek újra egy pályát.
-Szervusz Honey!-állt meg mellettem Shawn. Kivételesen nem ijedtem meg a hirtelen érkezésétől, ami még engem is meglepett.
-Jónapot tanárúr!-tettem el a telefonom, majd mosolyogva rá néztem.
-Te nem fázol?-vonta fel a szemöldökét, aztán pár srácra pillantott, akik vidáman köszöntek neki. Kiabálás helyett csak egy halvány mosollyal intett nekik, majd újra rám nézett.
YOU ARE READING
Mutual
RomanceMi van akkor, ha új irodalom tanár jön a gimibe? És mi van akkor, ha a tanár érdeklődését felkelti az egyik diákja? "-Hogyan jellemeznéd Rómeó és Júlia történetét? -Pont úgy, mint a miénket. Tiltott mégis gyönyörű."