24.

15.7K 951 230
                                    

A reggel első napsugarai lágyan cirógatták az arcom, miközben az ablakon át néztem az éledező utcát. A szomszéd néni gondosan öntözte a fejlődő  virágait, a szembe szomszéd az ajtóban állva olvasta a napilap friss számát, a postás pedig unottan biciklizett végig a járdán. Ezekben a monoton hétköznapokban mégis mindig volt valami érdekes dolog, ami egy kis izgalmat csempészett az örökkévalóságnak tűnő körforgásba.

A telefonom jelezte, hogy üzenetem érkezett, ezért az ágyhoz sétáltam, lehuppantam rá, majd a kezembe vettem a készüléket és megnyitottam az üzenetet.

Shawn:Honeeeeey!

Me:Mivaaaaaaan?😂

Írtam vissza másodpercek töredéke alatt, miközben idétlenül vigyorogtam.
Hogy milyen érzés "titkos" kapcsolatban lenni? Furcsa. Az ember nem a titkos üzenetekhez, lopott csókokhoz és a megjátszáshoz van hozzászokva, de mindezek ellenére boldognak mondhatom magam. Soha nem gondoltam volna, hogy valaha érzelmeket fogok táplálni az irodalom tanárom iránt, aki ezeket viszonozza is.

Shawn:Semmi, csak unatkozom és hiányzol!😟💔

Me:Ezért kell az a törött szív?
Csinálj valamit és akkor
nem fogsz unatkozni 😊

Shawn:Vesszünk el ma este, Honey!

Me:Shawn, nekem egy
életre elég volt az az erdős kiruccanás...

Shawn:Ünneprontó vagy 😩

-Kivel megy a csevej?-hallottam meg anya izgatott hangját, mire ijedtem ugrottam meg és ejtettem le a telefonom.

-Anya, kopoghattál volna-vettem fel a készüléket a földről és megnyugodva tapasztaltam, hogy még egyben van.

-Csak azt akartam mondani, hogy a tavaszi szünetben átjönnek a nagyiék-újságolta el vidáman.

-Ugye tudod, hogy jövőhéten már tavaszi szünet?-kérdeztem lesokkolódva. Imádom a nagyiékat, de azt hiszem, hogy még nem állok készen a vallatásra és igazából a szünetre sem.

-Ezt kicsit boldogabban kellett volna mondanod. Csak nem hiányozni fog az iskola?-mért végig gyanakodva.

-Ez még viccnek is rossz-feleltem-Csak régen láttam már a nagyiékat és fel kell készülnöm a hosszú beszámolóra az unalmas életemről.

-Apád is pont akkor jön haza, szóval nem kell egyedül mesedélutánt tartanod-kacagott vidáman-Most visszamegyek a konyhába, figyelnem kell a húst.

-Rendben!-válaszoltam kurtán, mire rosszallóan megrázta a fejét, sarkon fordult és kiment a szobámból az ajtót gondosan becsukva maga mögött. Mindazok ellenére, hogy kiskoromban az ajtónak monoton nyitva kellett lennie, én mindig becsuktam, a szüleim pedig beletörődtek, hogy igényt tartok a magánszférámra.

A telefonom képernyőjét feloldottam és gyorsan átfutattam a szemem a Shawntól kapott üzeneten.

Shawn:Felháborodtam azon, hogy kemény két napot kapunk mi tanárok a másfél hetes tavaszi szünetből.

Me:Majd elmondom, hogy milyen érzés volt pihenni, miközben ti a suliban punnyadtatok😎💕

-Egyébként azon gondolkoztam, hogy a nyáron elmehetnénk mi a nagyiékhoz-jött vissza ismét anya, majd az ajtóban állva meredt rám.

MutualWhere stories live. Discover now