Rose Angle
Hampir penuh kereta William gara-gara belikan barang keperluan saya, dan baby dalam perut saya serta tidak lupa untuk aunty pun ada. Bagus juga William ne pandai ingat aunty. Mula-mula saya menolak ba tu tapi tidak dapat sebab dia ugut saya. Ne lelakikan kerja dia mengugut saja oh. Bikin geram betul.
Sampai terowong, William yang angkat semua barang yang dibeli tadi. Nasib aunty tiada dalam terowong, kalau tidak memang kena marah sudah William. Aunty memang tidak suka William sejak saya cerita sama aunty pasal perjanjian baru tu yang William buat. Barang tadi WIlliam hanya letak di luar terowong. Saya yang angkat masuk dalam. Ngam juga kalau dia tidak masuk. Nanti entah apa lagi dia mahu cakap kalau dia yang masuk dalam.
"Saya pulang dulu. Ingat makan semua barang yang saya beli tu. Next time saya datang visit lagi."
"Emm..."
"Tiada kiss good bye kah?"
"Jangan kau minta puji sana."
"Doi.. Sombong. Tidak apa. Tinggal 4 bulan lagikan kau bersalin. Prepared yourself baby."
"Pergi kau dari sini. Cari perempuan lain kalau kau gatal betul sudah."
"Hahaha.. Marah nampak. It's ok. Saya sabar saja dulu. Kumpul-kumpul dulu gatal saya biar satu kali kasih lepas sama kau nanti. Bye baby.."
Saya ambil batu terus baling pergi tempat William tapi tidak kena pula. Yang kena adalah cermin kereta dia. William pusing balik lepas itu muka dia merah sudah. Matilah saya. Tersalah aim sudah saya.
"Kau sengaja ne kan? Tu cermin kereta saya retak gara-gara tangan gatal kau. Kau mesti ganti rugi."
"Sorry. Saya tidak sengaja bah tu."
"Kalau tidak sengaja jadi kenapa kau baling tu batu?"
"Sebenarnya saya mahu kasih kena kau tapi terkena pula cermin kereta kau. Sorry bah."
"Sorry.. Sorry.. Ingat percumakah kalau tukar tu cermin kereta. Menyusahkan betul. Saya mahu kau ganti rugi juga."
"Saya mana ada duit. Mana dapat ganti rugi. Siapa suruh kau yang duluan kasih sakit hati saya kan."
"Emmm.. Lupa kau pengemis pula. Kalau tiada duit, kau juallah diri kau tu. Adakah yang mahu kau tu bila tengok perut buncit kau?"
"Sialan ba kau ne William. Kau ingat saya ne apa?"
"Hahaha.. Kau tidur dengan saya lah sebagai ganti rugi cermin kereta saya. Apa macam? Deal?"
Sengaja betul ne lelaki mencabar tahap kesabaran saya. Ingat saya ne pelacur kah ada perkhidmatan main jual badan. Saya tarik tangan dia masuk dalam terowong.
"Aik.. Kenapa kau tarik saya masuk dalam sangkar buruk kau ne? Kalau ia pun kita pergi hotellah baby baru selesa. Ne tempat kotor dan berbaulah."
"Jangan mimpi Mr. William. Saya mahu kau angkat semua barang-barang kau ne balik pergi kereta kau. Anggap saja saya bayar balik ganti rugi cermin kereta kau."
"Hahaha.. Mana cukup ne baby. Saya mahu kau. Lama saya tidak sentuh kau kan. Takkan lelaki lain saja kau bagi. Saya, kau tidak bagi pula."
Pang.. Saya tampar muka William. Cukup sudah saya bersabar sama ne lelaki. Dia tolak saya sampai tersandar di dinding terowong. Sekali saja dia tarik baju saja terus terkoyak. Air mata saya terus keluar. Tangan dia sudah menjajah di kawasan gunung berkembar saya.
"Tolong William. To..lon..glah berhenti."
Dia tolak lagi badan saya sampai terbaring dilantai. Saya cuba lawan tapi saya tidak dapat jika dibandingkan dengan kekuatan dia ditambah lagi dengan keadaan perut saya sekarang ini. Dia seperti hilang kawalan sudah.
YOU ARE READING
Ex Wife Mr. W the Billionaire
RomanceWilliam Walter pernah berkahwin dengan seorang wanita yang sangat miskin dan dia sangat mencintai wanita itu. Dia yang menjadikan wanita itu terkenal di seluruh dunia dan wanita itu juga memiliki segala-galanya. Hampir 3 tahun perkahwinan mereka har...