Chapter 11: Baby Sitter

3.5K 311 28
                                    

Donna Lamber

"Macam mana dear? Pass itu interviewkah?"

"Mestilah pass. Hahaha.. Kelip mata saja sama tu tukang interview terus kena terima. Hahaha.."

"Good job dear. Kali ini jangan kecewakan saya. Jangan cuba tikam saya dari belakang lagi kalau tidak nyawa kau akan habis."

"Yes my dear Santos. Saya faham. Sorry sebelum ini saya lalai menjalankan tugas."

"This time I forgive you. Next time make sure be royal to me because you're mine. Come satisfied this time. I miss you already. You're like drug to me."

Lelaki ini asal jumpa dengan saya mesti mahu saya memuaskan nafsu dia. Saya terpaksa juga akur walaupun saya tidak rela. Selepas sudah memuaskan nafsu dia, saya pergi mandi. Saya teringat bagaimana lelaki ini memiliki saya suatu ketika dulu dan bagaiman saya boleh terjebat dalam segala rancangan jahat dia.

Santiago Santos adalah master plan dalam setiap rancangan dan saya cuma menjalankan sebahagian daripada rancangan dia. Sebenarnya Santiago Santos adalah kekasih gelap secara terpaksa dan juga bos saya. Dia beli saya dari rumah pelacuran Mr. Weng masa saya berusia 14 tahun. Sejak itu saya di ambil bekerja sebagai pembantu rumah dia saja.

Namun setelah saya mencecah umur 17 tahun, Santiago telah melihat perubahan pada diri saya. Dia cakap saya sangat cantik dan memiliki tubuh yang menarik. Sejak itu juga Santiago menjama tubuh saya dan menjadikan saya salah satu daripada perempuan simpanan dia. Sebenarnya Santiago sudah mempunyai seorang isteri dan 3 orang perempuan simpanan termasuk saya.

Sebagai perempuan simpanan dia, kami mempunyai tugas khas iaitu mengoda lelaki yang kaya raya. Santiago mengajar saya bagaimana hendak buat lelaki jatuh cinta dengan kecantikan dan kelemah-lembutan saya. Bukan itu saja, Santiago juga mengajar saya bagaimana hendak melayan seorang lelaki.

Jangan tanya perasaan saya masa itu ok. Saya memang benci dengan Santiago sehinggalah sekarang tapi saya tiada cara lain. Dia bagaikan seorang lelaki syaitan. Saya tidak dapat lari daripada dia kerana mata-mata dia ada dimana-mana saja. Saya pernah nampak sendiri Santiago tembak perempuan simpanan dia depan mata saya sebab perempuan itu cuba melarikan diri dan ada juga yang curang di belakang dia pun kena tembak. Jadi demi menjaga diri sendiri, kami sebagai perempuan simpanan dia perlu mengikut segala arahan dia dan juga mesti setia sama dia.

Saya ingat lagi tugas pertama saya kena suruh goda lelaki kaya bernama Mc'Law Hamid yang berusia 50 tahun. Dia merupakan seorang jutawan terkenal. Kamu bayangkan beza umur saya dengan lelaki tua tu. Santiago memang sudah sediakan plan dia dan saya hanya perlu mengikutinya. Kalau saya silap atau mengkhianati dia, nyawa saya akan kena cabut.

Jadi, dalam masa 3 bulan saya telah berjaya buat lelaki tua itu terpikat dengan saya malah saya juga telah berkahwin dengan dia. Selepas berkahwin, saya kena paksa oleh Santiago untuk suruh Mc'Law tandatangan surat penyerahan harta sebanyak 50% sebagai tanda menghargai saya sebagai isteri baru. Saya tidak sangka Mc'Law dengan senang hati dan tanpa was-was menandatangani surat itu. Saya rasa sangat bersalah masa itu tapi saya tidak dapat berbuat apa-apa untuk tolong Mc'Law sebab nyawa saya sendiri dalam bahaya.

Sehinggalah suatu masa Mc'Law meninggal dunia secara tiba-tiba. Segala harta Mc'Law yang sepatutnya 50% menjadi milik saya telah berubah kepada 100%. Semua harta itu bukan milik saya pun tapi menjadi milik Santiago. Dia ne tamak dan kejam. Saya dapat tahu yang Santiago telah mengupah orang untuk meracun Mc'Law dan juga berjaya menipu peguam Mc'Law supaya semua harta Mc'Law manjadi milik saya kerana hanya saya pewaris tunggal yang sah.

Selepas misi pertama, saya telah diberi cuti 1 tahun tapi bukan cuti-cuti pergi jalan-jalan ok. Maksudnya bercuti dari menjalankan misi membolot harta lelaki kaya di luar sana. Saya masih perlu melayan nafsu Santiago kalau dia datang melawat saya. Dia cakap saya adalah perempuan kesayangan dia tapi saya tahu dia tidak pernah pun menyayangi saya. Hanya dia tahu adalah Duit.. Duit.. Duit..

Ex Wife Mr. W the BillionaireWhere stories live. Discover now