Lusiana (Mumy William)
Tidak guna punya lelaki.. Makin dia maju makin saya teriak dan baling apa saja objek yang boleh saya capai. Cukuplah tu hari dia rogol saya. Sialan betul. Mula sudah saya menangis bila Fall berjaya elak semua barang saya baling tadi. Fall angkat saya kemudian buang badan saya atas katil.
"Let me go, Fall. Arghh.."
"Never. Santiago make the mistake so you have to pay for it."
"No.. Don't touch me, bastard. Let me go.. Idiot.."
"Hahahaha.. Why I can't touch you? You're mine now. Besides we already make it before. Don't you love it?"
"Don't you dare to touch me again. Get off. Santiago will come and kill you."
"Santiago will never come to save you. I have more power than him. You should choose me, Lusi. Let me satisfied you."
Saya sudah lemah dan penat melawan Fall. Dia makin kuat dan nafsu sudah menguasai dirinya. Dia berjaya memuaskan nafsunya dan diri saya turut disakiti. Dia tinggalkan saya begitu saja selepas dia rasa puas. Saya hanya mampu menangis dan menangis. Kenapa nasib saya jadi begini? Saya benci dengan hidup saya. Saya rasa macam perempuan murahan saya sekarang ne. Saya yang sudah tua kerepot pun bernafsu juga dia sama saya. Arghh.. I hate it. Entah bilalah Santiago datang selamatkan saya ne. Saya tidak mahu tinggal dengan Fall. Lelaki tu gila. Gila macam adik dia.
*********************************
Santiago SantosKami berkumpul untuk kali terakhir sebelum memulakan rancangan kami untuk menyerang kubu Fall ini malam. Dark Master menerangkan sekali lagi tugas kami masing-masing. Ne malam kami tidak boleh gagal. Kalau gagal pasti Fall akan bunuh setiap orang yang dia berjaya tangkap begitu juga dengan Lusi.
Mengikut perancangan Dark Master, saya bersama orang-orang saya akan menyerang bahagian belakang Kubu Fall sementara Dark Master bersama orang-orang dia akam menyerang bahagian depan. Alex pula akan memimpin tentera elit saya untuk back setiap kami yang menyerang bahagian depan dan belakang kubu Fall. Lucas dan Martinas pula akan menjaga Gina dan Penelope dalam kereta. Sementara William dan Hendry pula akan menyelamatkan Lusi.
"Pastikan orang-orang kamu sudah bersiap. Ini floor plan kubu Fall. William, pastikan kau selamatkan mumy kau. Hendry, you must help William." (Dark Master)
"Noted Dark Master." (Hendry)
"As for Fall Ramez, let me deal with him." (Santiago)
"Saya rasa kita perlu back up kau, Santiago. Fall orangnya sangat licik. William dan Hendry saya mahu kamu tolong Santiago sebaik saja kamu hantar Lusiana ke tempat Lucas & Martinaz. Alex, saya mahu kau dan team kau jaga dorang Santiago dari jauh." (Dark Master)
"Baiklah Dark Master. Kami akan tolong Santiago."
Sebenarnya saya ragu-ragu dengan idea Dark Master. Hendry dan William mana pernah hadapi cabaran seperti ini. Lebih-lebih lagi Fall seorang yang ganas dan kejam. Saya tidak mahu salah seorang daripada mereka cedera nanti. Lagipun ini sepatutnya pertarungan antara saya dan Fall. Saya tidak berani membantah cadangan Dark Master walaupun saya tidak setuju sebab saya hormat dia.
Selepas makan malam, lebih kurang jam 10.00 malam kami semua sudah bersiap sedia untuk melakukan rancangan kami. Ada beberapa orang pengawal lagi tinggal untuk jaga Kubu saya. Lagipun Donna tidak ikut dengan kami. Saya sengaja suruh dia tinggal bersama dengan Tiffany dan baby Grey.
***************************
DonnaSaya tahu malam ne mereka semua akan selamatkan mumy William tapi saya juga sekarang dalam masalah besar dan mereka semua sudah pun berangkat pergi. Saya sedang bercakap dengan Rose dalam telefon tadi tapi perbualan kami terputus di tengah jalan. Saya risau sekiranya terjadi sesuatu sama Rose. Saya cuba hubungi lagi nombor telefon Rose tapi gagal juga. Saya hubungi mumy Tina. Nasib mumy Tina sambut.
YOU ARE READING
Ex Wife Mr. W the Billionaire
RomanceWilliam Walter pernah berkahwin dengan seorang wanita yang sangat miskin dan dia sangat mencintai wanita itu. Dia yang menjadikan wanita itu terkenal di seluruh dunia dan wanita itu juga memiliki segala-galanya. Hampir 3 tahun perkahwinan mereka har...