Chapter 10: Introduce Dark Master

3.7K 331 70
                                    

Kurt Ovaz (Dark Master)

"Master, I found your lady. She's still in the village."

"Good. Prepare my flight right now."

Akhirnya saya jumpa juga kau Tina. Sudah 5 tahun saya cari kau rupanya kau masih berada di pekan itu. Hahaha.. This time I'll never let you go again Tina no matter what. Hanya kau perempuan yang berani menolak saya dan hanya kau juga yang berjaya membuat hati saya tergila-gilakan kau, Christina.

Saya tersenyum melihat gambar Christina Hope di dalam file siasatan yang dilampirkan oleh penyiasat peribadi saya. Setiap perkara dan orang –orang yang berkaitan dengan Christina akan berada dalam file ini.

 Setiap perkara dan orang –orang yang berkaitan dengan Christina akan berada dalam file ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*************************

Full Name: Christina Hope
Date of Birth: 15.08.1975
Origin: London
Status: Divorce

Merupakan bekas pemenang Miss World 1995. Mempunyai seorang anak lelaki bernama Jonathan Hope tetapi sudah meninggal dunia akibat kemalangan. Menantu perempuan bernama Donna Lamber telah mewarisi kesemua harta keturunan Hope. Christina telah dihalau oleh Donna kerana takut harta tersebut akan dirampas semula oleh Christina.

Dipercayai Donna telah merancang kemalangan Jonathan kerana ingin membelot semua harta keturunan Hope. Namun setelah 3 tahun Jonathan meninggal, Donna telah menghabiskan hampir separuh daripada harta keturunan Hope. Sekarang Donna telah menjalinkan hubungan dengan Santiago Santos.

****************************

Saya tutup semula file Christina. Tidak sangka kejam betul ne betina yang bernama Donna Lamber. Ngam sangat kalau dia berpasangan dengan Santiago. Tidak rugi saya upah penyiasat yang terhandal untuk mengikuti perkembangan Donna. Perempuan itu harus terima pembalasan kerana sudah membuat perempuan idaman saya menderita.

Saya teringat kejadian 5 tahun lepas dimana saya bertemu dengan Christina. Masa itu, saya pergi pekan charcoal dengan tujuan untuk meninjau kilang charcoal yang terbiar di sana. Saya ingin beli kilang itu untuk dijadikan sebagai kilang memproses senjata saya. Kawan saya sendiri yang cadangkan untuk beli kilang tersebut memandangkan ia adalah kawasan agak terpencil serta selamat.

Suatu malam selepas balik dari party kawan saya, saya ternampak Christina duduk di pekan seperti orang yang kebinggungan. Lewat malam begini apa agaknya perempuan secantik dia duduk bersendirian. Saya suruh driver saya berhenti dan arahkan orang-orang saya tangkap Christina.

Sebenarnya tujuan saya mahu berkenalan saja bah tu. Saya mahu tanya apa dia buat seorang-seorang di sana. Sebaik saja Christina ada dalam kereta saya, dia terus marah saya. Bila tengok dari dekat lagi cantik oh ne perempuan. Saya tengok saja dia sampai saya tidak sedar terkiss dia. Lama sudah saya tidak rasa begini sejak kali terakhir umur saya 17 tahun. I think I'm in love in again.

Saya cuba pegang tangan dia tapi dia tarik pula. Saya tengok dia memang takut tapi masih ada sedikit keberanian dia minta saya lepaskan dia. Saya offer dia jadi mistress saya straight away tapi dia tolak pula. Dia cakap dia tua sudah dan mahu hidup bebas. Saya apalagi terus marah sebab kena reject kan. Ingatkan lepas bersetubuh dengan dia, dia akan setuju mahu jadi mistress saya tapi masih juga dia tidak mahu sampai 3 kali saya rogol dia tapi dia tetap tidak mahu. Sehinggalah saya hari berikutnya saya cuba cari dia tidak juga jumpa lagi. Tidak sangka dia berjaya mengkaburi mata-mata orang saya dan penyiasat peribadi saya dengan penampilan dia sebagai seorang pengemis.

Ex Wife Mr. W the BillionaireWhere stories live. Discover now