17. Любовта На Живота Ми.

231 19 8
                                    

Събудих се сгушена в Хари, бях забравила чувството да си до любимия си. Размърдах се и застанах с гръб към него, преметнах косата си на една страна, тогава усетих топлата ръка на Хари върху оголеното ми рамо (вчера/днес успях да си сложа потник и шорти преди да си легнем) ,тогава го чух да казва..

-От кога имаш татус?-промърмори с дрезгавия си сутрешен глас, което си беше направо оргазъм за ушите ми! Мислено се подсмихнах на коментара си относно гласът му.

-Мм от деня в който се прибрахте.-отговорих му, завъртях се и видях че се е замислил-За какво мислиш?- той ме погледна в погледа му се четеше странна тъга.

-Какво означава татуса ти..защо паднал ангел с кървящо сърце?-отделих погледа си от неговия, не знаех дали трябва да му кажа какво всъщност значи, но не искам и да го лъжа. Трябва да му кажа.

-Когато в онзи клуб ми каза че всичко е било просто облог...нещо в мен се скъса...болката която изпитах беше ужасяваща, още тогава ми хрумна идеята, но все нямах време, а и болката малко по малко си отиваше, когато се прибрахте..и ти ме целуна болката се върна и реших, че е време да го направя...да отбележа с мастило, че човечността ми си отива...да отбележа как сърцето ми кървеше всеки ден без да може да спре..-казах и го погледнах в очите..неговите бяха червени и сълзи се стичаха от тях. 

-Съжалявам ужасно много, ти не заслужаваш това...аз съм просто един прецакан бокл...-целунах го, вложих цялата си страст и любов, отвърна почти мигновено, чувството, това изпепеляващо чувство в стомаха ми беше толкова силно, че би ме погубило...отделихме се един от друг погледнах го и казах..

-Не искам да чувам повече такива глупости Хари всичко е минало.-казах със сериозен тон. Той ме погледна и се усмихна сладко.

-Обичам те.-каза той...чувството в стомаха ми се усили, боже какво ми причинява...
-И аз те обичам Хари.-казах аз и се усмихнах по най-детския начин който мога.

В остатъка от деня не правихме нищо особено, бяхме си в къщи и гледахме телевизия, ядохме и се смяхме като за последно, обичах тези безгрижни дни. Аз, Хари, храна, телевизия и дълги разговори. Момчетата не знам къде са, а и в момента не ми е до тях. Бяхме се излегнали с Хари пред телевизора когато входната врата се отвори и 5 потни момчетата целите в кал се вторчиха в нас. Явно са били да играят футбол
-Ъм здравейте! - казах аз, за да наруша неловката тишина.
-Ъъъъъъ...-Луи гледаше като цапнат с мокър чорап, не че другите не бяха по същия начин.
-Таа вие заедно ли сте, смисъл нали то вие сте женени ама, АБЕ РАЗБРАХТЕ МЕ!!!!????-каза Найл, който накара всички ни да се разсмеем.
-Да заедно сме. - с Хари отговорихме в един глас, погледнахме се и се сгуших още повече в него.
-ЙЕС! - изкрещя Кам, докато другите издаваха нечленоразделни звуци.

Момчетата започнаха да викат и подскачат имаше реплики от сорта на "АЛЕЛУЯ", "ДОЖИВЯХМЕ", "МЛАД СЪМ ДА СТАВАМ ЧИЧО ЕЙ", "АЛЕАЛЕАЛЕ" и тнт. Беше сладко как се радват.

След 10 минутно подскачане отидоха да се къпят, а аз малко по малко започвах да заспивам беше към 10 часа вечерта, но много ми се спеше, преди да се усетя бях заспала на дивана с любовта на живота ми, да точно така колкото и да не искам да си го признавам той е любовта на живота ми.

*Здравейте сладки мои! Знам, че скоро не съм писала за което съжалявам, но сега съм тук, часта стана малко кратка, но ще се старая да са по дълги по нататък. Извинявам се за грешките. Обичам ви! 💋


DEVIL with a GREEN eyes.Kde žijí příběhy. Začni objevovat