21. 9 Месеца

214 11 7
                                    

За тези девет месеца в които малкото ангелче растеше, понапълнях бая чисто и просто си станах табуретка с корем, но на Хари това не му пречеше, той се радваше, че бебето и аз сме добре.
Разбрахме, че чакаме момченце, Хари беше на седмото небе.

Събудих се от топлите лъчи на слънцето, Хари още спеше сладко до мен, почувствах се обичана и щастлива. Станах тихо макар и леко тромаво, корема ми пречеше да се движа нормално но бях свикнала. Вече бях в деветия месец и бебето се очакваше всеки момент даже леко закъсняваше.
Направих закуска за момчетата и седнах пред телевизора. Кам трябваше да дойде скоро не го бях виждала от страшно много време и ми липсваше, той се радваше че всичко при мен е наред, щяхме да си говорим сууупер много за всичко. Усетих лека болка в корема, но бързо отмина. След 20 минути пак. Реших че просто бебето се движи и не обърнах много внимание. Момчетата сюязоха след около час и почнаха да закусват. Говореха оживено, докато аз си ровичках в телефона. Чух позвъняване на вратата и венага станах да отворя, знаех че това е Кам.

Отворих вратата и бях права.

-КААААААААААММММ!!!!!-извиках радостно аз.

-СИСИИИИИ!!!!-отвърна той. Прегърнахме се, наистина ми липсваше.-Как си, как е малкия разбойник на чичо, няма ли да се ражда?!

-Хахахаха всички го чакаме, айде влизай докато има закуска.- Кам се усмихна и влезе, взе си чиния и седна, аз се също се наместих на мястото си. 

След още час разговори, всички решихме че ще се разходим в парка. Оправихме се и излязохме, времето беше страхотно, топло и слънчево. Болката пак се появи но по силна, свих се леко, Хари веднага забеляза и притеснение се изписа на лицето му.

-Беб добре ли си всичко наред ли е?!- болката вече беше отминала затова се усмихнах, хванах лицето му в шепи и го целунах.

-Спокойно беб, бебчето просто се движи.-той се усмихна, видимо успокоен. Продължихме разходката си, беше супер забавно, смеехме се и шегувахме. 

Няколко часа по късно решихме да се приберем, всички се бяха оживили в разговори, аз бях малко по назад, малко ме болеше стомаха. Усетих влага стичаща се по краката ми, веднага разбрах че бебчето идва. Викнах Хари но той не ме чу, опитах се да ги догоня но не успях тогава се разкрещях.

-СПРЕТЕ!!!- всички се обърнаха с объркани погледи-Бебето...идва, изтекоха ми водите.-настана същинска паника, Хари веднага дойде до мен, а момчетата се караха кой да викне линейка но това не беше нужно, почти бяхме до нас, докато те се караха, Хари изтича и взе колата, бибитна им и те се секнаха веднага изтичаха до мен и ми помогнаха да се кача в колата. С нас се качиха Кам, Лиам и Луи. Найл и Зейн щяха да дойдат с колата на Найл.....


Хей хей хорица ето я новата част дано ви хареса! <3

DEVIL with a GREEN eyes.Onde histórias criam vida. Descubra agora