Събудих се, Хари не беше до мен, погледнах часовника беше 9 часа на обяд, станах и слязох на долу само за да видя всички пред телевизора с палачинки и пуканки, в този момент стомаха ми изръмжа, отидох в кухнята за да взема моята порция с палачинки. Седнах до Хари който се беше концентрирал да гледа филма и не ме забеляза, както и другите момчета.
След като филма свърши, те почнаха да го обсъждат без да забелязват моето присъствие, издразних се и взех телефона си. 15 минути по късно всички млъкнаха изведнъж, вдигнах глава за да видя какво става и всички гледаха мен.-Защо ме гледате?-беше наистина много странно, да не се бях изцапала с нещо?!? Луи погледна всички и проговори.
-Кога дойде не те чухме, телепортира ли се, ще ме наупиш ли как? -какво пооо????
-Да Луи телепортирах с ей тези двете! - посочих краката си и всички се засмяха включително и Луи.
Погледнах Хари, а той ме гледаше с една лека усмивка на лицето. Усмихнах му се в отговор.
-Е ъм сега какво ще правим? - попитах.
-Ами беб мислехме да си седим тук.-моооляяяя а не не не!
-В никакъв случай! Хайде да направим нещо лудо!! - казах аз по ентусиазирано от колкото очаквах но пък идеята си я биваше.
-Какво? - попита Найл.
-Ааами какво ще кажете да си направим татуси? Смисъл свързани, нали сме семейство! - казах аз с детски поглед и мнооого надежда в гласа си. Момчетата се позамислиха, спогледаха се и казаха е един глас.
-ДА ГО НАПРАВИМ! - Усмихнах се бях щастлива, имах си семейство.
Около 2 часа избирахме какъв ще бъде татуса, накрая всички се съгласихме на вълна (горе на снимката). Оправихме се набързо и отидохме в тату студиото, всъщност станаха адски бързо и бяха много яки, направихме си ги на рамената, чувствах се като в някоя банда, свързана с тези хора. После се разходихме в парка, ядохме сладолед, забавляваме се. Мисля че мернах някъде и Бетъни, но реших да не си развалям прекрасния ден. През цялото време с Хари се държахме за ръце, изглеждаше щастлив, а слънцето падаше толкова нежно по лицето и косата му, че нямаше как да спра да го гледам. Уникално красив е и е само мой. Един глас в главата ми надменно се обади с думите "А дали е само твой?", осъзнах че ме е страх да не се случи отново онова преди време... Хари ме гледаше право в очите, маамка му тези зелени очи, как по дяволите е възможно някой да е токова дяволско красив. В този момент ме целуна и прошепна..
-Обичам те. - беше вълшебно, бяхме само ние, не виждах никой друг.
-И аз те обичам Хари. -казах, а той се усмихна показвайки зъбки и трапчинки, отидохме при другите и продължихме разходката си.
Почна да се стъмва и тръгмахме към вкъщи. Като се прибрахме си направихме вечеря, беше страаашна кочина след нас, но пък беше забавно. После си легнахме, Хари ме гушна и така заспах, усещайки толината, уюта и защитата на тялото му.
*Здравейте хорааа! Главата е малко къса и доста забавена, но не съм забравила книгата. Съжалявам за грешките. Моля дайте си мнението в коментарите, ще съм ви много благодарна! Обичам ви! 💋
CZYTASZ
DEVIL with a GREEN eyes.
FanfictionТя беше току що навършила 18 когато родителите ѝ решават да я сгодят за най-големият ѝ кошмар. Той беше на 19 когато разбира, че в животът му ще настъпят промени. Дали ще се влюбят или ще се разрушат взаимно?! Ще разберете скоро.❤