Бях в саята си бях убедила Кам, че съм добре и че не е нужно да остава с мен, обещах му че довечера ще отида с него за поредния му татус и после в някой бар. Преди да се прибера отидох до фризьорската си за да си освежа косата. И сега съм си в стаята, бях облечена така:
косата ми беше вързана на кокче и се виждаха отлично новите попълнения на ушите ми, потропвах нервно с крак още не бяха дошли, а вече бях на ръба на нервна криза. Чух как входната врата се отваря и гласове огласиха къщата. Мамка му тук са, сърцето ми пропусна удар когато чух Лиам да вика името ми, станах от леглото си и се погледнах в огледалото гримът с който бях сутринта си стоеше..дали Хари ще му хареса новата ми визия, боже какви ги дрънкам. Отворих вратата и тръгнах към стълбите когато чух отново Лиам да ме вика издразних се и изкрещях обратно.
-Какво си се разкрещял подяволите!! - всички се обърнаха към мен и ченетата им увиснаха най-много ми хареса реакцията на Хари той буквално остана без думи. Лиам ме огледа от горе до долу и проговори.
-Какво се е случило с теб мамка му??-засмях се и го погледнах.
-О това ли? Нищо особено скъпи. - казах аз и му се ухилих. Прегърнах го както и всички останали без Хари разбира се който седеше на едно и също място втренчен в мен, не ми пречеше бях свикнала.
-Леле грозницата е станала курва.-чух най-противният глас на света, Бетъни. Обърнах се към вратата и и се усмихнах..
-О Бетъни мила не бих ти взела работата. -казах аз а тя ме погледна злобно, приближи към мен вдигайки ръката си за да ме удари, но аз не и позволих.
-Не днес мила-казах аз, погледнах я и се отдалечих. Отидох в стаята си за да се успокоя, бяха тук само от 10 минути а вече ми идеше да се самоубия. Погледнах към часовника и видях че е време да се оправям за срещата ми с Кам. Отворих гардероба и си избрах този тоалет:
ESTÁS LEYENDO
DEVIL with a GREEN eyes.
FanficТя беше току що навършила 18 когато родителите ѝ решават да я сгодят за най-големият ѝ кошмар. Той беше на 19 когато разбира, че в животът му ще настъпят промени. Дали ще се влюбят или ще се разрушат взаимно?! Ще разберете скоро.❤