4. К-какво?!

445 24 0
                                    


*След месец*

Събудих се от слънчевите лъчи които дразнеха очите ми, протегнах се да си взема телефона за да видя колко е часа, но нещо ми попречи. Тежката ръка на Хари се беше увила около мен и не можех да помръдна. Опитах се да я махна нежно но не успях, затова останах в същата поза и се загледах в момчето до мен. Беше минал само месец откакто бях тук, а се чувствах все едно съм отраснала тук, с момчетата се сближихме и сега ме пазят като по малка сестра, а Хари беше най страхотното гадже на света, правеше ми изненади, водеше ме навсякъде, а секса беше меко казано божествен. Да бях му дала девствеността си и не съжалявам за това, обичах го със цялото си сърце, с него забравих коя бях преди сега нося цветни дрехи, избягвах тъмния грим, а русия кичур от косата ми вече го нямаше, бях му споделила целия си живот, както той на мен. Докато размишлявах чух дрезгавия глас на момчето до мен.

-За какво мислиш любов?-попита той като показа сладките си трапчинки.

-Мисля за последния месец тук.-казах аз и го целунах, след целувката той се обърна и си взе телефона след което се изправи рязко, стреснах се, но преди да попитам той проговори.

-Трябва да тръгвам, довечера сме на клуб заедно с момчетата, не ме чакайте аз ще бъда там!-каза той някак остро, като ме погледна, след като видя че го гледах стреснато той дойде до мен и ме целуна.

-Обичам те.-каза и преди да успея да отговоря той вече не беше в стаята. Реших да се обадя на Кам (Камерън Далас), набрах номера му и зачаках да вдигне след няколко секунди чух дрезгавият му глас явно го бях събудила.

-Ало?

-Хей Кам имаш ли планове за днес?-попитах аз.

-Всъщност не, целият ден ми е свободен, защо?

-Ами ако искаш да се видим.-казах аз като се засмях на края.

-Дадено след час съм пред вас!-каза той и разговора приключи. Кам беше първият човек с когото се запознах в колежа, доста се сближихме, бих казала че ми е като истински брат дразнехме се, карахме се, но винаги сме един до друг, той ме познаваше по добре и от Хари. Както и да де, разтърсих глава и станах от леглото отидох в банята за да направя сутрешната си рутина, след като бях готова, започнах да се обличам, облякох една небесно синя блуза, къси дънкови панталонки, взех едни тъмно сини високи обувки и ги обух вързах косата си на небрежен кок и се заех с нанасянето на спирала и малко гланц, взех една чантичка на раета и сложих в нея телефона и парите си и вече бях готова. Слязох долу и тръгнах към кухнята за да хапна нещо, но една бележка ми привлече вниманието, взех я и се зачетох беше от Лиам пишеше че ще се приберат към 18 часа защото имали работа явно днес щях да бъда сама, беше ми приготвил закуска взех си едно кроасанче от масата и зачаках Кам да си довлече секси задника, след десетина минути се позвъня на врата. Отидох да отворя.

DEVIL with a GREEN eyes.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora