Събудих се, главата ме болеше ужасно много, нищо ново за последните месеци. Момчето с което бях вчера го нямаше, но беше оставил листче с номера и фейсбука си, определено щях да му се обадя. Опитах се да стана, но силна болка между краката ме накара да се върна обратно. Спомних си бурния секс от вчера,и момчето мисля, че се казваше Крис (Снимката горе е негова) усмихнах се беше наистина добър в леглото. Направих втори опит за ставане и този път успях, отидох в банята и си направих вана,влязох в нея, а топлата вода ме обгърна отпускайки напрегнатите ми мускули, постоях около 30 мин и излязох от нея увивайки мека кърпа около себе си. Влязох в стаята си и отидох да се облека облякох си един сив анцунг и една тениска на Кам, днес ще бъде мързелив ден. Слязох долу и видях момчетата седнали около телевизора и гледаха някакво предаване.
-Добро утро.-поздравих ги, а те ми отвърнаха отнесено. Вдигнах рамене и отидох в кухнята реших да направя кекс, взех необходимите продукти и започнах да го забърквам, реших да го оцветя в синьо сложих парченца шоколад и го пъхнах в печката, седнах на един стол до плота и започнах да си ровя в телефона докато стане готов кекса, сетих се за Крис и реших да го потърся, за щастие бързо го намерих реших да му пиша:
-Хей😘
-Ейй станала си😘😘
-Да, с много усилия😉👅
-Да разбирам ли, че вчера ти хареса секса? 😘💋
-Ти шегуваш ли се, чукаш като бог! 🙌😏👅
-Хахаха мерси, сутринта срещнах съпруга ти, май не му хареса факта, че ме вижда, защо не ми каза😂
-Ъх този идиот ли, не му обръщай внимание, само по документи ми е съпруг. Нашите ни сгодиха и за това съм в това положение.😂
-Ужас, а ние какви сме тогава?😬
-Хмм, приятели с привилегий, сещах се само секс без чувства.😉👅
-Ох супер от това имам нужда. 😘
-Перфектно, айде до после. 👅😉
-До после👅💋
Оставих телефона и отидох до печката за да извадя кекса, оставих го на плота и го сложих в една стъклена чиния, намазах го целия с шоколад и отгоре го поръсих с кокосови стърготини. Обожавах този кекс, ставаше бързо а и беше много вкусен. Извадих чинии от шкафа и сложих по парче и на момчетата, реших да сложа и на Хари. Сложих ги в поднос и отидох към хола, не бяха мръднали от местата си. Оставих го на масата привличайки вниманието им. Те погледнаха храната и за части от секундата всеки си беше взел чиния остана само една в подноса...тази на Хари.
-Боже Сиси това е много вкусно-възкликна Найл.-От кога можеш да готвиш?-попита ме.
-Ами от както станах на 11 години-казах аз и се усмихнах лъчезарно. Лека болка се плъзна по рамото ми и се сетих за татуса, отидох горе и свалих блузата си, как мамка му не забелязах огромната превръзка по рано, толкова ли съм разсеяна. Бяха минали около 14 часа от както направих татуса, има още време докато дойде време да махна превръската добре, че е водоустойчива, явно Наш е предвидил колко съм разсеяна, облякох си отново блузата и слязох надолу, парчето кекс което бях приготвила за Хари още си стоеше на същото място, а Хари го нямаше вниманието ми бе привлечено от нещо движещо се към мен обърнах се по посока на кухнята и видях Хари който дъвчеше някакъв сандвич. Той сериозно ли. Идиот. Изгледах го на криво, а той дори не ме отрази. Какво му става вчера ме целува, а днес се държи все едно ме няма. Чак сега забелязах, че и той си е сложил пирсинг на устната. Беше някак секси как не го видях вчера, предполагам емоциите са ми били в повече и не съм забелязала. Реших най-сетне да спра да го зяпам, седнах до Лиам облягайки се на рамото му. Загледах се в филма който бяха пуснали. И така филм след филм беше минало страшно много време. Реших да приготвя нещо на хапване затова отидох в кухнята. Извадих продукти и на бързо направих едни спагети. Извиках момчетата и седнахме да вечеряме. Тишина ни беше обградила, но това не ми пречеше, даже ми беше приятна. И разбира се господин "Обичам да развалям всичко" проговори.
-Е Сиси би ли ни обяснила кое беше това момче сутринта и защо имаш превръзка на рамото? - Хари попита със самодоволна усмивка, останах без думи. Кръвта ми кипна за какъв се мисли чеда ми държи сметка. Реших да запазя самообладание и проговорих съвсем спокойно до колкото беше възможно.
-Не е ваша работа г-н Стайлс, ако обичате не се бъркайте в личния ми живот. - казах аз съвсем спокойно и изискано. Досущ като някоя дама от филмите. Той се засмя гръмко с което си спечели гневните погледи на момчетата.
-О мила ми наивна Сиси, нещо май си забравила, ти си ми съпруга съответно ми принадлежиш.-каза той съвсем спокойно, а не няма да го бъде. От мила и изискана дама много бързо превключих на заядлива кучка.
-Виж какво копеле нещастно ти не си ми никакъв, водиш ми се съпруг само по документи, нямаш никакво право да се бъркаш в личния ми живот, разбра ли ме, чукай си долнопробните курви и не ме закачай. Ясно ли се изразих СКЪПИ?!?-изкрещях аз, а момчетата ме гледаха като ударени от гръм, включително и Хари, той бързо се окопити и проговори.
-Така да бъде малката, но да не ми ревеш после, че искаш да те чукам. Ти си под нивото ми мила, минала си дъното, теб и за парцал не могат да те ползват. На бас се ловя, че родителите са искали да се отърват колкото може по бързо от теб и за това си тук. Нали така?! Сега ако обичаш разкарай се от масата опитвам се да вечерям а лицето ти ми пречи.-очите ми се напълниха със сълзи, той намеси родителите ми. Станах от масата взимайки чинията със спагети, минах покрай Хари и му я изсипах на главата,оставих чинията на плота и се качих в стаята си. Сълзите се стичаха по бузите ми, думите му ме нараниха, мамка му Стайлс, защо ти трябваше да се връщаш. Реших да направя нещо което отдавна не бях правила, отидох до едно шкафче, а от там извадих едно бръснарско ножче седнах на пода и започнах да плъзгам ножчето си по ръката, усетих познатата болка, продължих да правя разрези докато не ми се сториха достатъчно, докато се усетя и двете ми ръце бяха в рани, кръвта се стичаше по пухкавия бял килим оставяйки червени петна. Пресегнах се и взех кутията с цигари, извадих една и я запалих, сълзите продължаваха да се стичат по лицето ми а думите му не спираха да се въртят в главата ми. В този момент някой влезе в стаята ми, обърнах се и видях Кам, какво правеше тук?? Той дойде до мен и взе цигарата ми изгасвайки я в пепелника, отиде до банята и се върна с аптечка взе едно памуче и го напои с кислородна вода, започна да почиства внимателно раните ми. Мълчахме, в такива моменти и двамата знаехме че е излишно да се говори. Отварянето на врата, привлече вниманието ми, там седеше в цялата си прелест Хари. Очите му се разшириха от това което видя.
-Какво си направила правила по дяволите?! - не казах нищо, нито пък Кам. Той прокара ръка през косата си и ме погледна, изричайки нещо което най малко очаквах да чуя. - Съжалявам-прошепна той сякаш на себе си, и излезе от стаята. Кам превърза ръцете ми и ме погледна в очите, които отново се напълниха със сълзи,той стана от мястото си и седна до мен като ме прегърна силно. Стояхме така докато не се успокоих. След това той проговори.
-Сиси любов, искам да знаеш, че съм до теб въпреки всичко, ти беше тази която беше с мен когато живота ми се срина, знам, че си силна и, че ще се справиш. С теб съм. Ти си ми всичко.-Кам знаеше как да ме накара да се почувствам по добре, прегърнах го прошепвайки:
-И ти на мен любов.- След това той ме вдигна от пода и ме сложи на леглото изгаси лампата, свали си дрехите оставайки само по боксерки последвах примера му само, че аз си оставих тениската, бяхме свикнали един с друг затова не ни правеше особено впечатление това. Изгасихме лампите и си легнахме, аз се сгуших в Кам и така съм заспала. Малко след мен и той заспа.*Здравейте хора, надявам се да ви хареса глвата, реших че е време да раздвижа нещата за това вмъкнах малко повече драма, съжалявам ако съм прекалила. Извинете ме за грешките. 💋
VOCÊ ESTÁ LENDO
DEVIL with a GREEN eyes.
FanficТя беше току що навършила 18 когато родителите ѝ решават да я сгодят за най-големият ѝ кошмар. Той беше на 19 когато разбира, че в животът му ще настъпят промени. Дали ще се влюбят или ще се разрушат взаимно?! Ще разберете скоро.❤