Bu arada burak da mafya islerine bulaşmış. Suan bu odadaki herkesi tanıyorum. Demek sonradan katılan üye burak. Yazıklar olsun benim yolumdan geliyor. Ve gercek adlarını söylediler.
-nerden geliyon japon musun? Dedi deniz
-Yok lan çinli neresini anlamıyonuz dedi yusuf
Hackercıgımızda
-Koreli oldugunu anlayamayacak kadar gerizekalısınız. Dedi bora.Beni tanımıyordu endişelenmeye gerek yok.
-Ee nabıyonuz siz böyle haydi kalkın bişeyler yapalım. Burda bari az normal hayat yasayım.
-o zaman dısarı çıkalım gezelim falan yani. Dedi deniz.
-İyi hadi kalkın madem. Dedi burak.
Herkes odalarına dağıldı.Bende odama geçip üstümü değiştirmeye basladım. Siyah pantolon siyah bir tshirtumu icine sokup gri gümüş kemerimi taktım.
Gri ombreli saçlarımı salıp taradım. Siyah spor ayakkabılarımıda giydikten sonra dısarı cıktım. Aşağı indim.
-Ajancılık oynamıcaz git renkli biseyler giy tenin bembeyaz floresan gibi parlıyor az söndürsun dedi burak.
-Renkli kıyafetim kac yılından beri varda benim haberim yok.
-Sevgilin mi bu kız sana çekmiş dedi yusuf
-Sevgilim olsa söylemez miyim dedi burak.
"Söylemezsin" dedik dördümüz aynı anda.
-oha yavas gelin. Sun hee sana söylerdim dedi.
-Ha bize söylemezdin dedi bora
-Öyle olsun be. Dedi deniz.
-Ben seni kardesim sanmıştım dedi yusuf
-En sondaki sevgilinden güzel ayırdım ama kabul et. Diyip bir kahkaha attım.
-Çocuğun yolunu mu kapatayon kız sen dedi bora.
-Hayır öyle degil ben bunun sevgilisi oldugunu bilmiyordum söylememişti. Bir gün bunla buluştuk. Yanında sevgiliside varmıs ben ne bileyim sevgili olduklarını gittim sarıldım yanaklarından sapır şupur öptüm...
-Bide normalde oylede öpmez sarılmsz bile o gun sanki inadı tutmus gibi geldi öptü.
-Tabi yanındaki kızda durur mu durmadı
Dedm.
-Senin sevgilin var mı? Dedi. Bora
-Olmaz mı kore'ye gider gitmez sevgili yaptı hanfendi dedi Burak.
-Aramız bozuk zaten sey yapma. Dedim.
-Ney yapmayım?
-Konuşma dedim.
-Neden bozuldu anlat da çare bulak dedi yusuf.
-Daha buraka Anlatmadım olayı hem size anlatabileceğim bir olay değil gibi
Dedim.
-Kız sen ne isler çeviriyon?
-Ben hep bi isler çeviriyomda sonuncuda yakalandım. Lan çocuk dövüyordu beni sonra tam dısarı cıktı geldigi gibi gitcek bende gittim pesinden sonra yanımıxda bir tane minübüs durdu. İcinden adamlar çıktı. Geldiler bizi tuttular. Çocuk taktı evlencem senle seviyom seni.
-Bundan sonra günlük rapor veriyorsun bana dedi burak.
-Neyse kurtulduk sonra barıştık bide tabi.
-Vay be ne eksınlı hayatın var. Dedi yusuf. Sanki kendilerinin yok.Dışarı çıkmaktan vazgeçip konusmaya başladık. Sonra kapı çaldı. Deniz sevgilimdir diyip kalkıp açtı.
Beraber bir kızla geldi
-Gelen geçen benden uzun arkadas diyip koltukta aşağı kaydım.
-Gel biraz boyunu uzatalım dedi yusuf.
-nasıl yapcaksın ki dedim.
Koltuga cıktı. Bende gittim. Kollarımdan tutup kaldırdı.
-lan salak bu muydu? Dedim herkes kahkahalarla gülüyordu.
-Böyle kolların uzamaz mı aslında dedi yusuf.
-Tamam bırak bıraksana be.
Sonunda bıraktı.
-Çocuk iyi misin sen dedim.
-hafifmissin ama ha. Dedi yusuf.
-ordan agır gibi mi gözüküyor dedi burak.
-Mutfak nerde? Dedim susamıstım.
-Yemek mi yapcan kız? Bora
-Yemekten cok iyi anlar hastanede falan biter genelde gününüz dedi burak.
-Yemek yapmayan kızdan hic bir sey olmaz mesela bak aslı cok guzel yapar dime kız dedi yusuf denizin sevgilisine.
-Evet yaparımda sana yapmam. Dedi
-Burak sadece su içicektim niye bu kadar uzadı dedim.
-Bosver sen onları dedi.
-Takmıyom ki zaten dedim. Mutfağa birlikte gittik.Mutfağa gittik.
-Sun hee anlatamadığın sey ne sadece ne yaptıgını anlat nasıl yaptıgını degil.Etrafı kolaçan edip bardağı tezgaha koyup kulağına dogru yukseldim
-Babamı öldürdüm dedim.
-NE!
-OOOO nabıyobuz siz burda oğlum. Dedi yusuf
-Sonra anlatırım suan burda uygun olmaz. Dedim.
Kafasını meraklı gözlerle salladı.Tam gidecekken yakasından tutup çektim
-Ne işlere bulaştığını biliyorum bunu sonra konuşucaz dedim.
-Ne zaman öğrendin? Tamam neyse söyleme lütfen dedi.Kafamı sallayarak onayladım. Mutfaktan cıkıp içeri geçtik.
-Hadi gece manzaralı İstanbul gezelim bora.
-Evet ya ben buraya gezmeye geldim dedim.
-İyi hadi madem diyip kalktık.Evden cıkıp yürümeye başladık. Arabalara binmemistik.
Yarım saat sonra kız kulesini görmüştüm. Önümde deniz ve karşımda duran türlü hikayeleri olan bir kule.
Cekirdek cıtladık kola içtik konuştuk...
Muhtesem bir gün geçirmistim. Sonra kebap yedik. Seviyodum buranın yemeklerini.Dondurma almıs öyle sahil boyunda yürüyorduk.
-İki gun sonra dönüyorum cok fazla durmama gerek yok. Zaten jiminlede aramız bozuk huzursuz oluyorum bu şekilde. Dedim.
-Barısırsınız merak etme. Dedi yusuf.
-Zahmet olcak barışalım bencede dedim.Telefonum çaldı. Kim olduguna baktığımda yılan şehirlerini sipariş ettiğim adam olduğunu gördüm.
-Efendim diye açtım telefonu.
-Hazırladık yarın yola cıkıyor haber vermek istedim dedi.
-Ben evde degilim ama abime verin lütfen. İzin veriyorum sıkıntı yok. Lutfen icinde ne olduğunu söylemeyin. Teslim edeceğiniz kisi Kim Taehyung dedim.
-Peki efendim dedi.
Kapattım. Abime haber verirdim sonra.Telefonu kapattım.
-Kimle konustun sen öyle İngilizce dedi bora.
-Kargocuyla dedim.
-ingilizcen cok iyiymis yalnız dedi yusuf.
-Sizinde iyidir. Dedim.
-Eh tabi var bizimde ingilizcemiz ister istemez öğrendik dedi. Deniz.O gün akşam öyle güzelce geçmişti. Gayet eglenmistim.
-----------------------------------------------------------------
Yaşıyorum merak etmeyin.
İdol şarkısını nasıl buldunuz?
Bence muhteşemdi ezberledim bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Şifresi ~Park Jimin
Mystery / ThrillerO kalbinin şifresini bana kendiliğinden vermişti ama benimkini hacklemek zorunda kalmıştı... Ben zaten bir sekilde acılarımı icimde yaşardım. Belli etmezdim. Kalbimin güvenliğini arttırırdım beni yıkıcak virüsleri temizlerdim. Ama o eski saldırının...