~8~

4.8K 285 3
                                    

Sohbet ettik konustuk falan derken gece oldu. Uykumun geldigini hissediyorum. Esneyince abimde uykumun geldigini anlamış olucak ki
-Gel sana odanı göstereyim dedi. Kafa sallayarak peşinden gittim. 2.katta koridorun sonundan bir onceki odayı gösterdi.
-benim ki bu son oda bisey istersen yanıma gelebilirsin. İyi geceler.
-İyi geceler. Dedim ve odama girdim. Bavulum burdaydı. İcinden şortlu askılı pijamalarımı çıkardım ve giyindim. Aynanın karşısına gecip kendimi bir süzdüm. Kim Sun Heecim bir tanem bebegim (kendini övüyor kız) sana daha muhteşem blr fiziğin oldugunu söylemismiydim. Gerçekten mükemmelim. Mavi gozlerim, abartılı beyaz tenim yüzümdeki pürüzsüzluk uzun kirpiklerim dolgun dudaklarım muhtesemim. Belki farklı sartlar altında yaşıyo olsam kusursuz idol olurum sesimde fena değil bir kac çalışmayla herşey mükemmel olur ama hayır ben hacker profesyonel karate teakwando bilen Kim Sun Heeyim o vıcık kızlardan olamam. Övmem bitti sanırım kendimi. Nr kadar bana gore olmasada ilk icimdeki hisleri dinleyerek abimin odasına dogru gittim. Kapıyı tıklattım. Gel sesini duyunca iceri girdim üstünde bisey yoktu ama utanmadım sıkıntı etmedim kim olursa olsun yine utanmazdım.
- Biliyorum bana göre değil ama galiba ilk defa hislerime yenik düşüyorum. Bu gece birlikte yatsak nasıl olur? Olmaz diyosan sıkıntı edip üzülüp aglama...
Beni yanına cekti ve kafamı göğsüne bastırdı belimi de sararak yatmaya başladık.
-ilk geldigin gun attığım tokat icin özür dilerim. Kardeşim olduğunu bilmiyodum ve bize karsı diklenen bir kız gormek tuhaf geldi.
-Sorun değil darılmamıstım zaten özür meselesinide öylesine söyledim. Yarın dısarı çıkıcam biraz alışveriş yapıcam bu sana verdigim ilk ve son haberlerden olabilir alışkanlık iste yalnız yaşayınca kuralları dinlicek bir insan olmuyorsun anlayışla karsılamanı beklemiyorum. İstedigin gibi dusun ama bana karısamayacagınızu bilmeni isterim.
-orda durmalısın. Ne kadar bunca yıl yanlız yaşamış olsanda artık bende varım ve benden de izin alıcaksın.
Bişey demedim. Sadece birazda ona sokularak kendimi uykuya bıraktım. Bilincimi acık tutmama gerek yoktu bisey olursa yanımda taehyung vardı. Azcık korusun kardeşciğini.
-Sabah-
Jin'in başımıza gelip fotograf ceken sesini duyduğum icin uyanmıştım abimde uyanmıdtı galiba çünkü geriniyodu.
-Jin artık gidebilir misin? Hani daha yeni kalktık Uyandık falan ilk defa abimle yatmışım hani bir gitsen falan. Dedim
-Bana opp... Sözünü yarıda kesti abim
-sen bana abl dedin.
Goz devirerek kalktım ve odama doğru gitmeye başladım. Üstümü değiştirdim. Her zamanki gibi siyah pantolon siyah blr tshirt ve farklı olarak kırmızı deri ceket giydim. kırmızı spor ayakkabılarımıda giydim ceketimle uyum sağlasın diye. Ve aşağı inmeye basladım. Bugun fazla bir enerjik hissediyodum. Merdivenlerden inmetip korkulukların tepesine çıkarak dengeli blr sekilde inemeye başladım. Birinci kata vardığımda abimi gördüm ve bana gözlerini pörtleterek baktı
-cabuk in ordan düşcen bide.
- Ben Kin Sun Hee Şuracıkta dengede duramayıp duscemm mi? Guldrme beni dedim ve o incecik yerde kosarak aşağı indim. Ve hazırlanmakta olan sofraya oturdum. Herkes oturunca yemeye başladık.
-Bu gun paten almaya gidicem sonra ordanda tesadüfen gördüğüm paten parkına gidip tuhaf tuhaf kayıcam. Sonra aksam eve geldigimde yemek yiyip bilgisayarımı... Yada bunları boşverin aksam söylerim belki dedim
-Ne demek akşam söylersin gece hic blr yere cıkamassın dedi Abim
-Basına bir sey gelebilir sun hee suan bile tek basına cıkmana olumlu bakmıyoken bide gece nereye çıkacaksın hemde bilgisayarını alıp?
-Bana karısamayacagınızı zaten söylemiştim. Tartısılcak bir konu yok. Zaten hayatı risk alarak yaşıyorum ki bu benim hosuma gidiyor.
-Aldığın risk ne olabilir ki bizim kadar buyuk risklere girmis olamassın dedi suga
Sırıttım ve
-Az önce bile ne kadar basit bile olsa o korkuluklardan dusme riskini aldım ki bu hiç bir sey. Her ay duzenli olarak zehir içiyorum bu da ölme riskim varken. Aslında düşününce bunlar pek de önemli seyler değil asıl riski bu gece alıcam.
-Hic bir yere gitmiyorsun dedi abim. Kalbini kırmıycaktım ama sanırsam bunu yapmalıyım zaten duygusuzdum bu birazcık das kalbini kıracaktır
- Sen bana karısamasssın Kim Taehyung ben seni bulmasam biz birbirimizi tanıyamazdık bile o yüzden hayatıma ben izin vermediğim sürece karısamassın. Dedim yüzüm ifadesiz duygusuz bos boş ona bakarken sesimi bile yükseltmemistim ki bu ona ahır gelicektir biliyorum su bir kac gunde bunları öğrendim. Ayaga kalktım ve çantamı alarak evden cıktım. Arabam kapının önündeydi getirmesini söylemiştim zaten görevliye. Arabama binerek paten almak için alışveriş merkezlerinin oraya gittim. Bir tane siyah duz renk pahalı bir paten aldım. Mağazadan çıkarak paten parklarına dogru gittim. Bu arada fark etmediğimi falan mı sanıyolardı arkamdan şuan Jimin'in gizli gizli izlediğini tabi ki anladım sonucta ben Kim Sun Hee'yim. Ah abimi biraz fazla üzdüm galiba ama bana karışması bunca yıl sonra, bir de büyüdüm artık normai sartlarda bile kendime bu yaşta karışmasına izin veremezdim. Bir tane banka oturarak kırmızı spor ayakklabılarımı çıkardım 2 aydır paten surmuyodum bunun beni etkilecegini hic sanmam çünkü zaten dengeli bir insan olduğum icin cok cok iyi paten ve kaykayda surebiliyorum. Patenlerimi giydim spor ayakkabılarımu çantama koydum ve psrkın kenarında olan kilitli dolaplara yöneldim ah bu hisai ozlemisim paten sürmek muhteşem çantamdan telefonumu cıkardım arka cebime koydum. Çantamı dolaba koyarak kilitledim ve başlasın eğlence. Once normal bir sekilde sürdüm esneyim ve alısayım diye. Alıştıktan sonra çoğunluk erkeklerin olduğu parkura dogru gittim kimisi kaykay kimisi paten kimisi bisiklet sürüyordu. Hic bir sey demeden parkurda hızlı bir şekilde sürmeye başladım ah bayiliyorum bu muhteşem hisse üstümde kırmızı ceketin üstümde muhteşem durduğunu biliyorum su durumda. Yanıma bir tane kız geldi kendini bad girl sanan ama bana kıyasia ne kadar masum oldugundan kendisinin bile haberi yoktur.
-Selam yenisin galiba ilk defa görüyorum seni burda
-evet yeni geldim buraya dedim karşısında durarak.
-Bizimle biriikte sürmek ister misin tek başına sıkılma dedigi seye güldüm ama sanırım birileri iyi olabilirdi onlarla arkadaş olmazdım sadece yanlarinda dururdum kafamı sallayarak onayladım kollarımı onumde birleştirerek arkadaş grubunun yanına gittim içinde tek kızdı diğerleri erkekti.
-Selam yeni birisini getirdim iyi paten sürüyor sanırım
-Selam adın ne dedi içlerinden biri
-Adım Park Mi Cha dedim ya sizin
Benimle tanışmaya gelen kız
-Ben de Lee Haneul
-Ben donghyun dedi adımu soran cocuk diğerleride kendini tanıtınca hep biriikte paten sürmeye başladık gerçi Kai kaykay Donghyun bisiklet sürüyordu. Biraz birlikte hareketler yaptıktan sonra hala beni izlemekte olan jimine baktım ona baktıgımu anlamasını istemiyordum.
-Aklıma bir sey geldi ama düşersem ve ayağımı burkarsam akşam gideceğim yer icin tehlikeli olabilir düşmemem icin beni tuyar mısınız?

Kalbimin Şifresi ~Park Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin