Hajnalban Jungkookkal újra összevesztünk, így kissé nehezen ment az elalvás, de már reggel van, így az érzéseim is lenyugodtak valahogy. Ma van az esküvő, és nem szeretném feszülten tölteni. Beismerem, hogy tegnap talán túl kemény voltam... de erre csak az anyósommal való beszélgetés vezetett rá.
Attól, hogy most van egy kis, na jó, sok hatalmam, még nem kellene ezzel visszaélnem, és nem is fogok... csak, elszaladt velem a ló. Az igazat megvallva, megvisel a mostani helyzet, mert nemigen szoktunk veszekedni. Ami felettébb megvisel, az az, hogy még csak nem is tudom magunkat kibékíteni, mert a helyszínen van.
- Taehyung drágám - hallom meg Misoo hangját mögülem, mire odakapom a fejemet. - Ne zaklasd magad fel. A fiam szeszélyes, de mindenki hibázik. neked egy pillanatnyi botlásod volt, a rossz személyzetről meg nem tehetsz. Elmondjam, én mit tettem, mikor egy kicsit megbotlottam? Lemészároltam az egész családomat - ránt vállat lazán, a szám pedig hirtelen nyitva marad. - Mi az? Csak megbotlott a kezem - villantja ki a fogsorát, leülve a kanapéra.
Nem tudom mennyire egészséges esküvő előtt alkoholt inni, de azt hiszem az orosz vodkánknak lőttek. Nem is tudtam, hogy az anyósom egy iszákos fajta.
- Mért vágsz ilyen búskomor fejet? Ma van az esküvőd, miért nem örülsz? - kortyol bele az italába, mit az előbb töltött ki magának.
- Misoo. A jövendőbelim legszívesebben átdöfné a szívemet az első késsel, ami a kezébe kerül.
- Taehyung, ezt hagyd abba. Inkább hallgass meg. Amikor legyilkoltam a családomat, élveztem, mert az apám megkeserítette az életemet azzal, hogy Jeon Jeonhyukhoz adott feleségül. A fiam apja folyamatosan az ágyban volt, és nem egy betegség miatt, pusztán nőzött. A nászutunkon Jungkook megfogant, így kilenc hónap múlva már a világra is jött. Hat évig babusgathattam őt, aztán elküldött, és átvette a nevelését, de hidd el. Jeongguk az én gyermekem, és ő nem olyan, mint az apja. Meglehet vele beszélni dolgokat, ráadásul szeret téged, amit Jeonhyuk soha az életbe nem tett. Most azt hiszi, kegyetlen leszel, mint én voltam, mert egy kis hatalom markába jutottál, ám neked van, aki segítsen kizökkenni ebből a bakiból.
- Miért mondod ezt el nekem? - ráncolom össze a homlokomat értetlenkedve.
- Azért, mert azt akarom, hogy boldogok legyetek a fiammal, és hogy sose éljétek azt át, amit én.
***
Konkrétan transzba estem. Hallom a kérdést, mit a pap már egyszer megismételt, de nem bírom felfogni a dolgokat. Jungkook már vallott. El akar venni, ami mégiscsak jó jel arra, hogy nem gyűlöl.
- Taehyung, utoljára kérdezem. Hozzá akar menni Jeon Jeonggukoz, és vele marad, amíg el nem éri a halál árnyéka?
Megint beszél, de az agyam valahogy kivan kapcsolva. Totálisan kifújt, sőt, mintha leblokkoltam volna a testemmel együtt.
Mint egy villámcsapás, úgy ér a lágy szellő, mi hátulról megfújja az öltönyömet, s azonnal észbe kapok, miszerint nem szabad elszúrnom az utolsó lehetőségemet. Ma, hozzá megyek Jungkookhoz, ahogy már az idekerülésemkor tervezte.
- I-igen - felelem végre nagy nehezen, boldog mosollyal az ajkaimon.
Annyira sok minden halmozódik most össze a fejemben, mikre képtelen vagyok egyedül megoldást találni. Félek attól, hogyha az új helyzettel szembesülök, rosszabbodik a helyzetem, pláne, ha senki sem segít.
- Ezennel házastársaknak nyílvánítalak titeket. Megcsókolhatjátok egymást - utasít a pap, mire Jungkook felé fordulok, ő pedig felém.
Látom a haragot a szemében, ugyanakkor a szerelmet is, mit irántam érez. Tudom, hogy haragszik, hisz' én követtem el hibát. Utasítothattam volna őt, hogy másfelé menjünk, és akkor nem vesztünk volna össze. A hangnemem sem volt a legjobb. Megbántottam őt, amit sajnálok. Alig várom, hogy végetvessek ennek, s tiszta lappal kezdjük az új életünket.
Jungkook puha ajkait érzem meg a számon, mire feleszméltem. Mindig is imádtam, ha csókolt, de ez egészen más. Valamivel sokkal érzelemdúsabb, s talán ez a megbocsájtós csók.
- Szeretlek - suttogta az ajkamra, miután eltávolodott, s az arcomra símította a kezét. - Nem haragszom rád, és ígérem vigyázni fogok rád, egy életen át.
________________________________
Nemsokára hozom az Epilógust~
Napok kérdése.Legyen szép napotok :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
No Way Back (Taekook ff.) [BEFEJEZETT]
RomanceMi történik akkor, ha Taehyung véletlen egy rossz dologba folyik bele? Sosem gondolta volna, hogy Szöulnak van mocskos, számára eddig nem létező oldala is. Taehyung akaratlanul is belekerült egy olyan szituációba, ami felforgatta az életét, és nem b...