10.Bölüm

2.8K 202 19
                                    

Meraba canlaar ^^ Uzun zamandır yeni bölümü koymuyordum.Ancak bayram öncesi dayanamayıp koymaya karar verdim.Umarım çokça beğenip yorum yaparsınız.Hepinizi seviyorumm :*

Paylaştığım medya ile okursanız çok sevinirim ^^

“B-bir yanlışlık olmalı.Ben kimseyi öldürmedim.”

“Herşeyi polis merkezinde anlatırsınız Bay Do.Lütfen zorluk çıkarmayın.”

‘Nasıl yani?Şimdi işlemediğim bir suç yüzünden polis merkezine mi götürülüyorum?’

“Bir dakika önce birini aramam gerek.”

“Çabuk olun lütfen.”

Odama koşup telefonumu aldım.Arayabileceğim tek kişi Jongin’di.Vereceği tepkiden korkuyordum.Benim bu olayla ne gibi bir ilgim olduğunu merak edecekti.

“A-alo Jongin”

“Bebeğim?”

“J-jongin kapıda…kapıda…”cümleleri nasıl toparlayacağımı bilemiyordum.Adeta dilim tutulmuştu.

“Bebeğim neler oluyor?Kim var kapıda?”

“Polisler Jongin.Beni götürmek için geldiler.”

Söylediğim şeyden sonra korkunç bir sessizlik oluştu aramızda.Şuanda bana ne cevap vereceğini bilmiyordum.Hapse girmem önemli değildi, sadece  Jongin’in benim yanımda olup olmamasını daha çok önemsiyordum.

“Seni götürmek mi?Soo sen ne dediğinin farkında mısın?”

“Jongin fazla zamanım yok.Polis merkezine gidiyoruz şimdi.”

“Ben hemen geliyorum bebeğim.”

“Jongin önem-“

“Geliyorum dedim Soo.”

Telefon suratıma kapandığı halde bir müddet daha o şekilde kaldım.Kendime gelmem aşağıdan bana seslenilmesiyle mümkün olmuştu.

“Bay Do artık gitmemiz gerek.”

“T-tamam geliyorum”

Telefonu cebime koyup alt kata polislerin yanına indim.

“Gidebiliriz.”

………………………………………………………………….

“Ne takip edilmesi Sehun?Emin misin dostum?Yanlış görmüş olamaz mısın?”

“Eminim Chanyeol.Geçen gece evimin önünde bir adam duruyordu.Pek önemsemedim ancak evimi gözetlediğine emindim.Bu…bu sabah pastaneye gitmek için evden çıktığımda gene peşimdeydi.”

“Tesadüf olamaz mı?”

“Lanet olsun Chanyeol.Tesadüf falan değildi.O adam beni takip ediyordu diyorum sana.”

“Pekala bana adamı tarif edebilir misin? Yüzünü net bir şekilde gördün mü?”

“E-evet sanırım gördüm.Uzun boylu,zayıf,sarı saçlıydı.Üzerinde siyah kıyafetleri vardı.”

“Tamam dostum.Evinin önüne bir ekip otosu gönderiyorum.Tarif ettiğin gibi birini gördükleri an polis merkezine getirecekler.Tamam mı?”

“Chanyeol…”

“Efendim Sehun.”

“Sert davrandığım için üzgünüm,biliyorsun…”

“Biliyorum dostum,dert etme.Dediğim gibi polisler evinin önünde bekleyecek güvende olmanı sağlayacağım.”

WHİSPER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin