"Bu nasıl olabilir?"demişti Kyungsoo.Rüyasında olan olayların gerçek hayatta da yaşanmış olması olası bir durum değildi.Rüyasında bir ruh Minseok dediği kişiyi öldürüyordu.Bir ruh...
Kimdi o ruh?
Neden Kyungsoo'nun bu anı görmesini istedi?
Neden onu öldürdü?
Kafasında binbir düşünceyle odanın içinde dolanıyordu şimdi.
'Bunu kimseye anlatamam.Benim deli olduğumu düşünürler.'
Haklıydı...Kim inanırdı ki böyle birşeye.Geçmişte olan olaylardan sonra asla böyle bir duruma inanmazlardı.
Geçmişte olan olaylar...
Çalan telefonla irkildi Kyungsoo.Nefes alışverişlerini düzene sokup telefona cevap verdi.
"Bebeğim"
"Sen miydin Jongin-ah?"
"Evet benim bebeğim.İyi misin?Sesin telaşlı geliyor."
"B-ben iyiyim.Birşey yok gerçekten"
"Sen öyle diyorsan doğrudur sevgilim."
"Niye aradın bir şey mi oldu?"
"Karımı arayamaz mıyım?İş yerinde sıkıldım,sesini duymak istedim."
"O-oh haklısın tabi.İyiyim ben."
"Bebeğim gerçekten iyi misin?"
"Jongin bu akşam biraz erken gelebilir misin?"
"Tabi ki de gelirim.Beni mi özledin yoksa?"
"Seni göremediğim her dakika özlüyorum sevgilim.Bugün sana ihtiyacım var."
"Ben de seni özledim.Tamam bugün erkenden evdeyim.Seni seviyorum."
"Ben de Jongin-ah"
'Jongin'e anlatmalı mıyım bunu?Herşey yoluna girmişken mahvedemem tekrar.'
Sehun
O gideli ne kadar oldu?Bir hafta mı?Bir yıl mı?
Ona ulaşmaya çalışsam da hiç bir iz bulamadım ona dair.Telefonlarıma cevap vermiyor.Ailesine sorduğumda onlarda bilmediklerini söylüyorlar.Ah ne kadar duyarsız bir aile.Sonra birden bıraktığı not geliyor aklıma.
******************
Ben gidiyorum Sehun-ah
Bence bu iş artık yürümeyecek
Emin ol böylesi daha iyi
Bana sakın ulaşmaya çalışma
Luhan
******************
Ondan geriye kalan sadece bu cümlelerdi.Ama emindim ki bunlar Luhan'ın söyleyeceği şeyler değildi.O beni seviyordu biliyorum.Gözlerinde o aşkı gördüm ben.Benimle bir ömür geçirmeye yemin etti o.Böyle bir anda çekip gitmesi hiç mantıklı değil.
Yatağımdan çıkmak istemiyorum.Onun yattığı tarafa bakıyorum her sabah.Ama boş.Uyandığımda artık onun masum uyuyuşunu izleyemeyecek miyim?
Uyurken çıkardığı o mırıltıları dinleyemeyecek,arada yüzünü garip şekillere sokmasını göremeyecek miyim?O başkasında olmayan masum kendine has kokusunu içime çekemeyecek miyim?Lanet olsun Luhan nerdesin?Seni geri istiyorum.Lütfen artık geri dön.
Sehun Luhan'ın gidişinden bu yana hergün bunları yaşıyordu.Onu terkettiğine bir türlü inanmak istemiyor,hergün ağlayıp Tanrı'ya yalvarıyordu.Onu izleyen bir çift gözden habersiz...
..."Ben geldim bebeğim."Jongin elinde içki şişeleriyle eve gelmişti.Sevgilisinin moralini bugün düzeltmesi gerekiyordu.
"Hoşgeldin sevgilim."Kyungsoo Jongin'in yanına gelip ona sıkıca sarılmıştı.
"Hey Soo neyin var böyle?"
"Sadece seni özledim."
"Ben de seni özledim ama sen de bir gariplik var,bunu anlayabilecek kadar uzun zamandır tanıyorum seni."
"Konuşmak istemiyorum Jongin lütfen.Bugün sadece seninle olmak istiyorum."diyerek Jongin'in elindeki içki şişelerini alıp mutfağa doğru yürüdü.
Güzel bir yemeğin ardından salonda oturmuş film izliyorlardı.
"Bebeğim."
"Hmm"
"İlaçlarını içtin mi?"
"İçtim sevgilim,merak etme."
Jongin sevgilisinin başına masum öpücükler kondurmaya başladı.Daha sonra ordan yanağına daha sonra da kulağına yönelip öptü.Kulak memesini emip bıraktı ve karşı taraftan bir inleme aldı.
"J-jongin"
Jongin sevgilisinin kulağına yaklaşıp fısıldadı.
"Seni istiyorum Soo."
Elleri sevgilisinin vücudunu gezerken bir yandan da onu tutkuyla öpüyordu.Jongin Soo'yu kucağına alarak koltuktan kaldırdı.
"Kilo mu aldın sen?"dedi kahkaha atarak.
"Yah Kim Jongin.Beni yere indir."
"Asla bebeğim.Seni ömür boyu bu şekilde taşıyabilirim."
Öpüşmeye devam ederek yatak odasına doğru ilerlediler.
--------------------------
"Bana yardım et..."
"Sen de kimsin?"
"Lütfen bana yardım et."
"Sen 'o'sun.Geçen gün rüyama giren kişi.Benden ne istiyorsun?"
"Lütfen"dedi karşı taraf gözünden bir damla yaş akarak.
"Burası çok soğuk lütfen."diyerek yalvarmaya devam etti.
"En azından bana adını söyle."
"Ben..."
"Soo,bebeğim.Uyan"Jongin Kyungsoo'yu sarsarak uyandırmaya çalıştı.
"Soo uyan bebeğim kabus görüyorsun."Gözlerini açtı kısa olan.Terden sırılsıklam olmuştu vücudu.
"J-jongin"diye sayıkları birden.
"Ne oldu bebeğim?Ne gördün rüyanda?"
'Hayır anlatmamalıyım.'diye geçirdi içinden.
"Ö-önemli birşey değil.Eski olaylar işte..."
"Şştt tamam bebeğim geçti.Geçmiş geçmişte kaldı.Şimdi yanımdasın,burdasın."diyerek sarıldı sevgilisine.Onları izleyen bir çift gözden habersiz...
Bölüm Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHİSPER
FanfictionSislerin içinde yüzünü göremediğim varlık hayatımı tamamıyla değiştirmek için beni ziyaret etmişti.Ona yardım etmezsem onun,edersem benim hayatım cehenneme dönecekti. Sonra karar verdim.Kendi hayatımı onu bulmak için hiçe sayacaktım. Çünkü o buna de...