✨8✨

11.3K 148 4
                                    

,,Hiányzik az érintésed."

20:00 óra körül lehetett. Alig vátam ,hogy Harry betoppanjon az ajtón és a karjai közt érezhessem magam. De az estét mégjobban vártam. Vele egy este felért egy teljes megújulással. Vele mindig boldog vagyok. Nem kell törnöm magam a dolgokon. Önmagam lehetek és ez mindennél többet jelentett számomra. Eddig sohasem volt ennyire komoly kapcsoltom. Midig féltem bevallani magamnak ,hogy mire is vágyom igazán. Aztán jött ő. A sok nyálas gondolat hirtelen rámzúdult. Csak rá tudtam gondolni. Ajtó kopogásra lettem figyelmes. A vendégszobában ücsörögtem és olvastam a könyvem.
-Gyere. -szóltam kedvesen.
-Szia Lisa bejöhetek? -dugta be fejét Niall.
-Igen gyere csak ,mit szeretnél?
-Bocsánatot szeretnék kérni a délutáni viselkedésem miatt. Egy pöcsfej voltam ,tudom. -huppant le mellém ,majd szegezte fejét a földnek.
-Bocsánatkérés elfogadva. -öleltem meg szorosan.
-Harry azt kérte vedd ezeket fel. -egy elegáns zacskót nyújtott át kezembe.
-Okés. -vontam meg vállam. Miután Niall kisétált és becsukta az ajtót izgatottan csomalgoltam ki a ruhát. Egy éjjfekete színű testhez szorulós csipke ruha volt a kezemben. Tovább túrtam a csomagot ,majd két fekete magassarkút találtam benne. Nem értettem minek kell iylen elegánsan de mégis kihívóan öltöznöm. Amikor magamra vettem a ruhát és a cipőt Niallt kértem meg ,higy húzza fel a fenekemig leérő cipzárat. Amikor belenéztem a tükörbe valami nem stimmelt. Kócos de göndör fürtjeim nem álltak tökéletesen és még smink se volt rajtam. Villámtempómban berohantam a fürdőszobába és elkezdtem készülődni. Tudtam ,apuci bármelyik pillanatban beeshet az ajtón.
Mindennel kész lettem. Harry érkezéséig még volt körübelül 15 percem. Addig Niallt zaklattam ,hogy vajon hová megyünk ,de ő sem tudta megmondani. Harry általában mindig szólt neki ,hogy merre felé kell majd vezetnie ,de most valamiért nem szólt. Gyanús volt nekem ez az egész.
A lépcsőn koppanó léptekre lettem figyelmes. Harry volt. Ismertem lépteit.
-Apuci! -ugrottam nyakába.
-Szia Babygirl jó ,hogy újra látlak. Gyönyörű vagy. -simította meg begöndörített hajtincsemet.
-Hova akarsz vinni? -kiváncsiskodtam.
-Kicsit durva téma lesz számodra. Mivel még 15 éves vagy ezért el kell mennünk megírni egy szerződést. BDSM a szerződés rövidítése. A domináns és az alávetett szerződése. -amikor kimondta ezt az egészet az állam leesett. Megrémültem.
-A...aakkor...Utána hivatalosan is hozzámérhetsz? -kérdeztem félve. Kicsit összeszedtem magam. Így belegondolva nem is olyan rossz. Végre hozzámérhet. Úgy igazán.
-Igen. De mostmár indulnunk kell. -nyomott egy puszit a homlokomra. Elindultunk a lépcsőn az ajtó felé. Ahogy kiértem megcsapta a friss szellő arcomat. Egy furcsa érzés fogott el. Harry átkarolta a derekam ezzel támogatva a kocsi felé. Elindultunk. Görcsbe szorult a gyomrom. Különösebb képpen nem izgultam. De mégis féltem az eddig ismeretlennek nevezett dolgotól. Egy hatalmas fekete irodaház előtt parkoltunk le. Én Harry mögött közlekedtem egész végig. Mikor odalépett a recepciós pulthoz megszorította kezemet.
-Harry Styles néven foglaltam 20:30-ra időpontot Mr.Gray-hez. -mondta határozottan. A kis fiatal picsáskodó szőkehajú lány csak úgy nézte az én alucimat miközben a koleganője kereste a papírokat. Azt hittem mingyárt átnyúlok a pult felett és megtépem. Apuci levette ,hogy zavar ez az egész helyzet. Magához húzott ,majd elkezdett csókolni. Láttam ,hogy kezd vörösödni a kis szőke fejecskéje. Imádtam másokat szekálni.
-Megvannak. A 2. emeleten találják jobb oldalra Mr. Kristian Gray irodáját. Kellemes estét. Viszlát. -köszöntek el szinkromban.
Elindultunk a lift felé ,amig vártunk csak néztük egymást.
-Nem lesz semmi baj. -simogatta meg az arcom majd fogtam meg kezemmel az arcomon pihenő kezét ,majd adtam rá egy csókot.
-Tudom. -mondtam méllyen a szemeibe nézve ,majd a lift kattanására lettünk figyelmesek. Apuci szokásához híven előre engedett. Amint felértünk meglattuk Mr. Gray irodáját. Harry megszorította derekamat ,majd bekopogott.
-Sziasztok! Gyertek csak be. -egy kedves rekedtes hang szólított mindket. Egy barna hajú barna szemű apucival egy idős férfi állt elöttünk. A bemutatkozás után rengeteget beszélt a szerződésről. Az igazat megvallva nem figyeltem csak amikor a kezembeadták a szerződést. A sorok között ráismertem apucira a dominánsra és magamra ,mint alávetett. Aláírtuk és siettünk is haza. Ahhoz képest nem is volt idegörlő. Rosszabbra számítottam.

Jön ,majd a következő rész is! Addig is türelem!
All the love ,Isla.💞

✨Where stories live. Discover now