✨6✨

13.6K 162 1
                                    

,,Elaludtunk."

Másnap reggel kómásan tápászkodtam az ágy szélére. Mivel szombat volt így nem kellett suliba mennem. Ahogy magamhoz tértem tudatosult bennem ,hogy megígértem anyunak ,hogy majd írok neki. Nem érdekelt. Az érdekelt ,hogy ő itt fekszik mellettem. Amikor fordultam volna meg és néztem volna izmos testére nem találtam magam mellett. Magamra húztam az egyik földön lévő felsőt majd lassan elindultam kifelé. Ahogy apró kis talpaim csattogtak a földön ,éreztem ,hogy egyre közelebb érek az én apucimhoz.
-Itt vagy? -kérdeztem félénken ,mire megcsapott a palacsinta illata.
-Jó reggelt Babygirl. Hogy aludtál? -kérdezte Harry pimasz mosollyal az arcán. Aztán megláttam. Megláttam őt. Ahogy egy alsónadrágban áll a tűzhely előtt és úgy dobálja a palacsintákat ,mintha ezt csinálta volna egész életében. Izmos fenekén feszült a boxer. De persze nem sokáig néztem csak a fenekét. Beharaptam alsó ajkam ,ahogy megláttam férfiasságát kidudorodni.
-Egész jól. -vigyorogtam a szemébe.
-Miaz ,hogy egész jól. Olyat csináltam tegnap este veled ,mint még senki. -háborodott fel a maga módján.
-Csak vicceltem. -forgattam meg szemeim. Ekkor Harry lerakta kezéből a serpenyőt és felém kezdett haladni. Megragadta kezem. Egyre erősebben szorította.
-Harry ez fáj. Engedj el. -mondtam neki fájdalmamat kifejezve. Maga felé fordított.
-Mit mondtam neked?! -szemei besötétűltek. Rájöttem tényleg én hibáztam. Ő figyelmeztetett ,higy soha többé ne forgassam szemeim. Mit fogok én tőle kapni.
Ledobott a kanapéra. Mellém ül majd magára fektetett.
-Számolj! -hangzott el a jól ismert parancs. Egy hatalmas csapást éreztem fenekemen. Felnyögtem ,majd számoltam. Ahogy haladtunk a vége felé egyre kissebbeket ütött én meg egyre jobban élveztem az egészet. Mikor elért a 15. csapáshoz rajta hagyta kezét piros égő bőrfelületemen. Egyre lejjebb simította kezét. Mikor elért nőiességemhez elkezdte izgatni azt. Közelebb hajolt ,majd belesuttogta fülembe:
-Mennyire nedves vagy már ettől is. -érzéki szavaitól átfutott a hideg testemen.
Belémvezette egyik ujját. Hatalmasat nyögtem. Újra érezni magamban tökéletes volt. Ki-be húzta ujját egyre gyorsabban. Én egyre hevesebben vettem a levegőt. Hirtelen kihúzta ujját ,egy könnyed mozdulattal a hátamra fektetett és felém hajolt. Vadúl csókolt. Két kezem fejem felé emelte majd egy határozott mozdulattal eltépte a pólóm ,egy kis darabbal megkötötte kezeimet. Soha nem éreztem hasonlót de hagytam neki ,hogy azt tegye velem  amit csak szeretne. Két ujját belém vezette. Apuciból nyögés szabadult fel majd elkezdte mozgatni ujjait. Kinyitotta szemeit ,majd rám nézett. Bólintottam ,mint tegnap este. Harmadik ujja is bennem volt. Csodálatos érzés volt. Mikor hozzám dörgölte férfiasságát nem birtam magammal. Rámalkoltam hatalmas farkára. Felnyögött. Tőlünk zengett az egész ház. Kihúzta ujjait majd ránézett kezeimre.
-Akarod Babygirl. -mondta lihegve de mégis parancsolóan.
-Akarom. -haraptam be ajkaim. Felállt. Én tudtam a dolgom. Letérdeltem boxerét letéptem róla.
-Sohasem csináltam még ilyet. -mondtam félve.
-Semmi baj. Nyújtsd ki a nyelved. Nyald végig. Vedd a szádba és kezd el szopni. De ne fogazz! -mondta heves egyszerűséggel. Tettem amit mond. Végignyaltam hosszát. Bevettem számba óriási farkát majd elkezdtem szopni. Egyre gyorsabban csináltam. Egyszer csak valami meleget és sósat éreztem a számban.
-Nyeld le! -halgattam apucira. Lenyeltem. Miútán felálltam én is és egymással szemben voltunk ,éreztem a hasam vonalában férfiasságát. Őt érezni egyszerre kín volt és boldogság. Tudtam nem tarthat örökké-e pillanat ezért nyakába emeltem kezem és karjaiba ugrottam. Úgy vitt a konyha asztalhoz és ültetett le egy székre.
-Pillanat és jövök kerítek valami göncöt rád. -indult fel a lépcsőn.

Remélem tetszenek ezek a részek is.  Véleményeket kérek.
All the love ,Isla.💞

✨Where stories live. Discover now