,,Tudtam ,hogy vele kell maradnom. Örökké."
Apucit bámúlva élveztem tovább a 16 évesek életét. Eljött az a pillanat amikor tudtam ,anyu nem fogja hagyni ,hogy Apucival aludjak. Azért is bepróbálkozom. Hisz mindenről tud. Hátha.
-Anyu...kezdek fáradni elmegyünk Harryvel aludni okés? -pislogtam szempilláimmal kedvesen szemeibe.
-Okés. Menjetek csak. -vonta meg a vállát a filmre és a csokis fagyira koncentrálva.
-De használjatok gumit. -kacsintott rám fagyis szájával.
-Anyu... -húztam el az ,,u" betűt és forgattam meg a szemeimet.Felbarangoltunk a szobámba de hallottam beszélgetnek Dollyék valamiről. Amíg Harry zuhanyzott én hallgatóztam.
-Nem gondoltam volna ,hogy ilyen idős Lisahoz ez a Harry. -mondta Dolly furcsálkodva rajtunk.
-Ha szeretik egymást. De most nézzük a filmet. -pont a végét sikerült elkapnom. Kár. Kiváncsi lettem volna mit modnott előtte az én kis barátnőm. Na mindegy is ,itt van Harry és ez a fontos.-Babám. -húzta végig ujjait vállamon ,majd ujjait beledugva a számba egy kis tablettát rakott nyelvemre.
-Nyeld le. -utasított.
-Lenyelem ,de mi ez? -kérdeztem kételkedve.
-Fogamzásgátló. -olyan természetesen mondta ,mintha 2 éve együtt lennénk és ezt szedném azóta.
-Semmi bajod nem lesz tőle. Megígérem. -fordított meg és nézett a smaragd szemeivel.
-Lenyeltem. -jelentettem ki kicsit félősen.
-Jó kislány. -túrt bele hajamba ,ahogy szokta.
-Azt akarom ,hogy megkurj. De úgy ,hogy összeessek a végén. -suttogtam érzékien ,majd megfordultam.
-Kurj szét. -néztem méllyen szemeiben.
-De akkor csendben kell maradnod. -tette ajkamra ujjait. Bólintottam. Tudtam ,ha megígérem neki jó kislánynak hisz majd. Aztán jól megkínzom.
-Kívánlak. -mormoltam fülébe.
Hajamat piszkálta ,majd a nyakamat kezdte csókolgatni. Mikor egyre lejjebb haladt ,elért a melleimhez. Kibújtatott polómból. Rajta cska egy törölköző volt. Annyira dögös volt. Kockahasa megfeszült és szemeivel engem bámúlt.
-Ne nézz. Rossz kisfiú vagy. -gyönyörű íriszei tettem kezem.
-Na... -emeli rám egyik ujját. Rákacsintok ,mint egy rossz gyerek.
Ujjával halad végig testemen. Megakad a fekete rövidnadrágomnál.
-Ettöl megszabadulunk. -mosolyog pimaszul arcomba. Neki lök a falnak a kezemmel meg becsapom az ajtót és gyorsan kulcsra zárom.
Nyakamat csókolgatja újra. Megragadja két kezem és hassal lefelé az ágyhoz lök. Egyre erősebben szorítja kezem ,de én mégis élvezem. Újra érezni akarom. Két ujját behelyezi és úgy kezdi el bennem mozgatni egyre gyorsabban. Amikor már majdnem a csúcson vagyok váratlanul kihúzza. Törölközőjén keresztül látszik hatalmas férfiassága. A hátamra fordulok és ujjammal lehúztam róla az anyagot.
-Meg akarod ,hogy bűntesselek? -kérdezi erőteljes hangon.
-Igen...-súgom fülébe mosolyogva.
-Nem fogsz jól járni. -kacsint rám.
Abban a pillanatban ,ahogy befejezte a mondatot megfordított és magára húzott.
-Számolj! Ma többet kapsz. De elötte... -fogta meg a földre lehullott tangám és tömte a számba ,hogy ne hangoskodjak. De így ,hogyan fogok számolni? Jó kérdés...
Egy hatalmas csapást éreztem fenekemen. Apuci volt az. Éreztem morgását és sóhajtását. Mindenét éreztem. Hatalmas nyögéseimet a tangám fogta meg. Ha anyámék ezt hallanák...
Amikor már legalább a 20. csapáson voltunk túl abbahagyta ,de én élveztem. Nem tud fájdalmat okozni. Szeretem. Mindennél jobban.
Mikor végzett a fenekeléssel újra a hátamra kerültem ő meg felém mászott. Méllyen a szemembe nézett én meg kivettem számból fehérnemümet. Gyönyörűen csillogtak szemei.
-Szeretlek. -hangzott el a bűvös szó ajkai közül.
-Én...én is. -fel sem tudtam fogni ,hogy ezt mondja.
-Túl hamar mondtam? -kérdezett rá.
-Dehogy. Én is szeretlek. Túlságosan is kedves vagy. -mondtam és csókolt meg.
Hosszas csókolózás után ujjával kezdett el izgatni. Percekig csak így voltunk. Apuci farkát megragadva húzogatta végig nőiességemen ,majd erősen betolta. Egyre gyorsabban húzogatta magát bennem. Én meg a tempóhoz illő nyögésekkel jutalmaztam.
-Csináld még. -biztattam két nyögés közben.
Ekkor akkorát lökött rajtam ,hogy majdnem leesetem az ágyról. Éreztem ,ahogy kihúzza férfiasságát csak úgy folyik ki belőlem az este eredménye. Benyúlt és ujját a számba rakta. Én automatikusan lenyaltam ,majd lenyeltem.
-A mai este tökéletes volt. Főleg úgy ,hogy még születésnapod is volt. -ölelt át. Befeküdtünk az ágyba én meg Apuci mellkasára feküdtem.
-Aludj picim. Holnap iskola. -emlékezetetett a legborzasztóbb dologra ami csak történhetett velem.
-Reggel veled kelek. Ez lesz a legszebb reggelem eddigi életemben. Jó éjszakát. -mosolyogtam rá. Így aludtunk el.Remélem tetszett a mai rész puszika.
All the love ,Isla.💞