| Rose
Ezután kínos csönd alakult ki közöttünk, aztán egy kis elmélkedés után megszólaltam.
- Gyakran szokott túrázni?
- Igen, de szeretnék sokkal gyakrabban is, amikor az időmből kitelik. Ám inkább otthon vagy az edzőteremben szoktam magam kínozni úgymond - mosolyodik el.
- A kondizás valóban remek, az eggyik szenvedélyem.
- Látszik is rajtad, persze ha nem sértelek meg ezzel - teszi fel kezét védelmezően.
- Ez igazán hízelgő, és örülök hogy látszik rajtam, megérte ezért vért izzadni.
Ezután pedig Miss.Stinson monológját hallgattuk, a hegyekről illetve a természetről, néhány gazt is mutatott amire szinte senki sem figyelt hiszen unalmas volt, ráadásul valószínű Mr.Mendesen kívül más nem igazán szimpatizált vele, bár talán ő sem.
A nap nagy részében kint voltunk a természetben, ami mégjobban összekovácsolta az osztály egy részét.
[..]
- Szóval akkor üvegezés? - kiált fel David.
Mindenki ,,válasza" egy hangos kiáltás volt, a tábortűz mellett ült mindenki. A tanárok persze nem velünk voltak elfoglalva, Mr. Mendes inkább Miss. Stinson társaságát élvezte, míg mi egy gyerekes játékkal foglaltuk le magunkat.
- Rose, felelsz vagy mersz? - néz rám Jakson.
- Felelek - húzom ki magam.
- Kivel feküdnél le ebből a brigádból? - mutat körbe mindenkin.
- Ohh srácok! Ti a legjobb haverjaim vagytok, egyikőtökkel sem dugatnám meg magam.Mr. Mendes tekintete felénk vetődőtt, míg Miss. Stinson folyamatos nyávogása sem hatotta meg.
- Rendben gyerekek, a mai napra ennyi elég volt, azt hiszem ez a nap mindenkinek hosszú volt. Mostantól a lányok nem mehetnek át a fiúkhoz, és ez vonatkozik a fiúkra is. Holnap pedig reggel fél hatkor találkozunk aki késik egy kör a tó körül. Jó éjszakát! - fejezi be a mondanivalóját Mr. Mendes
- Rendben takarodó van - kiált fel Miss. Stinson.
- Hé, Adams. A tűz csak rád vár - nevet fel.
Ohh hogy milyen szívesen beledobnálak abba a forró tűzbe te kis..
Miután ez sikeresen megtettem a ,,kötelességem" elindultam a faház felé.Casey épp az ablakot csukta be, az idő kezdett kissé hűvös lenni, a fiúk pedig a tereszon szívták el a cigarettát, meglepetésemre egy magasabb férfit véltem felfedezni aki nem más volt mint a történelem tanárunk. Akinek szintén egy szál cigaretta lógott ki ujjai közül. Miss. Stinson az ablakon keresztül figyelte a férfi minden mozdulatát. Komolyan ez a nő egyszerűen egy megszállott. Természetesen megértem hiszen a férfi valóban vonzó és olyan mintha csak egy Armani reklám filmből lépett volna elő, de ez azért kicsit túlzás, Carolról pedig nem is beszélve, mégis mit gondolnak? Ha folyamatosan rajta csüngenek egy emberen majd Ő a végen beléjük szeret? Ez nevetséges.
- Casey! Képzeld Miss. Stinson nagyon röhejes! - nevetek föl - az ablakból figyeli a történelem tanárunk minden mozdulatát.
- Na ne! - nevet föl - bár teljesen megértem hiszen Mr. Mendes valóban iszonyatosan vonzó, de ez már tényleg túlzás, nem tudom te hogy vagy ezzel - készíti össze a fürdéshez szükséges dolgait.
- Jó, persze jól néz ki, de ez már szánalmas, de mégis mit várunk a drága testnevelő tanárunktól? - ülök le az ágyra a szemem forgatva.
- Na látod ebben is teljesen egyetértünk - kacsint. - Megyek lezuhanyzom, sietek.
Egy egyszerű rendben szólítással le is zártam a beszélgetést. A telefonom egy hangjelzéssel tudatta hogy üzenetem érkezett mégpedig Hollytól.
Holly🕊: sziió szívem! na mesélj milyen a kirándulás?
Rose🌹: szia! nagyon nagyon hiányzol, huhh ne is kérdezd Miss. Stinson teljesen lefárasztott minket a sok zagyvaságával, azt hittem már bekattanok tőle. Feléd miújság?
Holly🕊: részvétem🤧te is hiányzol nekem, minden rendben. Na és a tanár úrral miújság?😏
Rose🌹: Miss. Stinson folyamatos megfigyelés alatt tartja, kész romhalmaz az a nő🤣 szegénykém azt hiszi van nála esélye, csak szerencsétlen tanárt sajnálom hiszen szinte minden lépésénél ott van.
Holly🕊: de gáz😂valóban szerencsétlen ember. Holnap még beszélünk, van még bőven házi amit meg kell csinálnom. Jó éjt, puszii😘
Rose🌹: aludj jól, jó éjt pussz💞
Ezután Casey végzett a fürdőben, lefürödtem ami iszonyatosan jól esett a fárasztó nap után, mihelyst párnát ért a fejem mint akit fejbe kólintottak azonnal aludtam is.
|| hii guys, elkezdtem átjavítani a részeket, folyamatosan javítom. Olvassátok el a javítottakat, sok dolog másként történik😘
DU LIEST GERADE
my_history_teacher
RomantikA középiskolában nyílik meg számunkra igazán a világ. Életre szóló barátságokat kötünk, rájövünk mit is szeretnénk elérni az életben, milyen szakon szeretnénk folytatni a tanulmányainkat. Talán itt találjuk meg életünk szerelmét akivel a végsőkig ki...