A kirándulás

5K 200 4
                                    

| Rose

| hétfő, a kirándulás napja

Izgatottan várom a kirándulást, míg a szüleimmel éltem addig szinte minden hétvégén kirándultunk és valóban csodálatos a természetben lenni, akárcsak kempingelni.
- Halo, Rose itt vagy? - csettintget előttem David.
- Öhm, persze. Leghátra? - lépek fel a buszra s lefoglalom hátul az öt személyes térséget.

[...]
Az útból pedig már fél óra telt el, Mr. Mendes felszólított minket hogy kezdjük meg a szemeteket, illetve a hozzánk tartozó táskákat magunkhoz venni, mivel perceken belül megérkezünk.
- Igyekezzetek - szólít fel Miss. Stinson
- Igyekezzetek - utánoztam s dobtam hátra a hajam, amit a barátaim mosolyogva figyeltek.
Mihelyst leszálltunk a buszról mint az csürhe szaladnak a barátaimnak nevezett fiúk.
Belépve a házba, szájtátva figyeltük azt. Óriás tv, wifi doboz, kényelmes bőrkanapé.
- Rendben akkor srácok! Először a lányok választanak szobát - mutat ránk Mr. Mendes
Carol azonnal lefoglalta magának a legelső szobát.
- Casey, jössz? - húzom fel a szemöldököm a barátnőm felé aki mosolyogva követ.
- Hiányzik Holly, ugye? - simít végig a karomon Cas.
- Igen, de így jár aki nem jár töri szakkörre - nevetek fel.
Perceken belül a tábor szívében vártuk a két tanárt hogy tisztázhassák a tábor szabályait.
- Gyerekek! A szabályok pedig ìgy szólnak - nyávogja Miss. Stinson.- Nincs járkálás át a fiúkhoz, fiúk nincs járkálás a lányokhoz, nem szeretnénk úgy szembe nézni a szüleitekkel hogy a lányuk egy kis csemetét hordoz a szíve alatt.
- A második pedig, senki sem megy el sétálni szó nélkül, és sehova sem megy egyedül vagy nekem vagy pedig Mr. Mendesnek kell szólni.
- Rongálni tilos, senki káráért nem vállalunk felelőséget, aki rongál az saját pénzéből.
- Az utolsó pedig, semmi használt tárgyat például ital, vagy esetleg hátramaradt szendvicset nem szabad elfogyasztani. Illetve a tóba sem szabad szemetelni - fejezi be mondani valóját.
- Rendben, az összes szabályt tartsátok be, nemsokára túra lesz, azaz mindenki kényelmes cipő, illetve öltözékbe öltözzön - csapja össze tenyerét Mr. Mendes.
Ezek történtek után Caseyvel a szobánkba igyekeztünk ahol külön- külön átöltöztünk.
- Azonnal jövök - szólal meg a lány.

Bő tìz perccel később már Miss. Stinson vezetésével indultunk a kissé köves vidékre, Mr. Mendes leghátul volt, szerinte hogy ne hadjunk el senkit.
Casey a fiúkkal legelől viháncolt, se kedvem sem energiám nem volt most senkivel sem beszélni, így a férfi tanár mellett ballagtam, és a cipőm orrát vizsgáltam.

Ez a kirándulás valóban jó ötlet volt, a szabadban lenni a srácokkal, és Mr.Mendes sem olyan vészes mint ahogyan gondoltam. Mindössze a kolléganője nem lenne itt akkor aztán minden tökéletes lenne.

- Min elmélkedik annyira Rose? - szólal fel a mellettem ballagó tanár.

- Mindössze hogy milyen szép itt a természetben. Nagyon jó ötlet volt ez a kirándulás akárki is találta ki.

- Igen, valóban gyönyörű.

|| javított rész🌹

my_history_teacherTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang