"მეექვსე"

1K 131 15
                                    

ალისიას  pov:
გაგიგიათ ადამიანზე,რომელსაც
ბომბიც რომ აუფეთქო,ვერ გააღვიძებო !! მე გამიგია ...ეს მე ვარ !! ადამიანი ,რომელმაც მააღვიძარა დააყენა, მაგრამ მაინც ვერ გაიღვიძა .
შემდეგ ესეც არ იყო საკმარისი და დაამაც ვერ გააღვიძა..რაღა უნდა მიწოდოთ მე ?! უნამუსო და უპასუხისმგებლო ვარ!
არადა მითხრეს რომ ერთი წამითაც არ დაამეგვიანა ,მაგრამ აი მეც ,გიჟივით რომ ვიცმევ ყველაფერს, ისე რომ ტომარაც რომ ამოვიცვა ,მაგასაც ვერ შევამჩნევ!
"ვააგვიანებ!!ვაგვიანებ!!"სიუნთქვა შეკრული ვბუტბუტებდი ,შიგადაში კი ჩემს ბედზე დაკარგულ მეორე ნასკს ,გამწარებული ვეძებდი!
"საადაა ეს ნასკიი?!!"წამოვიკივლე და მეორე ოთახამდე გაცურებით მივედი.
"მშვიდობ-"დასრულება არ დავაცადე ჩემს დას, ისე გავუქროლე.
"სადდა ჩემი მეორე ნასკი?!"ვიყვირე გადაწითლებულმა ,რაზეც გაოცებული მიყურებდა "ჰა?"
ერთი ეს თქვა და ისევ ჩემს გიჟივით გავარდნას შეესწრო.
"უნასკოთ წავალ!"ვთქვი და გარეთ გავარდი !
გიჟივით მივრბოდი გზაზე და ათამდე კაცს მაინც დავეჯახე მგონი  .
გზაზე გადაკვეთისას კი ორმოცდათი კაცისგან  მაინც მოვისმინე ლანძღვა გინება !!

მაგრამ ფეხებზე მეკიდა ! ტაქს გიჟივით გადავუხტი, ისე თითქოს ველური ვიყავი და რამის ძალით ჩავუხტი მანქანაში "დროზეეე !!დროზეე მაგვიანდება!!"ვუკივლე გაკვირვებულ მძღოლს ,რომელიც იგივე გამომეტყველებით მიყურებდა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

მაგრამ ფეხებზე მეკიდა !
ტაქს გიჟივით გადავუხტი, ისე თითქოს ველური ვიყავი და რამის ძალით ჩავუხტი მანქანაში "დროზეეე !!დროზეე მაგვიანდება!!"ვუკივლე გაკვირვებულ მძღოლს ,რომელიც იგივე გამომეტყველებით მიყურებდა.
"უკაცრავად ,მაგრამ თუ არ მეტყვით სად გინდათ წაგიყვანოთ, ვერ წაგიყვანთ ვერსად"მითხრა მძღოლმა მშვიდად, რაზეც უცბათ მივაყარე მისამართი და ანერვიულებული ვეცადე ერთ ადგილას გავჩერებულიყავი .

⭐ტყუპები⭐Where stories live. Discover now