ალისიას pov:
გაუჩერებლად ვცეკვავდი მთელი ღამე .
ამის გამო კი სულ ოფლიანი ვიყავი და ძლივს ვსუნთქავდი უკვე ამდენი ცეკვისგან !
კუნთები მტკიოდა და ძლივს ვიდექი ფეხზე ,რამდენჯერმე მოვიდა ჩემმი დაა და მკითხა რატომ ვაკეთებდი ამას და რატომ ვექცოდი ჩემს თავს ასე და
თუ კარგად ვიყავი?!
მაგრამ მე ისევ უპასუხოდ ვუშვებდი უკან.
მეც არ ვიცოდი ეს რა იყო ,ალბათ სასჯელი ჩემმი თავისთვის?
შეესაძლებელია.დილით ვიწექი და არც ვაპირებდი ადგომას ,უბრალოდ სურვილიც კი არ მქონდა!
როგორ უნდა შემეხედა თვალებში ჰოსოკისთვის ყველაფრის შემდეგ რაც გაირკვა?*ზარის ხმა*
ხელი გადავწიე ,ისე რომ არც ავმდგარვარ და ტელეფონი ძლივს ავიღე
"შონი რეკავს...ნეტა რა უნდა?
რამე მოხდა"უაზროდ დავიწყე ჩურჩული და ზედმეტ ფიქრს ,ვამჯობინე მეპასუხა ახლავე!
———————————-
ალისია-გისმენ შონნ!
შონი-ელე სადდ ხარ?
ალისია-მაპატიე დღეს არამგონია მოვიდე..დარეკვას ვაპირ-
(შემაწყვეტინა)
შონი-არანაირი გაცდენა ელე!
ახლავე გამოცხადდი .
ალისია:რამე ხდება შონნ?
შონი-კიიი!! მალე მოდი,რაც შეიძლება მალე!
———————————
ამ საუბრის შემდეგ ძაალიან დავიძაბე და მილიონამდე კითხვა გამიჩნდა რა ხდებოდა!
აღარ დავაყოვნე ,ძალა მოვიკრიბე,ავდექი გავემზადე და სახლიდან გავედი.მთელი გზა მეფიქრებოდა რა შეიძლებოდა მომხდარიყო და ჩემში უფრო იმატებდა ნერვიულობა!
იქნებ ჰოსოკმა ჩემმი საიდუმლო მაინც თქვა??
არა...არა...ასეთი არაა.ძალა მოვიკრიბე და დიდიხნის ფიქრის შემდეგ კარი შევაღე...ნუ რა თქმა უნდა ყველა ოთახში იყო და ჩემმი შესვლის თანავე ყველას მზერა ჩემსკენ გადმოვიდა,მე კი ჰოსოკისკენ გავიხედე ,რაზეც ერთი შემოხედა და იმ წამსვე თვალი ამარიდა..ალბათ გააბრაზებულია ისევ და არც ვამტყუნებ.
"ელეე! ვერც კი წარმოვიდგენია როგორი ახალი ამბავი მაქვს შენთვის!"ხელი მომკიდა და მხიარულად დამატრიალა შონმა,რაზეც უეცრად შევხტი,მაგრამ მის ბავშვურ საქციელზე პატარათი გამეცინა"რა ხდება შონ?"ღიმილით ვკითხე"რა და ისე იყოჩაღე ჩემმო გოგო რომ ჩვენმა კომპანიამ ერთ-ერთი ჯგუფის წევრობა შემოგთავაზა!!
უნდათ რომ ძაალიან ბევრს მიაღწიო და ისეთ შოუებშო მიიღო მონაწილეობა,რომლებიც მეტად გააცნობს ხალხს თქვენს თავს! "
ამაზე უხერხულად ჩავხარე თავი"მართლა?"ცოტა შემრცხვა
"ხოო ჩემმი გოგო!
შენს გამო ისეთი გახარებული ვარ!"
ღიმილით მითხრა,რაზეც მეც გავუღიმე"ახლა შეგიძლია ეს გიჟები დატოვო და შენნი საკუთარი კარიერა გქონდეს,თანაც ჯგუფში წევრის სახით"სიცილით მიჩურჩულა ,რაზეც გავიცინე"ეს გიჟები ბევრს ნიშნავენ ჩემთვის"ვთქვი და თვალი ჰობისკენ გავაპარე"ვიცი,ვიცი..თან ეხლა არავინ არსად არ გაგიშვებს,რადგან ახალი ტური გვეწყებაა!! გილოცავთ,გილოცავთ!!" ტაში შემოკრა შონმა.
გასაგებია ბიჭები დააღლილები რატომ არიან ,ახალი ტური ეწყებათ"სად გიწევთ ჯონგუკ ტური?"გვერდით მივუდექი ჯონგუკს"კორეა,ჩინეთი,იაპონია ,პარიზი და გერმანია"ჩახვნეშით მითხრა ,რაზეც მხარზე ხელი დავადე
"დიდი შრომა მოგიწევთ "ამაზე თავი დამიქნია"მოგიწევთ არა ,მოგვიწევს და მოგიწევს,ასე რომ დროს ნუ კარგავ საუბარში ,ცეკვისათვის მოემზადე"უეცრად ჰობის ხმა მომესმა ,რაზეც უკვე ჩემს წინ მდგარ ჰობის ავხედე და შემდეგ თავი ჩავხარე...ისევ გაბრაზებულია.
ESTÁS LEYENDO
⭐ტყუპები⭐
Fanficორი სრულიად ერთმანეთისგან განსხვავებული ტყუპი დაა ,და მათი ისტორია რომელიც მოგვითხრობს ,დღეზე როდესაც ერთ-ერთს მოუწევს მისი ტყუპისცალი დის ადგილი დაიკავოს. იყოს ყველაზე წარმატებული და სახელგანთქმული ჯგუფის მოცეკვავე და გაასაღოს თავი როგორც პროფ...