"მეოცე"

917 113 28
                                    

ჰობის პოვ:
"გიყვარს?!"ბოლო ხმაზე მიყვირა ქეითიმ,ისე მიყურებდა ამ წამს შეშლილს გავდა..ძირს დააცემულ ნაცემ ალისიას შევხედე და თვალები ეხუჭა,ის ვერ გაიგებს ჩემს პასუხს,გათიშულია
"მიყვარს"

ერთი სიტყვით ვუპასუხე და უხეშად გაავწიე გვერდით,ალისიას მივუახლოვდი და მისი სხეული ავიტაცე ხელებში

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

ერთი სიტყვით ვუპასუხე და უხეშად გაავწიე გვერდით,ალისიას მივუახლოვდი და მისი სხეული ავიტაცე ხელებში .
ნაზად მეწვინა მკლავებზე და მისი რბილი თმა მედებოდა შიშველ კანზე ,თვალები ეხუჭა ,რბილი წითელი ტუჩებიდნ სისხლი სდიოდა..გული მტკივა ასე რომ ვუყურებ ,ჩემმი ბრალია რომ ასე გაუსწორდა ქეითი.
"ნუ გგონია რომ აქ დაავამთავრეთ,აუცილებლად მომიყვები რითი ემუქრებოდი ალისიას და პასუხსაც აგებ ამისათვის..ახლა კი ამის დრო არაა,შენს გამო ალისია უგონოდა"
უხეშად ვუთხარი  და კარიდან ალისიას სხეულთან ერთად გავედი და ადგილზე გაშეშებული მომტირალი და დამუნჯებული ქეითი დავტოვე .

პრაქტიკის ოთხში როგოც კი შეევედი ,ყველა მე მომეხვია!!
მეკითხებოდნენ რა მოუვიდა და რატომ იყო ასეთ მდგომარეობაში!
მე კი პასუხს ვერც ერთს ვცემდი,რადგან ახლა ლაპარაკის ხასიათზე არ ვიყავი,ალისია უგონოდ ეწვინა ჩემს ხელებში ,გოგო რომელიც მიყვარდა.
"სასწრაფოს დავურეკე და მალე აქ იქნებინიან"ნერვიულობით მითხრა შონმა ,რაზეც თავი დაავუქნიე მხოლოდ.

მართლაც მალევე მოვიდნენ ექიმები და ალისია საკაცეზე დააწვინეს.
რამდენიმემ გაადაწყვიტა გააყოლოდა და მეც შემომთავაზეს ,მაგრამ მე უარი ვუხარი,ახლა სხვა საქმე მქონდა!
პირდაპირ ქეითის მოსაძებნად გავეშურე როგოც კი სავამტყოფოში წაიყვანეს ალისია და მალევე ვიპოვე კიდეც!
უემოციო სახით იჯდა და არაფერს არ აკეთებდა ,თითქოს ადგილზე გაიყინაო!
ჩემს დანახვაზე შეკრთა და იმ წამსვე ფეხზე წამოდგა"ჰობი"ჩემსკენ წამოვიდა და არ ვიცი რას აპირებდა ,მაგრამ მე ხელით გავაჩერე და მოშორებით გაავწიე ჩემგან"სალაპარაკო გვაქვს"ეს ვუთხარი და მის პასუხს აღარ დაველოდე ,ხელი ვტაცე მაჯზე და განმარტოვებით რომ ვყოფილიყვით ,ერთ ერთ ოთახში წავიყვანე.
აი უკვე ჩემს წინ იდგა,სრულიად უსუსური იყო,თავი ჩახრილი ჰქონდა და თვალსაც ვერ მისწორებდა"პირდაპირ საქმეზე გადვიდეთ და მითხარი რა უთხარი ელეს? "
საშიში ტონით ვიკითხე და ხელები გაადავაჯვარედინე ,რაზეც ნელა ასწია თავი და შიშით სავსე თვალები გამისწორა"ვერ გეტყვი"
მხოლოდ ეს ჩაიჩურჩულა
"ვერ მეტყვი?"სიმწრით ჩავიცინე"დამიჯერე მეტყვი!
რადგან სანამ არ მეტყვი აქედან არ წახვალ !"უკვე გაღიზინებულმა ტონს ავუწიე ,რაზეც შეხტა
"უბრალდ ვერა და მორჩა!!"

⭐ტყუპები⭐Donde viven las historias. Descúbrelo ahora