"მეთოთხმეტე"

942 116 17
                                    

ალისიას pov:
რაც გაირკვა რომ  წყვილებში პერფომანს ვდგავდით, იმის შემდეგ ღაამები არ მძინავს! 
რადგან მიჩნდება კითხვა, როგორ შევასრულო სექსუალური ცეკვა, როდესაც თავდაჯერებულობის ნატამალიც არ გაამაჩნია  და ამავდროლად ცოტა კი არა და საკმაოდ მორცხვი ადამიანი ვარ და ამდენი ადამიანის წინაშე ასეთი ცეკვა შევასრულო???
ვაი .

"ყველანი თქვენს ადგილებზე!
აბა ,აბა არანაირი ხმაური! 
ყველა ადგილებზე *პაუზა*"
შემოვიდა ყვირილით ჰობი და მოცეკვავებს სათიაოდ მკაცრი მზერით გადმოგვხედა .
მხიარული ჰობი გაქრა და დამრჩა ისევ მკაცრი ,მომთხოვდი ცეკვის მასწავლებელი!
ყველა დადგა ადგილზე ,მე სულელი კი ისე ვიყავი ფიქრში გართული ,მისი ნათქვამი ვერ გავიაზრე, მანამ მის ყვირილზე არ შევხტი"გასაგებად არ ვთქვი ? ყველანი!"ეს თქვა და ყურები რომ გამიხვრიტა ,ბასრი მზერაც მტყორცნა ,რაზეც შიშით დავაქნიე თავი და უკან ჩემს ადგილას დავდექი. "ყველამ იცით ახალ პერფომანსზე, სადაც სექსუალურ ცეკვას შევასრულებთ  ჯგუფის წევრები. ისიც იცით რომ წყვილები ჩვენ ავარჩიეთ და რაღა დაგვრჩენია ?!
დროა შევუდგეთ სწავლას, ამ პერფომანს კი მე ,ჯიმინი და შონი გავუძღვებით !
ცეკვა კი ჩემი დადგმული იქნება, ამიტომ გოგონებო მოამზადეთ თქვენი სექსუალური ,ან ნაკლებად სექსუალური სხეულები და ისე იმოძრავეთ ,რომ ნებისმიერი ფანის გულში ვნების ცეცხლი ანთოთ ...ამას კი მკაცრად მე დავაკვირდები, გაბედეთ და საკმარისად სექსუალურები არ იყავით!"

დასრულა სიტყვა შეკრული შუბლით და შემდეგ ბოლოს მაცდურად ჩაიცინა, მე კი გაშეშებული იატაკს მივჩერებოდი, ესე მოთხოვნით რას უშველის? არც დიდად სექსუალური ტანი მაქვს ,არც სექსუალური ვარ! ჯონგუკ რაზე დამითანხმე!!?"შენ აქ მოდი! "და აი ავიხედე ჰობის ძახილზ...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

დასრულა სიტყვა შეკრული შუბლით და შემდეგ ბოლოს მაცდურად ჩაიცინა, მე კი გაშეშებული იატაკს მივჩერებოდი, ესე მოთხოვნით რას უშველის?
არც დიდად სექსუალური ტანი მაქვს ,არც სექსუალური ვარ!
ჯონგუკ რაზე დამითანხმე!!?
"შენ აქ მოდი! "და აი ავიხედე ჰობის ძახილზე ,რომელიც ვიღაც გოგოს იხმობდა..გოგოც შიშით მიუახლოვდა !რატომღაც ამ ვითომ უწყინარი ადამიანის ,მოცეკვაავებს ეშინიათ ,ნუ მიზეზი ვიცი რატომ, როდესაც საქმე ცეკვას ეხება ის ძაალიან მკაცრია !
გოგოს რაღაც ჩასჩურჩულა, გოგომაც რაღაც უპასუხა ,როგორც ჩანს რაღაც კითხა რის შედეგადაც უკმაყოფილო სახით დაუქნია თავი ,ალბათ პასუხი არ მოეწონა
"მეგობრებო დღეს ჩემი მეწყვილე არ იქნება, ამიტომ თქვენგან რომელიმე დაიკავებს მის ადგილს  დღეისათვის"თქვა და თვალით გადახედა თვითვეულს და აი ჩემზე რომ გაჩერდა ,ხელით მანიშნა მასთან მივსულიყავი, რაზეც ღრმად ჩავიხვნეშე ,რატომ მე?
იმედია მე არ ამარჩია.

⭐ტყუპები⭐Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz