douzième

3.6K 290 213
                                    

- Uprawiasz seks z Zaynem - Louis kilka dni później tak zaczyna rozmowę z Liamem.

- Może tak, może nie - mówi brunet.

- Jak to może?

- No normalnie, Louis to nie twoja sprawa.

- Powiedzmy, że moja tez bo Zayn tez jest moim przyjacielem i nie chce abyś go skrzywdził.

- Jest twoim przyjacielem czy Harry'ego? Czy już to ten etap związku, że od razu jego przyjaciele to twoi przyjaciele.

- Nie jestem z Harrym w związku.

- Ale chciałbyś - mówi Liam i puszcza mu oczko.

- Fakt, ale nie zmieniaj tematu Liam - Louis burka pod nosem.

- Ohh już widzę jakie wasze dzieci będą piękne.

- Możesz przestać wtrącać się w to co jest pomiędzy mną, a Harrym.

- To ty przestań się wtrącać w to co jest pomiędzy mną, a Zaynem.

- Lily chodź tu do mnie - Harry mówi pod nosem, a dziewczynka po chwili znajduje się przy nim. - Nie mogłaś tak od razu?

- Chciałam się tylko z tobą podroczyć - mówi i posyła mu słodki uśmiech.

- To jak będziesz się ze mną tak droczyć i biegać przy ulicy przestanę się tobą zajmować.

- Dlatego Frankie jest lepszy, bo pozwala mi na wszystko.

- Pozwala ci biegać przy ulicy? - pyta brunet i marszczy brwi.

- Nie Hazz - chichocze - Ale z ciebie głuptas. Tylko ty ograniczyłes mi słodycze jak tatuś, a od niego dostaje wszystko.

- Bo wiem, że jak masz za dużo cukru to masz zbyt dużo energii słońce.

Lily prycha i wchodzą do pobliskiego parku.

- Lily! - Harry szepcze do dziewczynki. - Patrz kto tam idzie.

Brunetka spogląda w pobliska ścieżkę gdzie idzie Liam i Louis.

- Tatuś - zielonooka piszczy i podbiega do mężczyzny.

- A co ty tu robisz sama księżniczko? - pyta  zaniepokojony Louis i rozgląda się dookoła w poszukiwaniu Harry'ego.

Na szczęście po chwili brunet do nich przychodzi i od ruchowo pochyla się i całuje Louisa w policzek. Przez co we dwójkę się rumienią, a Liam uśmiecha się znacząco do dziewczynki.

______________
Skomentujcie każdy akapity proszę, a może jutro pojawi się kolejny 😊😊

Wolicie tu Harry'ego top czy bottom?
Bo mi tu Lou pasuje na bottom i nie wiem co robić.

Dobranoc xx

Little Princess || Larry Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz