Louis był zdziwiony kiedy zobaczył, że do jego kawiarni przyszły trzy znane mu osoby.
- Frankie - mruknął Louis, a niski chłopak wychylił się z zaplecza. - Mógłbyś na chwilę stanąć za mnie - siedemnastolatek uśmiechnął się szeroko kiedy zobaczył małą Lily idącą w stronę lady.
- Hej słodka - blondynek uśmiecha się do zielonookiej.
- Hej Fran, to jest Harry mój nowy przyjaciel - dziewczynka uśmiecha się i szturcha loczka, który stoi obok niej. - Harry to jest Frankie, przyjaciel tatusia, który ubiera moje tiary gdy zapraszam go na zabawę.
- Sądzę, że Harry'emu pasowała by tiara - młodszy spogląda na kędzierzawego i uśmiecha się do niego.
- Tatuś twierdzi tak samo - młoda Tomlinson chichocze, a Harry spogląda na nią zdziwiony.
- Co dla was? - blondynek pyta po chwili.
- Ja babeczkę czekoladową - dziewczynka spogląda przez szybkę ze słodyczami.
Siedemnastolatek spogląda na kędzierzawego.
- Ja um... Poproszę to samo - mamrocze.
- Okej usiądźcie, a ja wam przyniosę do stolika.
Kiedy Harry i Lily składają zamówienie, Louis odciąga Liam'a na bok.
- Hej! Tez chciałem coś zamówić - mamrocze brązowooki.
- Co Harry tutaj robi? - pyta pod nosem.
- Lily go zaciągnęła, miałem jej odmówić?
- Nie, tylko nie sądzisz, że jest trochę za dorosły na zabawę z moja córką.
- To ty jesteś za dorosły na rozmowy z nim. Nie rozumiem Frankie jest praktycznie dwa lata młodszy od niego i bawi się z Lily.
- On sam jest jeszcze dzieckiem - Louis wywraca oczami.
- Harry też jest i Lily go lubi. Lou tobie chodzi o coś innego niż o jego wiek prawda? - Liam pyta, a szatyn wzdycha.
- Wyglada jak ona, jak Soph. Dobra Sophie w męskiej wersji - mówi, a Liam wywraca oczami.
- Louis to było pięć lat temu, Soph nie żyje. Zacznij żyć teraźniejszością, a nie przeszłością.
Niebieskooki wzdycha i wraca za ladę.
- Chcesz wrócić do domu? - pyta blondyn. - Spokojnie zastąpię cię.
- Zrobiłbyś to?
- Wiesz to - chłopak się śmieje i popycha chłopaka w stronę przyjaciół i córki.
___________
Dzisiejsza pogoda ssie.
Ma być chociaż 20 komentarzy i dodam kolejny . Okej napisze jaśniej jedna osoba jeden komentarz pff
CZYTASZ
Little Princess || Larry
FanficLouis jest samotnym ojcem i obok jego mieszkania wprowadza się dwóch studentów. Louis - Top (25 lat) Harry - Bottom (20 lat) Pobocznie Ziam.