Ben gözlerimi büyütmüş şaşkınca oraya bakarken,kız beni fark etmiş olacak ki diğerlerine yaklaşıp bir şey söylemeye başladı ve gizli gizli bana bakmaya çalıştıklarını farketmedim değil,ben görmezden gelmeye çalıştım ve önüme döndüm.Nasıl gördüğünü bilmiyorum ama yanımdaki çocuk görmüş olacak ki bana döndü ve;
Ç(Çocuk);Bence onlarla uğraşma,en azından ilk günden dikkatlerini çekmemeye çalış.
G;Neden,onlar kim?
Ç;Okulda neredeyse herkese çatıştılar ve bir kaçı piskoloğa gitmeye başladı onlar yüzünden.
G;Peki neden hala okuldalar?
Ç;Şurada başını sıraya yaslayan çocuğu görüyorsun değil mi,ha o bu okulun sahibinin oğlu.
Çocuk öyle diyince neden bana bundan bahsetmediklerini düşündüm,ama ben sormamıştım ki hiç babasıyla ilgili neden bahsetsinler?
G;Bu arada adım Gizem,memnun oldum.
J;Ben de Jaehyun.
Biz böyle konuşuren hoca tam bizi farkettiğinde zil çalmıştı bu yüzden bir şey demeden çıktı.Zil çaldığında herkes sınıfı boşalttı.Adının Jaehyun olduğunu öğrendiğim çocuk çıkmamış hala sırasına yatıyordu.
G;Sen dışarı çıkmaz mısın?Hep böyle uyur musun yani.
J;Çok sevmem dışarda takılmayı.
G;Senden bir şey rica edebilir miyim?Şey bana okulu gezdirir misin?Okul biraz büyük ve tek başıma kaybolabilirim açıkçası.
J;Tamam gel benle.
Onu takip etmeye başladım tüm okulu dolaşıp bahçeye çıkmıştık hemen,banklardan birine oturup konuşmaya başladık.
J;Neden geldin Kore'ye,bu okula?
G;Küçüklükten beridir Kore'ye karşı bir hayranlık besliyordum ve gelmeyi çok istiyordum.Kendi kendime Korece falan da öğrenmiştim saten kurslarla da ilerlettim,pekiştirdim.Bu okulada evimize en yakın olan okul burası olduğu için geldim.
J;Kendinden bahset biraz,ailenden falan.
G;Buraya annemle geldik,babam işi yüzünden gelmedi.Ben buraya alışınca annem gidecek saten.Annemin Türkiye'de bir bakım salonu var.Babam ise yiyecek şirketini yönetiyor,müdür yani.Sende kendinden bahset.
J;Benimde annemin bir güzellik salonu var,babamda belki biliyorsundur bir hastanesi var ünlü bir hastane.Lee Soo Han.
G;Hmm,duymuştum.
Biz böyle konuşmaya devam ederken gözüme karşıdan gelen Taehyung ve arkadaşlarına gözüm takıldı,kantinin köşesindeki bir masada oturuyorlardı.Birden bugün ki 4 kız bizim oturduğumuz yere doğru ilerlediler ve geldiklerinde o başları dediğim yılan tipli kız koca ağzını açtı ve konuşmaya başladı.
K1;Hoşgeldiniz Gizem hanım,bugünü unutmadım bunu sana ödeteceğim.Adımı sakın unutma,adım Dae.Sen korkulu rüyam desende olur canım.
Yüzüme yapmacık bir gülümseme yerleştirip;
G;Elinden geleni ardına koyma.
dedim.Kızlar gidince Jaehyun bana döndü ve olanları anlatmamı istedi.Ben her şeyi anlattım pek tepki vermedi ama eğer bana karışırlarsa ona söylememi istedi,ben bir şey olmaz dedim ama ısrar edince tamam diyerek geçiştirdim.Jaehyun'la birazda bu konu üstüne konuştuk ve onların Taehyung'a güvenerek kafasına buyruk davrandıklarını vs. söyledi,saten aileleride zengin olduğu için daha çok rahat davranıyorlarmış.Her neyse beni ilgilendirmez.Okul çıkışında zil çaldığı gibi eve gittim akşam olmasına vardı daha o yüzden Kore'de ki internet üzerinden tanıştığım arkadaşlarımla buluşmak istedim.Onları aradım konuştuk ve buluştuk.Biraz dolaşıp bir şeyler yedikten sonra evlere dağıldık.İlk günden tabii ödev vermediler ama ben çalışmak istedim sonuçta buradaki konularla Türkiye'dekiler aynı değil zorlanacağım önden hazırlıklı olayım diye düşünüp ders çalıştım.1 saate yakın çalıştıktan sonra uykumun geldiğini farkettim,günlük yaptığım bakımdan yapıp yatağa girdim ve yatağa girdiğim gibi derin bir uykuya daldım.
Lee Jaehyun (YUKARIDA)
Dae (YUKARIDA)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTH
Fanfiction''Masum hayaller ile yeni bir hayata başlayan kızın,karanlık bir çocuğun aydınlığı,umudu olması.'' 19/08/2018 ↬Tüm Hakları Saklıdır.