Taehyung;
Ona nasıl bu kadar yaklaşabilir ve onu öpebilirsin,onun sana bu kadar yaklaşmasına nasıl izin verirsin...
--------------------------------------------------------------------------------
Gördüğüm mesaj üzerine o kadar şaşırmış olacağım ki ağzım açık,gözlerim pörtlek bir şekilde telefonun ekranına bakarken Hoseok oppa'ta bakmıştı ve kulağıma yaklaşıp "Ben sana demiştim." dedi ve bana dönüp göz kırptı ve daha sonra gülümsedi bende ona gülümseyerek karşılık veriyordum ki tekrar telefonumun titremesi ile kafamı telefona çevirdim.
--------------------------------------------------------------------------------
Taehyung;
Benden başka kimseye bu kadar güzel gülmeni istemiyorum.
Ben;
Sen sevgilin ile ilgilensene ya benden ne istiyorsun,istediğim zaman,istediğim kişi ile istediğimi yapabilirim sana karışma hakkını kim verdi?
Taehyung;
Gizem lütfen sabır ile yarını bekle yarın her şey açıklığa kavuşacak ve eğer beni hala seviyorsan her şey çok güzel olacak,lütfen yarını bekle daha fazla bir şey söyleyemem.
--------------------------------------------------------------------------------
Bu yazdığını okuduktan sonra kafamı kaldırıp ona baktım,o an onunla göz göze geldik.Normalde olsa şimdi utanmıştım ama ısrarla onun gözlerinin içine bakıyordum,yarın ne olacağını düşünerek ona bakmaya devam ediyordum ta ki Hoseok'un kolumu dürtmesi ile bana ne oldu der gibi bakıyordu ona gizlice telefonumu gösterdim o da çok şaşırmıştı.
Yemekler bitince herkes toplandı ve öğretmenler eşliğinde biraz,yemeklerimizi eritecek ve bizi rahatlatacak kadar spordan sonra herkes dağıldı.Sırayla çadıra girip üstümüzü değiştirdikten sonra hepimiz girdik.Hoseok ile bugün olanları biraz konuşmuştuk,Suga'da "Yarını bekle,belki ciddi bir şeydir o yüzden böyle yapıyordur." dedikten sonra başımla onayladım ve hepimiz uyuduk.
Sabah kalktığımda hepimiz sırayla hazırlandık ve yemek yiyeceğimiz yere gittik.Ceylin beni hızlıca kimsenin bizi duyamayacağı bir yere çekti ve konuşmaya başladı.
(Türkçe konuşuyorlar)
Ceylin; Kızım sen uyurken neler neler oldu burada varya ağzın açık kalır.
Gizem; Tamam hadi anlat.
Ceylin;Tamam ama sakin ol tamam mı?
Gizem;Kızım heyecanlandırma anlat bak yoksa sana saldırcam.
Ceylin; Tamam tamam.Bak şimdi hani bu Taehyung ve Dae sevgiliydi ya onlar gerçekten sevgili değillermiş.
Gizem; NE?Yok canım Taehyung niye öyle yapsın ki,hem o kız deli deli.
Ceylin;Kızım işte deli dedin ya,o kız deli Taehyung'u sana zarar vermekle falan tehdit etmiş işte zorlamış bu Taehyung kabul etmiyormuş ben varım bir şey yapamaz diye.
Gizem;Kızım susma anlatsana bak ölücem heyecandan.
Ceylin;Susarsan anlatıyorum.İşte öyle sonra kampa geldiğinizde bunun abileri galiba şey demişler işte çıkmazsan biz zarar veririz falan hem kampın son gününe kadar çıkacaksınız sonra Dae'yi başka bir ülkeye götürüp tedavi edeceklermiş.Taehyung'da senle tehdit ettikleri içi bu sefer inanmış ve zorunda kalmış.İşte doğruymuş,Dae'yi az önce abileri götürdü,biraz çıldırdı falan ama gitti yani.
Gizem;Haa? BENİM TAEHYUNG'U BULMAM LAZIM.
Ceylin;Bak söyleyeceklerine dikkat et senin önünde öpüştü o kızla,aynı çadırda kaldı hatta.Öpmesine neden izin verdi?Sev ama tribinide at tamam mı?
Gizem;Tamam tamam.
Koşarak kamp alanına ulaştığımda gözleri ile birini arayan Taehyung'u görmüştüm.Ama aç aç koştuğum için olsa gerek nefes nefese kalmıştım ve iyice nefesim kesilmeye başlamıştı,bir kaç saniye ayakta sallandıktan sonra kendimi yerde buldum ve sonrasını hatırlamıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTH
Fanfiction''Masum hayaller ile yeni bir hayata başlayan kızın,karanlık bir çocuğun aydınlığı,umudu olması.'' 19/08/2018 ↬Tüm Hakları Saklıdır.