AVM'ye girdik ve mağaza mağaza dolaştık tüm ihtiyaçlarımızı aldık.Ev içinde birkaç şey aldık.Ama benim bir mağazaya daha girmem gerek ve Taehyung var diye utanıyorum açıkçası.Anneme yanaşıp sessizce söyledim;
G;Anne benim iç çamaşır almam lazım.
G/A(Gizem'in Annesi);Tamam kızım gel gidelim.
Hep beraber gidiyorduk ve evet Taehyung'da geliyordu.Bir mağazaya girdik ve Taehyung hala geliyordu.Tamam sesimi çıkarmayacağım o saten bakmaz.O bir yere oturdu ve bizde almaya gittik.Tabi onun oturduğu yerden bizi izlediğini ve görebildiğini hesaba katmadan iç çamaşırlarına bakıyordum ve ellerim hem seksi olanların üstündeydi.2 tane siyah,1 tane bordo iç çamaşırı ve bir kaç pijama takımı aldım ve iç çamaşırlarını pijamaların arkasına saklayıp kasaya doğru ilerledim,sanırım utançtan ilk defa kızarıyordum.Normalde hayatta kızarmam ama şu an bir adet domates gibiydim.Taehyung görmüştü ama utanmamam için görmemiş gibi davranıyordu.SANIRIM BİRAZDAN YERE YIĞILACAĞIM.
Acıktığımız içim AVM'de bulunan bir restoranta girecektik.Benim canım hamburger istediği için onları hamburgerciye soktum hep beraber yiyip toplandık ve arabaya ilerledik.Yine aynı şekilde arabaya bindik ve eve doğru gitmeye başladık.Hava kararmıştı ve bugünün yorgunluğu ve üzerine yemek yiyince ve arabada olup sallanmam beni daha çok mayıştırmıştı.Kafamı arabanın kapısına yasladığımda uyuya kalmıştım...
Sabah kalktığımda yatakta yatıyordum ve nasıl geldiğimi bilmiyordum.Bende hemen annemin yanına indim ve ne olduğunu sordum.
G;Anne ben ne ara eve geldim,hiçbir şey hatırlamıyorum.Ne oldu?
-DÜN OLANLAR-
Eve vardığında uyuduğunu farkettiler ve annen seni dürtmeye başlamıştı.Taehyung annene onu odasına çıkarabileceğini söyledi ve annen itiraz edemeden arabadan indi.Kemerini açtı ve annenin kapıyı açmasını bekledi.Annen evin kapısını açınca önce kendi ayakkabılarını çıkardı,sonra seni koltuğun üstüne bıraktı ve ayakkabılarını çıkartıp portmantoya koydu.Sonra seni tekrar kucağına aldı ve odana çıkarttı.Seni yatağın üzerine bıraktı ve yorganı altından alıp üzerine örttü.Anlına bir öpücük bıraktı ve kulağına sessizce seni seviyorum dedi.Sonra aşağıya inip annene haber verdi ve rahat bir şeyler giyindirmesini istedi.Selam verip evine gitti.
-BİTTİ-
(Annenin Tae'nin anlından öptüğünden ve sana 'seni seviyorum' dediğinden haberi yok bu yüzden sana ora dışında her şeyi anlattı.)
G/A;İşte odana böyle geldin.Bende senin üzerini değiştirip uyudum.
Kendimden habersiz tatlı bir şekilde sırıtıyordum.Annem bunu farketti ve bana bakıp sinsi bir bakış atarak gülümsedi.Bende kendimi dikleştirip ciddi bir hal aldım ve;
G;Peki.
dedim.
Kahvaltımı yaptıktan sonra bugün okulun olduğunu hatırladım ve odama çıkıp hazırlandım.Çok hızlı hazırlandım çünkü Tae'ye yetişmek istiyordum.Hemen hazırlandım annemin yanına gidip yanağına bir öpücük kondurup evden çıktım.Benimle beraber Tae'de çıkmıştı.
El salladım ve yanına gittim.O da bana karşılık verdi ve bana yaklaşmaya başladı.
G;Okula beraber gidelim mi?
T;Olur.
dedi ve beraber yürümeye başladık.Biraz ilerledikten sonra konuşmaya karar verdim.
G;Dün için teşekkür ederim.Beni odama kadar taşımışsın.Sürekli sana yük oluyorum.
Son söylediğim komiğime gitti ve hafif güldüm,o da öyle güldü,sonra o da konuşmaya başladı;
T;Ne demek,hem saten tüy kadar hafifsin yük falan olmuyorsun.
dedi ve gülümsedi,bende gülümsemesine karşılık verdim.Sonra havadan sudan konuştuk ve okula vardık.
Bugün okula 2. defa beraber geliyorduk ve kızlar iyice beni öldürecek,Tae'yi yiyecek gibi bakıyorlardı.Bende onlara 'o benim' bakışı atıyordum.Sınıfa vardığımızda ona neden bilmiyorum ama kulağına yaşlayıp;
G;Sana bundan sonra 'TaeTae' diyebilir miyim?
T;Bana istediğin gibi seslenebilirsin.
dedi ve gülümsedi.
Bugün full Jaehyun ile takılmıştım,artık benim için değerli biriydi.Kardeşim gibiydi.Kısa bir zaman oldu ama hep beni korudu ve hep ona güvenimi arttıracak davranışlar yaptı.Okul bitince yine Tae ile geri döndük.Eve geldim yemeğimi yedim.Ders çalıştım ve uyuyacakken telefonum çaldı.Arayan Ceylin'di.Türkiye'deki en yakın arkadaşımdı,kardeşten öteydi benim için baya yakındık.Ailelerimizde yakın arkadaşlardı.Aradığında hemen açtım;
G;Efendim?
C(Ceylin);Hemen sadede geliyorum.
G;Gel gel,ne oldu,çabuk anlat.
C;Okumak için Kore'ye geliyorum.Senin okuluna ve ben gelince annen gidecek seninle beraber kalacağız.
Bundan sonraki tüm konuşmalarımız çığlık çığlığaydı.Hem de öyle böyle değil baya bağırıyordum Bayan Kim korkup annemi aramıştı (DTFGUHIJOUGYF).
Sonra telefonu kapadım ve mutlu mutlu,güzel şeyler hayal ederek uykuya daldım.
Ceylin (Yukarıda)
Bugün 3 tane bölüm attım oy verip yorum yapsanız canınız çıkmaz ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTH
Fanfic''Masum hayaller ile yeni bir hayata başlayan kızın,karanlık bir çocuğun aydınlığı,umudu olması.'' 19/08/2018 ↬Tüm Hakları Saklıdır.