-"Hoseok Oppa"-18

1.2K 82 16
                                    


Şu an yakılan ateşin başında oturmuş başımı önüme eğmiş,müzik öğretmenimizin çaldığı gitarı dikkatle dinliyor ve söylediği şarkıya eşlik ediyordum.Küçüklükten beridir sesimin güzel olduğunu söylerlerdi ve bunun üzerine ses dersleri almaya başlamış,sesimi nasıl kullanacağımı öğrenmiştim.Geldiğim gün müzik öğretmenimiz bana şarkı söyletmişti sonra sesimi beğendiğini söyleyip her dersinde söylememi istemişti.Şu an öğretmenimle beraber duygusal bir şarkı söylüyorduk ve benim gözlerim dolmuştu.Yaşananlardan Hoseok'un haberi vardı,Taehyung'un benim oturduğum tarafa dönüğünü görünce kafamı omzuna koydu ve kafasını kafamın üstüne koydu.

Cidden hiç anlamıyorum bir kaç gün önce bana onca güzel şey söylemişken şimdi benden ayrılmış ve Dae ile çıkmaya başlamıştı ve ben bu olaya hala bir anlam veremiyordum,sanırım sadece benimle oynadı...

Bu arada Jaehyun ve Ceylin birbirine çok yakınlaştılar hatta şu an sevgililer ve Ceylin bana her şeyi tüm bu olaylar gerçekleştikten sonra anlattığı için ona tripliyim.

Yatmak için dağıldığımızda herkes sırasından 1 kişi ile kalacaktı sadece 1 çadırda 3 kişi kalacaklardı kalan herkes 2'li kalacaklardı.Ceylin ve Jaehyun 1 çadıra girmişlerdi ve ben dışarıda kalmıştım evet beni dışarıda bıraktılar.Hocada benim 1 çadıra girmem gerektiğini söyledi bende Hoseok ve Yoongi'nin kaldığı çadıra girmek zorunda kaldım.Yoongi sağda,Hoseok ortamızda,ben ise solda yatıyordum.

Uykuya dalamayınca biraz dışarı çıkmak istedim.Kulaklığımı takıp sakin bir şarkı açtım ve ateş yaktıkları yerin yanındaki odunlardan birine oturdum.Farkında değildim ama karşımdaki çadır Taehyung ve Dae'nin çadırıymış ve dışarıdan bakınca içeride hiç hoş şeyler olmuyordu.Taehyung Dae ona yaklaştıkça geri kaçıyordu sonunda dayanamayıp Dae'ye bağırdı ve çadırdan çıktı.Bağırırken ne söylediğini duymadım çünkü oturduğum yer ve çadırın arasında baya vardı sadece görebiliyordum.

Kapişonumu kafama örttüm ve şarkımı mırıldanmaya başladım.Omzumda hissettiğim el ile arkamı döndüm karşımda Hoseok vardı.Kalkmak için hareketlendiğimde beni durdurdu ve yanıma oturdu.

H(Hoseok);Uyku tutmadı sanırım.

dedi ve samimi,sevimli bir şekilde gülümsedi.

G;Evet,sen neden kalktın?Senide mi uyku tutmadı?

dedim ve onunki gibi bir şekilde gülümseyerek karşılı verdim.

H;Seni yanımda göremeyince korktum küçük hanım,bana haber vermeden çıkmamalıydın.

G;Hey aynı yaştayız ben küçük falan değilim.

H;1 yıl okulumu dondurmak zorunda kaldım senden büyüğüm o yüzden bana "oppa" demelisin küçük hanım.

G;Peki,HOSEK OPPA.

Hosek oppa yerini vurgulayarak söylemek istemiştim,öylede yaptım.

Gülümsedi ve kulaklığımın birini çıkarıp kendisi taktı,şarkıyı mırıldanmaya başladığımda o da bana eşlik etti.Sesi cidden güzeldi,müzik öğretmeninin yeni gözdesinide bulduğuma göre artık rahatım değil mi?

Kafamı Hoseok Oppa'nın omzuna koyup gözlerimi kapattım,o da kafasını kafamın üstüne koyup aynı şeyi yaptı şu an cidden huzurluydum.

Biraz zaman geçtikten sonra Hoseok Oppa'ya döndüm;

G;Oppa uykum geldi çadıra gidelim mi?

H;Tamam gidelim.

Uykulu olduğum için Hoseok Oppa'nın koluna girdim ve çadıra geldik.

Biraz Taehyung'un ne yaptığını ve Dae'ye neden öyle yaptığını düşündükten sonra uykuya daldım...


Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.


KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin