-HUZUR KOKUYORSUN-14

1.5K 104 28
                                    

Akşam heyecandan uyuyamamıştım,sabaha karşı biraz uyuyabilmiştim sadece.Sabah kalkmamın sebebi ise üstüme balıklama atlayan Ceylin yüzündendi.Tam küfür edicekken Ceylin'i ve arkadan bize bakan annemi farkettim.Hasret giderdikten sonra kahvaltı yapmak için aşağı kata,mutfağa indik.Kahvaltımızı yaptıktan sonra bugün okul olduğunu hatırladım ama annem hemen bu akşam Türkiye'ye dönüdüğünü ve bir günlük okula gitmememi söyledi.Bir günümüzü hep beraber gezerek geçirdik.Her yeri gezdik ve annem Türkiye'ye götürmek için bir sürü şey aldı.

Akşam olmuştu annemin uçağının kalkmasına bir saat vardı.Biz Tae ile film izlerken annemin gideceğinden haberi varmış ve Bayan Kim ile de konuşmuşlar.Bayan Kim,Tae'nin onları bırakması için ısrar etmiş.O yüzden Tae bırakacak ve bizde onunla gideceğiz.Akşam olduğu için rahat giyinmeye özen gösterdim.Ama Tae olduğu içinde güzel giyinmeye de tabii ki.Hazırlanıp aşağı indim.


Giydikleri (Yukarıda)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydikleri (Yukarıda)

Aşağı iniğimde Tae'ninde orada olduğunu gördüm ve o an onunla göz göze geldik.Ben ona minnoş bir gülüş yolladım,o da bana sıcak bir gülümseme verdi.Selamlaştık ve yola çıktık.

Yine annemin ısrarı üzerine öne oturdum.Bende öne oturmak istiyordum saten sırf anneme inat olsun diye her seferine arkaya oturmaya çalışıyordum.Bizimle beraber Ceylin ve Bayan Kim'de gelmişti.

Yol boyunca sohbet etmiştik.Sonunda havaalanına vardığımızda hepimiz arabadan indik.Annem işlerini halledince vedalaşma zamanı gelmişti.Annemin üzülmemesi için,ağlamamak için kendimi sıkıyordum.Öyle bir sıkıyordum ki nefes alamamıştım.Sonunda kendimi rahat bıraktım ve anneme sarıldım.Ufak ufak göz yaşlarım düşmedi değil.Ben hemen göz  yaşlarımı sildim.Annemde beni üzmemek için ağlamıyordu.Annem uçağa bindi bizde eve dönmek için arabaya bindik.Eve geldiğimizde Tae annesini eve yolladı ve bizimle geldi.Ceylin odasına çıktı ve bizi yanlız bıraktı,gitmeden öncede sinsi bir gülüş attı,bende ona tip tip bakmaya başladım.Taehyung gördü ve hafif kıkırdadı.Biz salonda otururken Taehyung konuştu;

T;Bugün annenin yanında ağlamamaya çalıştığını farkettim.İstersen bana sarılarak ağlayabilirsin.Rahatlarsın.

dediğinde ona yaklaştım ve beline kollarımı sarıp kafamı göğsüne yasladım.O da bana kollarını sarıp başımı okşamaya başladı.

Birden ondan ayrılıp;

G;Şey pardon sevgilin kızmasın.

Taehyung gülmeye başladı ve;

T;Benim sevgilim yok Gizem.

G;O zaman niye Dae sana sürekli aşkım diyor?

T;Onun piskolojik sorunları varmış,banada plotonik(Nasıl yazılıyor bilmiyorum ama bence böyle fghdjk)ailesi düzelmesine yardımcı olmak için onun bu davranışlarını yapmıyormuş gibi saymamı yani görmezden gelmemi istedi.

G;Hmm üzüldüm.Şey sarılabilir miyim?

Taehyung gülümsedi ve kafasını salladı.Bende yine aynı şekile geldim,o da öyle.

-TAEHYUNG'UN AĞZINDAN-

'Sana sarılabilir miyim?'dediğinde kalbim hızlandı.Sorusuna karşılık gülümsedim ve kafamı salladım.O da bana sarıldı.Ellerini belime sardı ve kafasını göğsüme koydu.Bende ona kollarımı sarıp saçlarını okşadım.Birden ağlamaya başladı,annesinin gidişine üzülmüştü ve onun ağlaması onun üzüntüsünün x10 katını yaşatıyordu şuan bana.Ama onun kollarındayken kendimi aynı zamanda huzurlu hissediyordum.Ben bu duygu karmaşasını yaşarken Gizem'in ellerinin belimden düştüğünü hissettim.Ona baktığımda uyumuştu.Onu kucağıma aldım ve odasına çıkardım,çok zayıfdı.Onu yatağına yatırdım ve üstünü örttüm.Yanına oturup onun o melek gibi uyuyan yüzüne bakmaya başladım.Cidden çok güzeldi,melekleri aratmaz bir güzelliği vardı.Onu izlerken kendimi çok huzurlu hissediyordum.Ben artık geç olduğunu anlayıp eve gideceğim zaman kolumdan tuttu ve beni yatağa çekti.Sonra ağzından beni mutluluktan öldürebilecek,o sihirli kelimeleri söyledi.'Bugün benimle yatar mısın?Huzur kokuyorsun.'o bunu dediğinde yanına uzandım ve kolumu beline sardım.Anneme bu gece burada kalacağıma dair mesaj attıktan sonra geri yanına uzanıp ona sarıldım.O da bana sarıldı onun güzel yüzünü incelerken uykuya daldım...


Lütfen oy verin ve yorum yapın.


KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin